- Το νέο KGM (πρώην SsangYong) Actyon είναι η coupe εκδοχή του μεσαίου SUV Torres
- Διακριτικές αλλαγές στο ντιζάιν, πιο πολύ πίσω λόγω coupe στιλ
- Δικίνητο και 4κίνητο (AWD) με κινητήρα βενζίνης 1,5 GDI-Turbo 163 ίππων
- Πρώτη εμφάνιση στην Ν. Κορέα, μέσα στο 2025 θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη
Το νέο KGM (πρώην SsangYong) Actyon είναι η coupe εκδοχή του μεσαίου SUV Torres
Η SsangYong, η παλαιότερη αυτοκινητοβιομηχανία από τη Νότια Κορέα, εξαγοράστηκε στις αρχές του 2023 από τον Όμιλο KG, αφού πρώτα πέρασε από χίλια κύματα και ταλαιπωρήθηκε από οικονομικά προβλήματα που την έφεραν στο χείλος του γκρεμού. Έκτοτε, μετονομάστηκε σε KGM και πλέον έχει στη γκάμα της τα μοντέλα που γνωρίζαμε ως SsangYong, δηλαδή το Tivoli (μικρό SUV), το Korando (μικρομεσαίο SUV), το Rexton (7θέσιο μεσαίο SUV), το Torres (μεσαίο SUV) και το ηλεκτρικό Torres EVX (ουσιαστικά το ηλεκτρικό Torres). Τελευταία προσθήκη της προϊοντικής επίθεσης που ετοιμάζει η μάρκα με 16 νέα μοντέλα είναι το ολοκαίνουργιο Actyon, ουσιαστικά η coupe στιλιστικά εκδοχή του Torres. Σε όσους θυμίζει κάτι η ονομασία του μοντέλου, το SsangYong Actyon ήταν ουσιαστικά το πρώτο SAC (Sports Activity Coupe) το οποίο δεν ήταν και πολύ επιτυχημένο σε αντίθεση με την πρώτη ουσιαστική πρόταση στην εν λόγω κατηγορία το 2008 από την BMW με το λανσάρισμα της X6.
Διακριτικές αλλαγές στο ντιζάιν, πιο πολύ πίσω λόγω coupe στιλ
Πίσω στο νέο Actyon, η σχεδίαση βασίζεται εν πολλοίς στο Torres, αν και παρατηρούνται διακριτικές αλλαγές σε όλο το αμάξωμα του νοτιοκορεάτικου μοντέλου. Για παράδειγμα, μπροστά ξεχωρίζουν η πλήρως ανασχεδιασμένη μάσκα με τα LED φώτα ημέρας που πλαισιώνουν την φωτιζόμενη φάσα, η οποία τη διατρέχει κατά πλάτος. Από εκεί και έπειτα, μικρές αισθητικές πινελιές βρίσκουμε στο πλαϊνό μέρος, ωστόσο πίσω αλλάζουν άρδην τα πράγματα. Η τετραγωνισμένη σχεδίαση του Torres δίνει τη θέση της στο κεκλιμένο πίσω τζάμι που χαρίζει coupe αισθητική. Έπειτα, εντελώς νέα είναι τα λεπτά, πίσω φώτα τα οποία ενώνονται μέσω μιας μαύρης φάσας, πάνω στην οποία αναγράφεται το όνομα του μοντέλου σε μια όχι και τόσο επιτυχημένη απόπειρα να δημιουργηθούν αισθητικές ομοιότητες με μοντέλα της Land Rover.
Δικίνητο και 4κίνητο (AWD) με κινητήρα βενζίνης 1,5 GDI-Turbo 163 ίππων
Περνώντας στη γκάμα των κινητήρων του νέου Actyon, κάτω από το καπό του μεσαίου coupe SUV της KGM δεν αποκλείεται να δούμε τον γνώριμο -από το ομοαίματο Torres- τετρακύλινδρο, υπετροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,5 GDI-Turbo με 163 άλογα και 260 Nm ροπής. Εφόσον δοθεί ψήφος εμπιστοσύνης σε αυτό το μοτέρ, τότε υπεύθυνο για τη μετάδοση θα είναι το 6άρι αυτόματο κιβώτιο τόσο στη δικίνητη όσο και στην τετρακίνητη (AWD) έκδοση, όπως και στο Torres, ενώ όλα συντελούν στην επιβεβαίωση του σεναρίου ύπαρξης μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης όπως, αντίστοιχα, του Torres EVX με τον ηλεκτροκινητήρα των 207 ίππων με 339 Nm ροπής. Σε αυτή την περίπτωση η ονομασία του ηλεκτρικού Actyon θα είναι Actyon EVX, εκτός αν έχουν καταστρώσει άλλα πλάνα στο στρατόπεδο της KGM.
Πρώτη εμφάνιση στην Ν. Κορέα, μέσα στο 2025 θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη
Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως το μοντέλο που βλέπετε στις φωτογραφίες παρουσιάστηκε για την αγορά της Νοτίου Κορέας, ως εκ τούτου μπορεί να έχει αισθητικές διαφορές σε σχέση με το ευρωπαϊκό μοντέλο, το οποίο αναμένεται να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2025.