Την γκάμα του plug-in υβριδικού Grandland μεγάλωσε η Opel, η οποία μετά το τετρακίνητο Grandland X Hybrid4 προχώρησε στο λανσάρισμα του προσθιοκίνητου Grandland X Hybrid.
Όπως το Grandland X Hybrid4, έτσι και το Grandland X Hybrid παίρνει ισχύ από τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος όμως σε αυτή την περίπτωση συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και όχι με δύο όπως συμβαίνει στο Hybrid4. Ως αποτέλεσμα έχουμε την συνδυαστική ισχύ να οριοθετείται στους 224 ίππους με ροπή στα 360 Nm. Για τη σύγκριση το τετρακίνητο plug-in μοντέλο διαθέτει 300 ίππους μια φυσικά δύο ηλεκτρικά μοτέρ ένα σε κάθε άξονα.
Από κει και πέρα να πούμε πως το Grandland X Hybrid διαθέτει αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων και την ίδια μπαταρία ιόντων λιθίου των 13,2 kWh που βρίσκουμε και στην τετρακίνητη έκδοση. Η μάρκα αναφέρει πως σε αυτό το συνδυασμό ο κινητήρας καύσης αναλαμβάνει συνήθως να κινήσει το SUV σε μεσαίες έως υψηλές ταχύτητες, ενώ ο ηλεκτρικός κινητήρας καλύπτει κυρίως οδήγηση σε χαμηλή έως μέση ταχύτητα. Η αυτονομία κίνησης με ρεύμα κυμαίνεται έως και 57 χιλιόμετρα, πέντε περισσότερα από το Hybrid4, πιθανώς λόγο του μικρότερου βάρους. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί λιγότερο από δύο ώρες με τον προαιρετικό ενσωματωμένο φορτιστή 7.4 kW.
Το μηχανικό σύνολο που το συναντούμε και στο Citroen C5 Aircross Hybrid, προσφέρει τρία προφίλ οδήγησης «Electric, Hybrid και Sport». Για παράδειγμα, με την επιλογή της υβριδικής λειτουργίας (Hybrid mode) ενεργοποιείται αυτόματα η πλέον αποδοτική λειτουργία, με δυνατότητα αλλαγής σε ηλεκτρική (Electric mode) με μηδενικούς ρύπους. Τέλος το προφίλ οδήγησης Sport συνδυάζει την ισχύ αμφότερων το μοτέρ! Μάλιστα με το Sport προφίλ ενεργοποιημένο το Grandland X Hybrid μπορεί να επιταχύνει από στάση σε 100χλμ./ώρα σε 8,9 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει τη μέγιστη ταχύτητα των 225 χλμ./ώρα.
Τέλος να αναφέρουμε πως οι τιμές του νέου Opel Grandland X Hybrid στην αγορά της Γερμανίας ξεκινούν από 43.440 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.