
Νέο SUV με τετραγωνισμένη σχεδίαση, LED μπάρες, pop-up φώτα και φωτιζόμενα λογότυπα.
Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα E3 της SAIC, όπου οι μπαταρίες είναι μέρος της δομής του πλαισίου (cell-to-body).
Είναι το δεύτερο μοντέλο της υπομάρκας Cyber, μετά το Cyberster.
Από τα πρώτα μοντέλα της MG με το νέο λειτουργικό σύστημα Zebra 3.0
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
MG Cyber X: Νέο SUV με τετραγωνισμένη σχεδίαση, LED μπάρες, pop-up φώτα και φωτιζόμενα λογότυπα.
Στα μέσα του μήνα η MG είχε δώσει στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες του Cyber X σε μορφή teaser. Σήμερα, ήρθε η στιγμή της επίσημης πρεμιέρας του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης. Το νέο Cyber X είναι το φρέσκο δείγμα της υπομάρκας Cyber της MG, η οποία δημιουργήθηκε για να στοχεύει νεότερους αγοραστές και αρχικά απευθύνεται αποκλειστικά στην Κίνα, αν και έχουν επιβεβαιωθεί οι φιλοδοξίες της MG για παγκόσμια καριέρα. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως το Cyberster πωλείται ήδη στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Πρόκειται για ένα SUV με τετραγωνισμένη αισθητική που παραπέμπει σε off-road κατασκευή, το οποίο ωστόσο δε θυμίζει σε τίποτα κάποιο από τα γνώριμα macho SUV (Land Rover Defender, Mercedes G-Class, Toyota Land Cruiser κ.λπ.) και είναι μόνο η αρχή καθώς η MG σχεδιάζει να λανσάρει οκτών νέα μοντέλα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Μεγάλες επίπεδες επιφάνειες, ρέουσες γραμμές, τετραγωνισμένοι θόλοι και μερικές έντονες νευρώσεις συνθέτουν το μυώδη χαρακτήρα του Cyber X, ενώ την προσοχή τραβούν οι LED μπάρες και τα φωτιζόμενα σήματα της MG εμπρός και πίσω, καθώς επίσης και οι pop-up LED προβολείς α λα Toyota Celica. Το μοντέλο που αποκάλυψε ο επικεφαλής του τμήματος σχεδίασης της «μαμάς» SAIC, Jozef Kaban, «πατάει» σε τροχούς 20 ιντσών με ελαστικά 265/55, ενώ μεγάλη φαίνεται και η απόστασή του από το έδαφος, χωρίς να έχουμε προς το παρόν περισσότερα τεχνικά στοιχεία στη διάθεσή μας.
Βασίζεται στη νέα πλατφόρμα E3 της SAIC, όπου οι μπαταρίες είναι μέρος της δομής του πλαισίου (cell-to-body)
Το ηλεκτρικό Cyber X θα είναι από τα πρώτα νέα μοντέλα της MG που βασίζονται στην πλατφόρμα E3 της SAIC. Σε αυτή τη νέα αρχιτεκτονική CTB (cell-to-body) η μπαταρία γίνεται μέρος της δομής του πλαισίου, σε μια προσπάθεια μείωσης του βάρους του αυτοκινήτου αλλά και για την επίτευξη μεγαλύτερης στρεπτικής ακαμψίας. Μάλιστα οι άνθρωποι της κινεζικής φίρμας στέκονται στο ότι η νέα πλατφόρφμα έχει την ευελιξία να υποστηρίξει ηλεκτρικά αλλά και υβριδικά κινητήρια συστήματα, ενώ προσφέρεται για την κατασκευή αυτοκινήτων διαφόρων μεγεθών, από compact μέχρι μεγάλα SUV και sports car.
Από τα πρώτα μοντέλα της MG με το νέο λειτουργικό σύστημα Zebra 3.0
Στο πεδίο της τεχνολογίας, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως τα μοντέλα της MG θα χρησιμοποιούν το τσιπ J6 της Horizon Robotics, το οποίο αναμένεται να υποστηρίξει νέες λειτουργίες στην παρακολούθηση του οδηγού, την πλοήγηση και την ημιαυτόνομη οδήγηση. Επιπρόσθετα, το MG Cyber X θα γίνει από τα πρώτα μοντέλα των Κινέζων που θα εφοδιαστεί με το νέο λειτουργικό σύστημα Zebra 3.0, το οποίο ενσωματώνει νέα γραφικά και ένα εντελώς καινούργιο interface στο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Τέλος, με τους Κινέζους να κρατούν ακόμη κλειστά τα χαρτιά τους σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, αλλά και ό,τι έχει να κάνει με διαστάσεις, βάρος, χωρητικότητας μπαταρίας κ.ο.κ., θα χρειαστεί να κάνουμε λίγη υπομονή έως ότου προβούν σε περισσότερες αποκαλύψεις, αν και διεθνή Μέσα αναφέρουν πως ο κύριος αντίπαλος του ενδέχεται να είναι το μήκους 4,7 μέτρων smart #5.