ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα σενάρια που θέλουν το λανσάρισμα του Micra NISMO αναζωπυρώθηκαν μετά την αλλαγή της γκάμας των κινητήρων της υπάρχουσας γενιάς του μοντέλου.

Νέο Nissan Micra NISMO με τεχνολογία GT-R;

35.808 Επισκέψεις στο άρθρο (1/5/2019)

Το Nissan Micra άλλαξε κινητήρα, ενσωματώνοντας στα σωθικά αυτού τεχνολογία από το θηριώδες GT-R, και «σκαρφάλωσε» στα 117 άλογα από 1,0 λτ.. Μήπως ήρθε η ώρα του ισχυρότερου, δια χειρός NISMO, ιαπωνικού μικρού, τώρα που υπάρχει και ο turbo βενζίνης των 1,33 λτ. με 160 άλογα;

Το νέο Micra διαγράφει μια καλή πορεία στις αγορές της Ευρώπης και λογικό είναι αρκετοί, φίλοι ή μη της μάρκας, να περιμένουν το λανσάρισμα της πιο άγριας εκδοχής του μοντέλου, όπως μια έκδοση NISMO. Αλλωστε, πάει καιρός από τότε που ξεκίνησαν να διασπείρονται φήμες για το «καυτό» Micra, που, εφόσον έρθει, θα διεκδικήσει μερίδιο στην κατηγορία των μικρών GTi.   

Τα σενάρια που θέλουν το λανσάρισμα του Micra NISMO αναζωπυρώθηκαν μετά την αλλαγή της γκάμας των κινητήρων της υπάρχουσας γενιάς του μοντέλου. Υπενθυμίζουμε πως, το Micra αποχαιρέτησε τον turbo τρικύλινδρο κινητήρα των 0,9 λτ., ο οποίος αντικαταστάθηκε από δύο ολοκαίνουργια μοτέρ χωρητικότητας 1,0 λτ. με απόδοση 100 και 117 ίππων. Μάλιστα, το ιαπωνικό στρατόπεδο υποστήριξε σθεναρά εξ αρχής τη διαφορετικότητα των δύο κινητήρων, που δεν αποτελούν απλά δύο εκδόσεις ισχύος του ίδιου μοτέρ, ενώ παράλληλα ενσωματώνουν τεχνολογία από τον -κατά πολύ- μεγαλύτερο «αδελφό» GT-R (σ.σ αντί χιτωνίων οι κύλινδροι έχουν επίστρωση Plasma, όπως και στο GT-R).
 

Σε κάθε περίπτωση, το νέο Nissan Micra NISMO πρόκειται να αποτελέσει την πιο γρήγορη επιλογή στη γκάμα του νέου ιαπωνικού μικρού, στα πρότυπα του Nissan Juke Nismo RS, ερχόμενο να εγκατασταθεί στην κορυφή της γκάμας. Σε ό,τι αφορά το μηχανικό σύνολο που θα εφοδιάσει το νέο Micra NISMO, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εφοδιασμού του με τον «φρέσκο» turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,33 λτ. ισχύος 160 ίππων, που «φοράει» το Qashqai, όπως επίσης και η Mercedes A-Class. Από την άλλη, υπάρχουν και εκείνοι που θέλουν τον 1.600άρη turbo κινητήρα βενζίνης με 200 άλογα, που εξοπλίζει την απερχόμενη γενιά του Renault Clio RS, αν και αυτό το σενάριο είναι κάπως... χλωμό, βάσει της γενικότερης μόδας του downsizing στα μικρά GTi (π.χ. Ford Fiesta ST από τον 4κύλινδρο των 1,6 λτ. στον 1.500άρη 3κύλινδρο). 

Αισθητικά, όπως μπορείτε να δείτε και στη ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα ανεξάρτητου σχεδιαστή, το νέο Nissan Micra NISMO θα έχει πιο άγριο look με ένα περιμετρικό bodykit, που θα τονίσει την «επιθετική» του εικόνα. Φυσικά, αναμένουμε να είναι αντίστοιχα σπορτίφ και το εσωτερικό, όπως επίσης και μια σειρά από ειδικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση και τα φρένα, που θα του χαρίσουν πιο σπορ οδικά και οδηγικά χαρακτηριστικά.

Εσείς θα θέλατε να δείτε κάτι τέτοιο από τη Nissan; Και αν ναι, ποιο μοτέρ θα προτιμούσατε να βρίσκεται κάτω από το καπό του;

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON