Σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της Jaguar-Land Rover, Ραλφ Σπεθ, «η εμφάνιση του νέου Defender έχει αποφασιστεί και είναι φανταστική».
Nέο Land Rover Defender
8.237 Επισκέψεις στο άρθρο (3/2/2017)
Αυλαία νέας εποχής - Το Land Rover Defender πέρασε στην ιστορία,
αλλά η βρετανική φίρμα ετοιμάζει τον διάδοχο του εμβληματικού off road μοντέλου της. Το ολοκαίνουργιο Defender υπολογίζεται να παρουσιαστεί στις αρχές του 2019.
Tέρμα το πλαίσιο τύπου σκάλας για το επόμενο Land Rover Defender, το οποίο θα φέρει ένα νέο αυτοφερόμενο, αλουμινένιο, πλαίσιο το οποίο χρησιμοποιεί ήδη η νέα γενιά των SUV της Land Rover και συγκεκριμένα το εικονιζόμενο νέο Discovery.
Η παραγωγή του θρυλικού Land Rover Defender σταμάτησε πριν ένα χρόνο, ωστόσο έχει ξεκινήσει η εξέλιξη του νέου. Μάλιστα σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της Jaguar-Land Rover, Ραλφ Σπεθ, «η εμφάνιση έχει αποφασιστεί και είναι φανταστική». Η επόμενη γενιά του Defender είναι ένα από τα μεγαλύτερα στοιχήματα του Βρετανού κατασκευαστή, που όπως είναι γνωστό έχει περάσει στα χέρια των Ινδών της Τάτα. Η Land Rover το 2011 παρουσίασε τα πρωτότυπα Land Rover DC100 και Land Rover DC199 Sport Defender με σκοπό να προϊδεάσει το κοινό για τον πιθανό σχεδιασμό του νέου Defender, το οποίο αναμένεται στις αρχές του 2019 σε 5 αμαξώματα. Οι πρώτες ηλεκτρονικά επεξεργασμένες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, που έχουμε στη διάθεσή μας από τους συνεργάτες μας στο εξωτερικό, δείχνουν αμέσως τις ομοιότητες στη σχεδίαση με τα πρωτότυπα μοντέλα, που είδαμε πριν από 5 χρόνια! Eίναι εμφανές πως το νέο Defender θα χάσει τη γωνιώδη σχεδίασή του αποκτώντας περισσότερες καμπύλες, οι οποίες πέρα από την μοντέρνα αισθητική θα εξυπηρετήσουν και την αεροδυναμική. Σε συνδυασμό με την συγκράτηση του βάρους χάρη και στην ευρεία χρήση αλουμινίου, το νέο Defender σκοπεύει να πληροί τις αυστηρές μελλοντικές προδιαγραφές ρύπων, αλλά και να διατηρεί χαμηλή κατανάλωση. Το νέο Land Rover Defender θα είναι διαθέσιμο, όπως και ο πρόγονός του σε 2 μήκη μεταξονίου, ένα «κοντό» και ένα «μακρύ».
Τέρμα στο πλαίσιο τύπου σκάλας
Μια σημαντική αλλαγή έχει να κάνει με την αντικατάσταση του πλαισίου τύπου σκάλας με ένα νέο αυτοφερόμενο, αλουμινένιο, το οποίο χρησιμοποιεί ήδη η νέα γενιά των SUV της Land Rover και συγκεκριμένα το νέο Discovery. Δε θα έχει κάποια συγγένεια με τα Discovery Sport και Evoque. Τηρώντας την παράδοση, αλουμινένια θα είναι και τα πάνελ του αμαξώματος. Στα τεχνολογικά high lights αναμένεται να είναι η ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τροχούς, που καταργεί τον πίσω ανθεκτικό άκαμπτο άξονα, αλλά φέρνει την άνεση και τον πολιτισμένο χαρακτήρα στην καθημερινή οδήγηση. Επίσης ο κινητήρας θα είναι τοποθετημένος κατά τον διαμήκη άξονα, ενώ το σύστημα τετρακίνησης θα έχει «κοντές» σχέσεις, τονίζοντας τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του θρυλικού off road μοντέλου της Land Rover. Στόχος της βρετανικής φίρμας είναι να εκπολιτίσει το Defender, χωρίς όμως να χάσει τον σκληροπυρηνικό, off road χαρακτήρα, που έκτισε και τον σχετικό μύθο. Το… αείμνηστο Land Rover Defender κατασκευαζόταν επί βρετανικού εδάφους στο εργοστάσιο του Σόλιχαλ, ωστόσο αυτό δε σημαίνει απαραίτητα πως η Land Rover θα συνεχίσει να κατασκευάζει εκεί και το καινούργιο. ¶λλωστε υπάρχει το νέο εργοστάσιο της Jaguar-Land Rover στη Σλοβακία…
Μοντέρνο εσωτερικό
Το εσωτερικό θα διατηρήσει τον λιτό χαρακτήρα, που ξέραμε μέχρι σήμερα, αλλά σίγουρα η ποιότητα κατασκευής και υλικών θα είναι προσεγμένη και αναβαθμισμένη. Επίσης θα υπάρχουν σύγχρονα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, τα οποία έκαναν ντεμπούτο στο νέο Discovery. Η προσφορά δύο μεταξονίων συνεπάγεται την προσφορά σίγουρα δύο αμαξωμάτων: ενός «κοντού» 3θυρου και ενός μακρύτερου 5θυρου με άφθονους χώρους για επιβάτες και αποσκευές..
Πέθανε και το Defender.....
Αιωνία του η μνήμη.....
Είναι δεδομένο ότι η "νεα" και "αναβαθμισμένη" έκδοση είναι άλλη μια SUV-μπούρδα, όπως αυτές που κυκλοφορούν και ζορίζονται στα πεζοδρόμια, μη χαλάσουν τις φανταχτερές ζάντες τους. Και μόνο που καταργούν το σκαλωτό πλαίσιο, φτάνει για να σακατέψει οποιαδήποτε αξιοπρεπή εκτός δρόμου συμπεριφορά. Μας βλέπω να ψάχνουμε τα παλιά Defender με το ντουφέκι.
Η Land Rover έχει αρχίσει σιγά σιγά την πλύση εγκεφάλου (brainstorming κοινώς) για να συνηθίσουμε το νέο μοντέλο. Και με βίντεο του τύπου "βολτάρω-στις-αμμουδιές- και-είμαι-γαμάτο" πλασάρει ένα νέο lifestyle για το Defender.
Όπως και με το G4 Challenge που τα αυτοκίνητα απλά μετέφεραν υπέρ-αθλητές από το ένα σημείο στο άλλο για να κάνουν Kayak,surf,rapel και αλλά σκληροπυρηνικά αθλήματα και έδειξαν πως η εποχή Camel Trophy με το μόνο σκοπό την οδήγηση και την εκτός δρόμου περιπέτεια τέλειωσε, έτσι και το νέο Defender αλλάζει χαρακτήρα. Το νέο marketing απευθύνεται σε παιδιά που ελάχιστα έπαιξαν έξω. Ελάχιστα γύρισαν σπίτι τους λασπωμένα και γδαρμένα από παιχνίδι. Του η προέκταση του χεριού τους δεν είναι ούτε το ποδήλατο, ούτε η μπάλα ούτε το χέρι του φίλου τους. Δεν πήδηξαν μάντρες δεν έκλεψαν πορτοκαλάκια από το γείτονα δεν γύρισαν τις γειτονιές σαν να ανακαλύπτουν νέους κόσμους.
Έμαθαν στο διαμέρισμα (ακόμη και στην επαρχία) στο Playstation και το XBox. Γι αυτή την γενιά και οχι για την άλλη που τελειώνει φτιάχνεται το νέο Defender. Που αν του πει το νέο ηλεκτρονικό σύστημα να μην μπει στο νερό δεν θα μπει. Αν αρνηθεί το softawre να ξεπεράσει την λάσπη θα ρίξει Reverce και θα την κάνει.
Κανείς μας δεν πείθεται πως το νέο Defender θα βγάζει καρφιά από τα λάστιχα σαν το Aston Martin του 007 η θα φτάσει ποτέ σε τέτοιο περιβάλλον. Για δυο λόγους. Πρώτα απ όλα κανείς από την νέα γενιά δεν θα πάει εκεί πάνω. Δεύτερον γιατί αν κάποιος από την νέα γενιά θέλει να πάει εκεί πάνω, θα ψάξει να βρει ένα παλιό καλό Defender Td5 να πάει.
Τέλος εποχής.
Δηλαδή χωρίς πλαίσιο τύπου σκάλας θα είναι σκληροπυρηνικό?Τι ακριβώς σκληρότητα θα έχει ο πυρήνας του?ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ όταν πάμε για καφέ στα νότια, βέεεεεβαια.ΠΟΙΟΣ από αυτούς οι οποίοι θα το αγοράσουν θα το πάει έστω και μια φορά στο χώμα?Ευτυχώς κάτι άλλες εταιρείες, κρατάνε ακόμα κάτι Landcruiser 79, κάτι Gwagen, και εως εδώ τα αξονάτα.Οι υπόλοιποι απλά θα παράγουν τετρακίνητα για πεζοδρόμια και βόλτα με τα μπούτια έξω, άντε και κανένα καλό ντελαπάρισμα με πολλά ξύδια και ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα...
Πέθανε και το Defender..... Αιωνία του η μνήμη..... Είναι δεδομένο ότι η "νεα" και "αναβαθμισμένη" έκδοση είναι άλλη μια SUV-μπούρδα, όπως αυτές που κυκλοφορούν και ζορίζονται στα πεζοδρόμια, μη χαλάσουν τις φανταχτερές ζάντες τους. Και μόνο που καταργούν το σκαλωτό πλαίσιο, φτάνει για να σακατέψει οποιαδήποτε αξιοπρεπή εκτός δρόμου συμπεριφορά. Μας βλέπω να ψάχνουμε τα παλιά Defender με το ντουφέκι.
Η Land Rover έχει αρχίσει σιγά σιγά την πλύση εγκεφάλου (brainstorming κοινώς) για να συνηθίσουμε το νέο μοντέλο. Και με βίντεο του τύπου "βολτάρω-στις-αμμουδιές- και-είμαι-γαμάτο" πλασάρει ένα νέο lifestyle για το Defender. Όπως και με το G4 Challenge που τα αυτοκίνητα απλά μετέφεραν υπέρ-αθλητές από το ένα σημείο στο άλλο για να κάνουν Kayak,surf,rapel και αλλά σκληροπυρηνικά αθλήματα και έδειξαν πως η εποχή Camel Trophy με το μόνο σκοπό την οδήγηση και την εκτός δρόμου περιπέτεια τέλειωσε, έτσι και το νέο Defender αλλάζει χαρακτήρα. Το νέο marketing απευθύνεται σε παιδιά που ελάχιστα έπαιξαν έξω. Ελάχιστα γύρισαν σπίτι τους λασπωμένα και γδαρμένα από παιχνίδι. Του η προέκταση του χεριού τους δεν είναι ούτε το ποδήλατο, ούτε η μπάλα ούτε το χέρι του φίλου τους. Δεν πήδηξαν μάντρες δεν έκλεψαν πορτοκαλάκια από το γείτονα δεν γύρισαν τις γειτονιές σαν να ανακαλύπτουν νέους κόσμους. Έμαθαν στο διαμέρισμα (ακόμη και στην επαρχία) στο Playstation και το XBox. Γι αυτή την γενιά και οχι για την άλλη που τελειώνει φτιάχνεται το νέο Defender. Που αν του πει το νέο ηλεκτρονικό σύστημα να μην μπει στο νερό δεν θα μπει. Αν αρνηθεί το softawre να ξεπεράσει την λάσπη θα ρίξει Reverce και θα την κάνει. Κανείς μας δεν πείθεται πως το νέο Defender θα βγάζει καρφιά από τα λάστιχα σαν το Aston Martin του 007 η θα φτάσει ποτέ σε τέτοιο περιβάλλον. Για δυο λόγους. Πρώτα απ όλα κανείς από την νέα γενιά δεν θα πάει εκεί πάνω. Δεύτερον γιατί αν κάποιος από την νέα γενιά θέλει να πάει εκεί πάνω, θα ψάξει να βρει ένα παλιό καλό Defender Td5 να πάει. Τέλος εποχής.
Δηλαδή χωρίς πλαίσιο τύπου σκάλας θα είναι σκληροπυρηνικό?Τι ακριβώς σκληρότητα θα έχει ο πυρήνας του?ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ όταν πάμε για καφέ στα νότια, βέεεεεβαια.ΠΟΙΟΣ από αυτούς οι οποίοι θα το αγοράσουν θα το πάει έστω και μια φορά στο χώμα?Ευτυχώς κάτι άλλες εταιρείες, κρατάνε ακόμα κάτι Landcruiser 79, κάτι Gwagen, και εως εδώ τα αξονάτα.Οι υπόλοιποι απλά θα παράγουν τετρακίνητα για πεζοδρόμια και βόλτα με τα μπούτια έξω, άντε και κανένα καλό ντελαπάρισμα με πολλά ξύδια και ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα...