Η TCR έκδοση του μικρομεσαίου της Mazda εξοπλίζεται με 2λιτρο μοτέρ 350 ίππων, σειριακό κιβώτιο και πλήθος αεροδυναμικών βοηθημάτων που κάνουν την εμφάνισή του «δυναμίτη».
Την TCR έκδοση του νέου Mazda3 αποκάλυψε η ιαπωνική φίρμα θέλοντας να επεκτείνει την παρουσία της στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε στο Κέντρο της φίρμας στην Καλιφόρνια και βασίζεται φυσικά στην εργοστασιακή έκδοση του μοντέλου. Το Mazda3 TCR θα αναπτύσσεται και θα κατασκευάζεται από την Long Road Racing, την ίδια εταιρεία που διοργανώνει το MX-5 Cup.
H ισχύς πηγάζει από έναν 4κύλινδρο 2λιτρο κινητήρα με κόφτη στις 7.000 σ.α.λ. που αποδίδει συνολικά 350 άλογα και 490 Nm ροπής με την κίνηση να στέλνεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς είτε μέσω ενός Sadev είτε ενός Xtrac 6τάχυτου σειριακού κιβώτιο με paddles. Η μέγιστη τελική ταχύτητα ορίζεται στα 241 χλμ./ώρα.
Όπως ορίζουν οι κανονισμού του πρωταθλήματος ΤCR, το αμάξωμα είναι ίδιο με αυτό του μοντέλου παραγωγής αλλά υιοθετεί φυσικά κάποια αεροδυναμικά βοηθήματα όπως μπροστινό διαχύτη, πλαϊνές ποδιές, μεγαλύτερα φτερά και μια πραγματικά τεράστια αεροτομή. Παρομοίως, το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με εργοστασιακή ανάρτηση αλλά έχουν γίνει οι απαραίτητες αναβαθμίσεις με coilover Βilstein ή Ohlins. Οι ζάντες είναι Rays διάστασης 18 ιντσών ενώ για το σύστημα φρένων έχει την φροντίδα της Brembο.
Όλος ο περιττός εξοπλισμός έχει αφαιρεθεί από την TCR έκδοση με το μοντέλο θα εξοπλίζεται τώρα με Sparco καθίσματα, ΜPi τιμόνι, όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ ασφαλείας κ.α.
Το Mazda3 TCR θα κάνει το ντεμπούτο του στην διοργάνωση IMSA Michelin Pilot Challenge στις 26 Ιανούαρίου του 2020.
Μια 120 αλογα μια 350 εχουν τρελαθει αυτοι