Η τιμή των 22.110 ευρώ (με απόσυρση και έκπτωση) για την έκδοση 4Χ2 με τον 1,6 dCi πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων, κρίνεται ένα αρκετά συμφέρον ποσόν.
Δοκιμή: Νέο Nissan Qashqai 1,6 dCi 4X2
127.482 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2014)
Η Nissan λανσάρει τη 2η γενιά του μεγαλύτερου hit της σύγχρονης ιστορίας της, με το νέο Qashqai να έρχεται στη χώρα μας για να κατακτήσει την πρώτη θέση στα charts όχι μόνο της κατηγορίας των Crossover.
Το πρώτο Nissan Qashqai ήταν ένα πραγματικό hit: Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2007 και αμέσως, άλλαξε το ρουν της κατηγορίας των Crossover στην Ευρώπη, όντας το πρώτο μικρομεσαίο του είδους που είχε φτιαχτεί για να ικανοποιήσει τα θέλω του Ευρωπαίου καταναλωτή. Στην 7ετή του πορεία μέχρι σήμερα, το Qashqai όχι μόνο δικαίωσε τις προσδοκίες της Nissan, αλλά με 2.000.000 πωλήσεις οι 1.500.000 εκ των οποίων στη Γηραιά Ήπειρο, κατάφερε να βάλει μια ιαπωνική μάρκα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος στην Ευρώπη και να ανταγωνιστεί τους κορυφαίους αντιπροσώπους της μικρομεσαίας κατηγορίας, όπως το VW Golf. Έφτασε όμως η ώρα για να μας παρουσιάσει η Nissan το δεύτερης γενιάς Qashqai, με το νέο μοντέλο να έρχεται για να τονίσει περαιτέρω την ηγετική παρουσία της Nissan, τόσο έναντι των εκπροσώπων των μικρομεσαίων χάτσμπακ, όσο και των μικρομεσαίων Crossover.
Με πιο δυναμική εμφάνιση
Σχεδιαστικά, η νέα γενιά του Qashqai επενδύει σε μια πιο δυναμική εικόνα έναντι του προηγουμένου, με περισσότερες ακμές, μεγαλύτερα φωτιστικά, αλλά και μεγαλύτερες διαστάσεις. Πιο συγκεκριμένα, βασιζόμενο πάνω στη νεότερη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας «V-Shape», το Qashqai 2ης γενιάς έρχεται με ένα πιο εμφατικό εμπρόσθιο τμήμα, όπου ξεχωρίζουν οι επιθετικοί εμπρόσθιοι προβολείς με λαμπτήρες LED, αλλά και η μάσκα με την κυψελοειδή γρίλια. Στο καπό, οι έντονες νευρώσεις συμβάλουν στο δυναμισμό του σχήματος, ενώ στα πλάγια, διακρίνεται η αιχμηρή σχεδίαση του τρίτου πλαϊνού τζαμιού, που εισέρχεται στην τρίτη κολόνα της οροφής. Σχεδιαστικά, το νέο Qashqai ολοκληρώνεται με ένα αρκετά μοντέρνο πίσω τμήμα, όπου ξεχωρίζουν τα μακρόστενα ελλειπτικά φωτιστικά, που εισέρχονται αρκετά στο πλάι.
Μεγαλώνει και βελτιώνεται αεροδυναμικά
Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Nissan Qashqai βασισμένο και σε μια νέα πλατφόρμα (το δάπεδο CMF του Ομίλου Renault-Nissan) έρχεται μακρύτερο από πριν φθάνοντας στα 4.377 χλστ. (+49 χλστ.), αλλά και φαρδύτερο κατά 26 χλστ. (1.806 χλστ.). Η οροφή από την άλλη είναι χαμηλότερα τοποθετημένη (κατά 15 χλστ., 1.590 χλστ.) με 20 χλστ. μειωμένη απόσταση από το έδαφος (180 χλστ.), βοηθώντας στο δυναμισμό του σχήματος, αλλά και επιφέροντας οφέλη στην αεροδυναμική του αμαξώματος. Εδώ, οι άνθρωποι της Nissan προσδίδουν πλέον στο μοντέλο συντελεστή οπισθέλκουσας cd: 0,32, από cd: 0,36, με αρκετά οφέλη σε κατανάλωση, επιδόσεις και αεροδυναμικό θόρυβο.
Από 22.110 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό
Στο τιμολογιακό κομμάτι, η Nissan προσφέρει από τη βασική έκδοση του Qashqai ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, το οποίο εκτός των ζαντών αλουμινίου, περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας που απαιτούνται σήμερα. Παράλληλα, στάνταρ έρχονται και επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού όπως το cruise control, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, το τιμόνι με ρυθμιζόμενο βάρος, αλλά και το σύστημα Nissan Chassis Control. Ύστερα από όλα αυτά, η τιμή των 22.110 ευρώ (με απόσυρση και έκπτωση) για την έκδοση 4Χ2 με τον 1,6 dCi πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων, κρίνεται ένα αρκετά συμφέρον ποσόν. Φυσικά, υπάρχουν και φθηνότερες επιλογές κινητήρα στη γκάμα, με τον ίδιο εξοπλισμό, όπως η βενζινοκίνητη 1,2 DIG-T με 115 PS που κοστίζει 17.150 ευρώ ή η πετρελαιοκίνητη 1,5 dCi των 110 ίππων, που κοστίζει 19.710 ευρώ.
Σχεδιαστικά, το νέο Qashqai κερδίζει σε δυναμισμό σε σχέση με πριν, βελτιώνοντας παράλληλα και την αεροδυναμική του επίδοση.