- 1η φορά plug-in, και βγάζει 100 χλμ. με ρεύμα (που είναι πολλά)
- Έχει προτζέκτορα στο παρμπρίζ για τις σημαντικές πληροφορίες ώστε να μην παίρνεις τα μάτια από το δρόμο
- Χωράει 5 ή 7 επιβάτες και έχει πορτ-μπαγκάζ ιδανικό για μετακόμιση
- Από τα πιο προσιτά SUV στα 4,75 μέτρα
Από τα πιο προσιτά SUV στα 4,75 μέτρα
Το πρώτης γενιάς Skoda Kodiaq τράβηξε τα βλέμματα με την επιβλητική εμφάνιση, τους μεγάλους χώρους και το VFM χαρακτήρα που διέθετε, και τώρα, στην νέα του γενιά, η Skoda θέλει να κρατήσει αυτά τα πλεονεκτήματα και να τα πλαισιώσει με περισσότερη τεχνολογία και νέες επιλογές εξηλεκτρισμένων κινητήριων συνόλων.
Από πλευράς διαστάσεων το μοντέλο είναι μεγαλύτερο σε σχέση με πριν κατά 61 χιλιοστά, φτάνοντας πλέον σε μήκος τα 4,75 μέτρα, ένα νούμερο δηλαδή που το φέρνει στα πιο μεγάλα στην κατηγορία και σίγουρα στα πιο προσιτά του μεγέθους αυτού (σ.σ. αυτό είναι εν προκειμένω το αξιοσημείωτο). Εμφανισιακά, από την άλλη δείχνει αρκετά εκλεπτυσμένο χάρη στη γρίλια που εκτείνεται σε πλάτος και τα φώτα που είναι προαιρετικά τεχνολογίας LED Matrix.
Έχει προτζέκτορα στο παρμπρίζ για τις σημαντικές πληροφορίες ώστε να μην παίρνεις τα μάτια από το δρόμο
Πλήρως ανασχεδιασμένο είναι το εσωτερικό του τσεχικού μοντέλου στη νέα του γενιά. Η οθόνη infotainment που είναι τοποθετημένη στο άνω άκρο της κονσόλας φτάνει τις 13 ίντσες (10 ίντσες στις βασικές εκδόσεις), ενώ για πρώτη φορά, το SUV της Skoda διαθέτει προαιρετικά μια head-up οθόνη η οποία λειτουργεί βοηθητικά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων (Virtual Cockpit) των 10 ιντσών, δείχνοντας στο παρμπρίζ όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεται να μάθει οδηγός. Ακόμη, ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πλέον τοποθετημένος στην κολόνα του τιμονιού και υπάρχει ακόμη προαιρετικά, ένας χώρος με όνομα Phone Box, που υποστηρίζει την ταυτόχρονη επαγωγική γρήγορη φόρτιση δύο smartphones.
Και 1η φορά plug-in, και βγάζει 100 χλμ. με ρεύμα (που είναι πολλά)
Για πρώτη φορά, το Kodiaq διατίθεται με Plug-in υβριδικό σύνολο αλλά και με ήπια υβριδικές επιλογές. Το plug-in υβριδικό Kodiaq iV αποδίδει 204 άλογα και προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων σύμφωνα με τα τεστ WLTP. Η πρώτη επιλογή στην βενζίνη είναι ο 1,5 TSI με 150 άλογα που συνδυάζεται με σύστημα 48V και η δεύτερη ένα 2λιτρο μοτέρ βενζίνης με 204 άλογα. Δύο 2λιτροι diesel κινητήρες στα 150 και 193 άλογα συμπληρώνουν τη γκάμα. Ο κορυφαίος κινητήρας βενζίνης και ο κορυφαίος στο diesel διαθέτουν στάνταρ σύστημα τετρακίνησης και όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με κιβώτιο DSG.
Συνέχεια του άρθρου >>>