Νέο Renault Austral: Πως κατάφεραν να κάνουν την ποιότητα... ήχο!
Η ποιότητα κατασκευής του νέου Renault Austral, ξεχωρίζει. Κάθε λεπτομέρεια μελετήθηκε εξονυχιστικά. Σε αυτό το Renault story, ειδικός της Renault στον τομέα της απτής ποιότητας, εξηγεί τη δουλειά που έγινε σε ένα από τα πιο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του εσωτερικού, το συρόμενο υποβραχιόνιο.
Επηρεασμένο από τους ήχους ακριβών ρολογιών
Το πρώτο πράγμα που τραβάει την προσοχή στο high-tech cockpit του νέου Austral, είναι η αρμονία. Το επόμενο που τραβάει το βλέμμα είναι η εντυπωσιακή οθόνη του συστήματος OpenR,που ενεργοποιείται εκπέμποντας έναν ήχο καλωσορίσματος. Το τρίτο χαρακτηριστικό, που είναι αδύνατο να μην προσέξει κανείς, είναι το μέρος που αντανακλά όλη τη μαεστρία των σχεδιαστών και το συναντάμε στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων: πρόκειται για το συρόμενο υποβραχιόνιο. Οδηγεί το χέρι στη σωστή θέση, ώστε να διευκολύνει τη χρήση της οθόνης πολυμέσων, αλλά και των πιεζοηλεκτρικών διακοπτών που βρίσκονται από κάτω. Η αίσθηση χειρισμούαυτού του εργονομικού στοιχείου είναι πολύ ιδιαίτερη.
Οι ομάδες εξέλιξης εργάστηκαν γρήγορα και αποτελεσματικά σε ένα σύστημα εγκοπών για το μηχανισμό μετακίνησης,που θα δημιουργούσε έναν ευχάριστο ήχο όταν οι χρήστες αλλάζουν θέση στο υποβραχιόνιο του νέου Renault Austral.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Προσελκύοντας τα βλέμματα με τη βοήθεια του design
Η δουλειά του Olivier ως ειδικού σε θέματα απτής ποιότητας, απαιτεί εξαιρετική λεπτότητα. Πρέπει να είναι σίγουρος ότι κάθε νέο μοντέλο της Renault αντανακλά συνέπεια παντού. Ελέγχει την ποιότητα των υλικών, επιβλέπει ολόκληρη τη διαδικασία μετατροπής μιας εικόνας από το σχεδιαστήριο, σε ένα όχημα δρόμου, ελέγχει ότι οι κινήσεις γίνονται ομαλά και οι επιφάνειες είναι λείες και βεβαιώνεται ότι τα κινούμενα μέρη χρησιμοποιούνται με ευκολία «μαγνητίζοντας» το ενδιαφέρον των χρηστών.
Το νέο Renault Austral, δεν αποτελεί εξαίρεση. Ο Olivier και οι συνεργάτες του μελέτησαν εξονυχιστικά και την παραμικρή του λεπτομέρεια,έχοντας στόχο να εκτοξεύσουν την ποιοτική εμπειρία που βιώνει κανείς στο εσωτερικό του.
«Δουλέψαμε πάνω σε όλα τα κινούμενα μέρη του νέου Austral. Αν όμως πρέπει να θυμηθώ κάτι ειδικότερα, αυτό είναι το συρόμενο υποβραχιόνιο. Είχαμε ένα φανταστικό πολυ-λειτουργικό σύνολο στην κεντρική κονσόλα, αλλά η μετακίνηση του εμπρός και πίσω δεν ήταν ιδιαίτερα συναρπαστική. Ψάχναμε τρόπο να το κάνουμε πιο ελκυστικό».
Ήχος καστάνιας που θυμίζει... ρολόι χειρός
Η προσθήκη εγκοπών και των ήχων που κάνουν όταν μετακινείς κάτι μπρος-πίσω, σύντομα έγινε ο προφανής λόγος που τους οδήγησε να προχωρήσουν στην υιοθέτηση αυτής της καινοτομίας στο υποβραχιόνιο.
«Σκεφτήκαμε να προσθέσουμε έναν ήχο να συνοδεύει τη μετακίνηση του υποβραχιόνιου. Ένας ήχος που θυμίζει κίνηση καστάνιας.»
Ο Olivier ήξερε ακριβώς πώς ήθελε να ακούγεται, αλλά έπρεπε να βρει τις λέξεις για να το περιγράψει στην υπόλοιπη ομάδα… και αυτό δεν ήταν και τόσο απλό! Ευτυχώς, η ασχολία του και με άλλου είδους μηχανισμούς τον βοήθησε να βρει αυτόν που χρειαζόταν για να κάνει όλη την ομάδα να καταλάβει τι εννοούσε.
Ως φανατικός λάτρης των ρολογιών, των οποίων θαυμάζει την απόλυτη ακρίβεια του μηχανισμού τους και τον συναρπάζει το τέλειο φινίρισμά τους, φορούσε ένα τέτοιο που έκανε ακριβώς τον ήχο που είχε στο μυαλό του.
«Έτυχε κάποια στιγμή να περιστρέψω τη στεφάνητου ρολογιού που φοράω και άκουσα ακριβώς αυτόν τον ήχο που σκεφτόμουν για το συρόμενο υποβραχιόνιο του Austral. Είναι ένας ήχος που αναδεικνύει την ποιότητα κατασκευής και την ακρίβεια του μηχανισμού».