3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
To νέο Renault Megane είναι εδώ και εμείς το δοκιμάζουμε στην έκδοση 1,5 dCi των 110 ίππων.
Δοκιμή: Renault Megane 1,5 dCi 110 PS
60.062 Επισκέψεις στο άρθρο (20/7/2017)
Ξεχωριστό σχεδιαστικά και σε αυτή τη γενιά του, το νέο Renault Megane πατάει πόδι στην ελληνική αγορά και έρχεται αναβαθμισμένο σε πολλά σημεία για να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Whats new
- 4η γενιά Megane
- 1,5 λτ. diesel με 110 ίππους
- Καίει 5,4 λτ./100 χλμ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Από 18.890 ευρώ
Με ξεχωριστή σχεδίαση, γαλλική οδική συμπεριφορά, έναν αξιόμαχο diesel κινητήρα 1,5 λίτρων κάτω από το καπό του και αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής, το νέο Renault Megane στην τέταρτη γενιά του αποδεικνύεται πιο πλήρες από ποτέ. Με τον ανταγωνισμό να είναι πλέον πολύ δυνατός σε αυτή την κατηγορία, το Megane μπαίνει δυνατά στη μάχη και εμείς το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον 1.500άρη diesel κινητήρα των 110 ίππων.
Iδιαίτερο σχεδιαστικά και σε αυτή τη γενιά του
Η Renault μας έχει συνηθίσει από το παρελθόν του Megane να παρουσιάζει ένα μοντέλο με αμφιλεγόμενη σχεδίαση (σ.σ. θυμηθείτε το πίσω μέρος της δεύτερης γενιάς). Αυτή τη φορά ωστόσο δεν το παράκανε, αλλά έφτιαξε ένα αρκετά δυναμικό αυτοκίνητο που ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική της φιλοσοφία, με στοιχεία που συναντάμε στο μεγαλύτερο Talisman. Έτσι, στο μπροστινό μέρος κυριαρχούν η μάσκα με τις μεγάλες γρίλιες και τα φώτα που σχηματίζουν ένα «C» το οποίο αγκαλιάζει τον προφυλακτήρα. Στο πλάϊ η σχεδίαση είναι πιο συμβατική και μόνο οι πίσω θόλοι εξέχουν λίγο και τονίζουν το δυναμισμό του νέου Megane, ενώ η περισσότερη… δουλειά έχει γίνει πίσω. Συγκεκριμένα, τα φανάρια εκτείνονται από άκρη σε άκρη κάνοντας μάλιστα ένα «σπάσιμο» και κλέβουν την παράσταση ειδικά την νύχτα. Γενικότερα και μέσω των LED στοιχείων τόσο εμπρός όσο και πίσω, το Megane είναι αδύνατο να μην τραβήξει τα βλέμματα τις νυχτερινές ώρες, παραπέμποντας με την αισθητική του σε πολύ πιο «εξωτικές» κατασκευές.
Λίγη από ιστορία Megane
Το Renault Megane παρουσιάστηκε το 1995 και αντικατέστησε το Renault 19. Το 2002 παρουσιάστηκε η δεύτερη και πιο αναγνωρίσιμη λόγω της εξεζητημένης αισθητικής του αμαξώματος (ιδιαίτερα στις τρίθυρες εκδόσεις) γενιά της. Η τρίτη γενιά του Megane έκανε την εμφάνισή της το 2008 και λάνσαρε ένα πιο συμβατικό αλλά σύγχρονο με πολλές καμπύλες σχήμα. Στην 20ετή του πορεία το μικρομεσαίο της Γαλλικής εταιρείας έχει περισσότερες από 6,6 εκ. πωλήσεις, αποτελώντας μετά το Clio ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την Renault.
καλο το ρενο αλλα θα παρακαλεσω τους δημοσιογραφους του αυτοτριτη να μας δωσουν εναν καταλογο (λιστα) με τους ντιζελ κινητηρες που εχουν AdBlue. ευχαριστω
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΡΕΝΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ν ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΜΑΡΚΑ ΑΓΑΠΑΣ ΝΑ ΤΗ ΜΙΣΕΙΣ...ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΧΑ 3 ΡΕΝΟ-ΚΛΙΟ,ΛΑΓΚΟΥΝΑ-ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΜΜΙΑ ΒΛΑΒΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΙΛΟΙ..ΙΣΩΣ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ...
Η μεγιστη, ελαχιστη και μεση καταναλωση δοκιμης δεν "βγαινουν".... Ελέγξτε το!