Από τη στιγμή που η Mazda αποκάλυψε το RX-Vision Concept στο Σαλόνι του Τόκυο Tokyo το 2016, οι απανταχού fans της σειράς RX περιμένουν πως και πως τον διάδοχο των RX-7 και RX-8.
Οι μηχανικοί της φίρμας όμως για να φτιάξουν τον διάδοχο, έχουν να λύσουν πιο σημαντικά προβλήματα, όπως η εξέλιξη ενός κινητήρα με ρότορα (Wankel), ο οποίος θα μπορεί να ανταποκριθεί στα στάνταρ ενός μοντέλου RX και συγχρόνως οι εκπομπές ρύπων του θα είναι συμμορφωμένες με τις περιβαλλοντικές επιταγές της εποχής.Εξάλλου η ίδια η Mazda έχει παραδεχτεί στο παρελθόν πως έχουν δημιουργήσει μια ομάδα που δουλεύει πάνω στην εξέλιξη ενός περιστροφικού κινητήρα τα τελευταία 8 χρόνια. Συνεπώς το ζήτημα δεν ήταν το αν, αλλά το πότε θα επιστρέψει το sportscar της Mazda.Σύμφωνα λοιπόν με δημοσιεύματα από την Ιαπωνία, αυτό θα συμβεί το 2020, καθώς το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας έχει εγκρίνει το σχεδιασμό και τον κινητήρα του μοντέλου.
Οι επόμενες κινήσεις της φίρμας θα είναι η παρουσίαση στο Σαλόνι του Τόκυο το 2017 μία έκδοση κοντά σε αυτή που θα περάσει στη γραμμή παραγωγής, η οποία και θα ξεκινήσει το 2019. Την ίδια χρονιά θα αποκαλυφθεί και επίσημα στο κοινό το μοντέλο παραγωγής, ενώ από την επόμενη χρονιά θα είναι διαθέσιμο και στην αγορά.Σύμφωνα με αναφορές που είχαν δει τα φώτα της δημοσιότητας στο παρελθόν, το RX-9 θα εφοδιάζεται με τούρμπο κινητήρα SKYACTIV-R 1,6 λτ. ο οποίος θα αποδίδει πάνω από 400 ίππους, καθώς και ένα ντίζελ HCCI με ανάφλεξη δια μέσω συμπίεσης.
Στις ψηφιακά σχεδιασμένες φωτογραφίες βλέπετε πως θα μπορούσε να είναι το επόμενο RX-9
Οπως καθε δημιουργια της mazda θα ειναι αριστουργημα σχεδιαστικης φιλοσοφιας με εξελιξη στην κορυφωση του κινητηρα βανκελ ωστε να καταναλωνει οσο λιγοτερο και να μην εχει προβληματα αξιπιστιας και λογικα με αποδοση κορυφαια για να σταθει διπλα στους ανταγωνιστες GT-R-SUPRA.
Θα το δουμε αραγε στην ελλαδα ποτε?Μακαρι να βρεθει ο ανθρωπος που θα αναγεννηση την αντιπροσωπεια απο την αφανεια του σημερα.
Και γω που νόμιζα ότι μόνο οι γερμανοί μπορουν να βγάλουν αυτοκίνητο με πάνω απο 200... άλογα,ε τότε σίγουρα δε θα είναι ποιοτικό δεν θα μου χαρίζει ευχαρίστηση στην οδήγηση αφού έτσι με έμαθαν τα περιοδικά να.... λέω
Οπως καθε δημιουργια της mazda θα ειναι αριστουργημα σχεδιαστικης φιλοσοφιας με εξελιξη στην κορυφωση του κινητηρα βανκελ ωστε να καταναλωνει οσο λιγοτερο και να μην εχει προβληματα αξιπιστιας και λογικα με αποδοση κορυφαια για να σταθει διπλα στους ανταγωνιστες GT-R-SUPRA. Θα το δουμε αραγε στην ελλαδα ποτε?Μακαρι να βρεθει ο ανθρωπος που θα αναγεννηση την αντιπροσωπεια απο την αφανεια του σημερα.
Και γω που νόμιζα ότι μόνο οι γερμανοί μπορουν να βγάλουν αυτοκίνητο με πάνω απο 200... άλογα,ε τότε σίγουρα δε θα είναι ποιοτικό δεν θα μου χαρίζει ευχαρίστηση στην οδήγηση αφού έτσι με έμαθαν τα περιοδικά να.... λέω