Μόλις μία ημέρα μετά την αποκάλυψη του εσωτερικού,η Renault παρουσίασε επίσημα και την εξωτερική εμφάνιση της νέας και πέμπτης γενιάς του Clio. Αν και το στυλ του γαλλικού μικρού δεν έχει σημαντική απόκλιση από το προηγούμενο μοντέλο, το νέο hatchback έρχεται με πιο μοντέρνο σχεδιασμό, αντλώντας στοιχεία από το μεγαλύτερο Megane.
Στο μπροστινό μέρος, το καπό ενσωματώνει ένα μοτίβο νεύρων που του χαρίζουν ένα ανάγλυφο εφέ, αλλά και μια πιο δυναμική εμφάνιση. Η γρίλια της μάσκας είναι μεγαλύτερη και ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι περισσότερο τονισμένος, με έναν ευρύ κεντρικό αεραγωγό που μεταξύ άλλων βοηθάει και στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα είναι, 100% LED από το βασικό εξοπλιστικό επίπεδο, ενώ είναι σχεδιασμένα με βάση τη φωτεινή υπογραφή C-Shape η οποία χαρακτηρίζει όλα τα νέα μοντέλα Renault.
Πηγαίνοντας προς τα πίσω οι προαιρετικοί τροχοί 17 ιντσών (ανάλογα την έκδοση) αναβαθμίζουν την δυναμική εμφάνιση του νέου μοντέλου. Επιπλέον συναντά κανείς το χρωμιωμένο φινίρισμα στο πλαίσιο των παραθύρων, την επικάλυψη της μεσαίας και πίσω κολόνας και των χειρολαβών της πίσω πόρτας με μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα, τα ανάγλυφα μοτίβα στο χαμηλότερο μέρος των θυρών, που μοιάζουν να αναδύονται μέσα από το μεταλλικό πάνελ, καθώς και την υπογραφή του Clio πάνω στο χρωμιωμένο διακοσμητικό.
Στο πίσω μέρος λεπτομέρειες, όπως η κεραία που μοιάζει με πτερύγιο καρχαρία και ο σχεδιασμός της πόρτας του χώρου αποσκευών αναβαθμίζουν, συνολικά, την εικόνα του εξωτερικού. Όπως συμβαίνει και με τα εμπρός φωτιστικά σώματα, έτσι και στα πίσω το «παρών» δίνει ο σχεδιασμός με το μοτίβο C-Shape που τους χαρίζει ένα πολύ δυνατό εφέ βάθους. Παράλληλα, ένα 3ο μακρύτερο και πιο στενό φως φρένων είναι τοποθετημένο στο πάνω μέρος του πίσω παραθύρου.
Μένοντας στο εξωτερικό σύμφωνα με τη γαλλική μάρκα το νέο Clio είναι το πρώτο που εφοδιάζεται με εκτροπείς αέρα (σπόιλερ) στους θόλους των εμπρός τροχών, κερδίζοντας στους τομείς της αεροδυναμικής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου.
Αναφορικά με το μέγεθός του, το νέο Clio έχει 14 χλστ. μικρότερο μήκος από τον προκάτοχό του, αλλά παραμένει πιο ευρύχωρο εσωτερικά. Ακολούθως, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 30 χλστ., προσφέροντας καλύτερη αεροδυναμική και πιο σπορτίφ χαρακτήρα. Υπενθυμίζουμε πως, το Clio ήταν από τα πρώτα μοντέλα της κατηγορίας του που πέρασε το φράγμα των 4 μέτρων, ωθώντας στην ουσία και όλη την κλάση των μικρών να ανέβει ένα σκαλοπάτι ψηλότερα αγγίζοντας ή και ξεπερνώντας σε ορισμένες περιπτώσεις το εν λόγω όριο , μπαίνοντας ουσιαστικά στα χωράφια των παλαιότερα μικρομεσαίων.
Σε ό,τι αφορά την χρωματική παλέτα το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε διάφορες νέες αποχρώσεις, μεταξύ των οποίων το Valencia Orange (πορτοκαλί), το Vison Brown (καφέ) και το Celadon Blue (μπλε). Συνολικά, το νέο Clio είναι διαθέσιμο σε 11 χρώματα αμαξώματος και 3 πακέτα εξατομίκευσης του εξωτερικού (κόκκινο, πορτοκαλί και μαύρο).
Πέραν του στάνταρ Clio, το μοντέλο θα διατίθεται και στην έκδοση RS-Line η οποία αντικαθιστά την GT-Line. Διαφορές μεγάλες δεν υπάρχουν, με την πιο αθλητική έκδοση να λαμβάνει στο εξωτερικό μέρος μεταλλικά διακοσμητικά χαρακτηριστικά, γρίλια σε σχήμα κυψέλων και στάνταρ 17άρες ζάντες. Στο εσωτερικό μεταξύ άλλων θα βρει κανείς δερμάτινο τιμόνι και πεντάλ αλουμινίου, αλλά και ημι-μπάκετ καθίσματα για καλύτερη πλευρική στήριξη..
Τέλος να σημειωθεί πως ανεξάρτητα από την έκδοση το νέο Clio έχει κερδίσει αύξηση και στον χώρο αποσκευών, ο οποίος ορίζεται στα 391 λίτρα, ενώ σε αυτά προσθέστε τα επιπλέον των 26 λίτρων των διαθέσιμων αποθηκευτικών χώρων μέσα στην καμπίνα.