H Renault Sport αποκάλυψε κάθε λεπτομέρεια για τον «Βασιλιά» του Nurburgring στα εμπροσθιοκίνητα. Διαβάστε τι έκανε η γαλλική μάρκα στο Megane για να καταφέρει να πάρει το maximum των δυνατοτήτων του.
Στην αναλυτική παρουσίαση του Megane R.S Trophy-R, του ταχύτερου εμπροσθιοκίνητου μοντέλου που έχει βρεθεί στην πίστα του Nurburgring προχώρησε η Renault τονίζοντας μάλιστα πως το γαλλικό hot hatch είναι το πιο ικανό μοντέλο επιδόσεων που έχει κατασκευάσει ποτέ.
Ξεκινώντας, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε πρώτα στην πηγή ισχύος. Στο μηχανοστάσιο βρίσκεται λοιπόν ο ίδιος 1.800άρης turbo κινητήρας απόδοσης 300 ίππων που «φοράει» και η Trophy έκδοση, κάτι που σημαίνει πως η Renault προχώρησε σε μια σειρά από αναβαθμίσεις για να καταφέρει να κάνει τη R έκδοση ακόμη πιο γρήγορη. Το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο της μάρκας είναι πιο ελαφρύ από το EDC κιβώτιο με τον διπλό συμπλέκτη και για αυτό προτιμήθηκε. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το Megane R.S Trophy-R πετυχαίνει το 0-100 σε 5,4 δευτερόλεπτα με την μέγιστη τελική ταχύτητα να ορίζεται στα 262 χλμ./ώρα.
Πρώτος στόχος της Renault Sport είναι να μειωθεί όσο το δυνατόν περισσότερο το βάρος του αυτοκινήτου. Για αυτό τον λόγο η μάρκα ανακοινώνει πως συνολικά η R έκδοση είναι 130 κιλά ελαφρύτερη από την «απλή» Trophy χάρη στο ανθρακονημάτινο καπό και τον πίσω διαχύτη, την εξάτμιση Akrapovic, τους νέους εισαγωγείς αέρα μπροστά, την DESS μπαταρία και τις νέες ζάντες Fuji Light 19 ιντσών. Με βάση την ίδια στρατηγική είναι δομημένη και η καμπίνα. Αυτό σημαίνει πως έχουν τοποθετηθεί monocoque αγωνιστικά καθίσματα Sabelt με επένδυση Alcantara με πιο ελαφριά βάση, πιο ελαφριά και μικρότερη οθόνη 7 ιντσών ενώ το πίσω παρμπρίζ δεν έχει ούτε υαλοκαθαριστήρα.
Το επόμενο βήμα ήταν η αναβάθμιση του τρόπου που πατά το γαλλικό hot-hatch στον δρόμο και γι αυτό η Renault Sport εξόπλισε το μοντέλο με νέα γεωμετρία, αμορτισέρ Ohlins, Torsen διαφορικό, διαφορετική γωνία camber κατά μια μοίρα και ελαστικά Βridgestone Potenza S007. Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, η μάρκα προσφέρει ελαφρώς μεγαλύτερα Brembo φρένα.
Στο τομέα της αεροδυναμικής, η σχεδίαση του κάτω τμήματος του προφυλακτήρα έχει διαφοροποιηθεί για να προσφέρει καλύτερη ισορροπία ενώ η μάρκα αποκαλύπτει πως έχει βελτιωθεί η ροή του αέρα με τέτοιο τρόπο ώστε να αυξηθεί η αεροδυναμική απόδοση του πίσω διαχύτη βελτιώνοντας παράλληλα την παραγόμενη κάθετη δύναμη. Παράλληλα, η απουσία των LED φώτων από τον προφυλακτήρα και η αντικατάστασή τους από αεραγωγούς βοήθησαν στην καλύτερη ψύξη τόσο κάποιων μερών του κινητήρα όσο και των δισκοφρένων.
Το νέο Megane R.S Trophy-R θα λανσαριστεί εμπορικά στα τέλη του 2019 για μόνο 500 αυτοκίνητα με τιμή από 55.000 ευρώ (τιμή Γαλλίας).