Τον Σεπτέμβριο του 2018, η Skoda αποκάλυψε την G-TEC έκδοση της αναβαθμισμένης Οctavia και τώρα, η τσέχικη μάρκα παρουσιάζει την αντίστοιχη έκδοση φυσικού αερίου για το ολοκαίνουριο Scala hatchback.
Σε αντίθεση με όμως με την μεγαλύτερη Οctavia που χρησιμοποιεί έναν 4κύλινδρο 1.500άρη TSI, το Scala G-TEC χρησιμοποιεί έναν 3κύλινδρο 1.000άρη που αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής που προσφέρει πολύ χαμηλή κατανάλωση και ελάχιστες εκπομπές αερίων ρύπων.
Το συμπιεσμένο φυσικό αέριο αποθηκεύεται στο αυτοκίνητο σε τρία ατσάλινα ρεζερβουάρ 13,8 κιλών προσφέροντας αυτονομία 410 χλμ. ενώ από την πλευρά του ο κινητήρας του 1,0 λίτρου με το ρεζερβουάρ της βενζίνης γεμάτο προσφέρει επιπλέον 220 χλμ., φτάνοντας την συνολική αυτονομία στα 630 χιλιόμετρα. Σημαντικό είναι να τονιστεί πως λόγω της θέσης στην οποία έχουν εγκατασταθεί τα τρία ρεζερβουάρ του CNG, o χώρος αποσκευών έχει μειωθεί από τα 467 στα 339 λίτρα.
Η έκδοση αερίου G-TEC θα διατίθεται στα εξοπλιστικά επίπεδα Active, Ambition και Style με δισκόφρενα τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα. Το εμπορικό λανσάρισμα της έκδοσης θα γίνει το τελευταίο τρίμηνο του 2019.
Υπενθυμίζουμε πως το Scala με τους συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης έχει ήδη ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά έχοντας στη φαρέτρα του τα γνωστά TSI και TDI κινητήρια σύνολα του γερμανικού ομίλου μετιμές που ξεκινούν από 14.880 ευρώ.
Ωραία έκδοση για το καύσιμο, αλλά δεν υπάρχουν πρατηρια, ούτε ανοίγουν νέα.