3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Στον πρόβολο παρατηρούμε το ανανεωμένο έμβλημα της κορεάτικης φίρμας, το οποίο φιλοξενείται στη γρίλια.
Νέο SsangYong Rexton
5.950 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2017)
Παρουσιάστηκαν και επίσημα οι πρώτες εικόνες από το νέο SsangYong Rexton, του οποίου η σχεδίαση είναι εμπνευσμένη από τον Παρθενώνα, λίγες μέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο του στη Σεούλ. Δείτε με ποιους κινητήρες θα εξοπλίζεται, αλλά και πότε θα έρθει στη χώρα μας.
Η νέα γενιά του κορεάτικου SUV αντλεί τη σχεδιαστική του έμπνευση από τον Παρθενώνα, τον εμβληματικό ναό της Ακρόπολης των Αθηνών. Το σχέδιο του νέου SUV ενσωματώνει δυναμικά στοιχεία στιβαρότητας βασιζόμενο σε μυώδης καμπύλες και αρενωπές γραμμές.
Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση λοιπόν, το νέο Rexton έχει λάβει σχεδιαστικές επιρροές, πέραν του Παρθενώνος, από το πρωτότυπο LIV-2 της SsangYong. Νέοι προφυλακτήρες παρατηρούνται εμπρός και πίσω με ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και πιο χαρακτηριστική αλλαγή εκείνη του εμβλήματος της μάρκας. Τα «φτερά» του «διπλού δράκου» (μετάφραση του SsangYong) πλέον βρίσκονται εντός των ορίων του κύκλου, σε αντίθεση με το προηγούμενο έβλημα που τα υπερέβαιναν. Πέραν αυτού, δεν υπάρχουν πρός το παρόν πληροφορίες για το αν το νέο έμβλημα θα υιοθετηθεί και στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας.
Περνώντας στο εσωτερικό τα βλέμματα τραβά το τριάκτινο τιμόνι, που φιλοξενεί στο κέντρο του το ανανεωμένο λογότυπο της φίρμας, αλλά και η οθόνη αφής στο μέσον του ταμπλό. Πέραν αυτού, παρατηρείται έντονη διχρωμία μεταξύ του μαύρου ταμπλό και των δερμάτινων επενδύσεων σε καφέ χρώμα με κυψελοειδείς ραφές, που επεκτείνονται και στις πόρτες. Τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, αλλά και άλλων λειτουργιών βρίσκονται κάτω από την οθόνη του συστήματος infotainment, με εντελώς διαφορετική διάταξη από ότι έχουμε δει μέχρι τώρα στους μικρότερους «αδελφούς» XLV και Tivoli.
Το νέο Rexton έχει λάβει σχεδιαστικές επιρροές, πέραν του Παρθενώνος, από το πρωτότυπο LIV-2 της SsangYong.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση λοιπόν, το νέο Rexton έχει λάβει σχεδιαστικές επιρροές, πέραν του Παρθενώνος, από το πρωτότυπο LIV-2 της SsangYong. Νέοι προφυλακτήρες παρατηρούνται εμπρός και πίσω με ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και πιο χαρακτηριστική αλλαγή εκείνη του εμβλήματος της μάρκας. Τα «φτερά» του «διπλού δράκου» (μετάφραση του SsangYong) πλέον βρίσκονται εντός των ορίων του κύκλου, σε αντίθεση με το προηγούμενο έβλημα που τα υπερέβαιναν. Πέραν αυτού, δεν υπάρχουν πρός το παρόν πληροφορίες για το αν το νέο έμβλημα θα υιοθετηθεί και στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας.
Περνώντας στο εσωτερικό τα βλέμματα τραβά το τριάκτινο τιμόνι, που φιλοξενεί στο κέντρο του το ανανεωμένο λογότυπο της φίρμας, αλλά και η οθόνη αφής στο μέσον του ταμπλό. Πέραν αυτού, παρατηρείται έντονη διχρωμία μεταξύ του μαύρου ταμπλό και των δερμάτινων επενδύσεων σε καφέ χρώμα με κυψελοειδείς ραφές, που επεκτείνονται και στις πόρτες. Τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού, αλλά και άλλων λειτουργιών βρίσκονται κάτω από την οθόνη του συστήματος infotainment, με εντελώς διαφορετική διάταξη από ότι έχουμε δει μέχρι τώρα στους μικρότερους «αδελφούς» XLV και Tivoli.
Αξίζει να αναφερθεί πως το νέο Rexton βασίζεται στην αρχιτεκτονική με τον κινητήρα εμπρός και την κίνηση πίσω, με νέο πλαίσιο που χρησιμοποιεί την τεχνολογία Quad-Frame και έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την POSCO, το μεγαλύτερο παραγωγό ατσαλιού της Ν. Κορέας. Επιπλέον, το νέο πλαίσιο τύπου σκάλας χρησιμοποιεί, για πρώτη φορά στον κόσμο, ατσάλι υπέρ-υψηλής αντοχής (giga-steel) 1,5 Gpa (γίγα πασκάλ). Παράλληλα, κάνει χρήση κατά 63% εξελιγμένου ατσαλιού υψηλής αντοχής, προκειμένου να προσφέρει μεγάλη στιβαρότητα, σε συνδυασμό με περιορισμένο βάρος, όπως υπόσχεται η μάρκα.
Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων τώρα, η γκάμα της νέας γενιάς του μοντέλου θα απαρτίζεται από τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. με απόδοση 228 ίππων και τον e-XDi πετρελαιοκινητήρα των 2,2 λτ. απόδοσης 183 ίππων και 420 Nm ροπής, τα οποία θα συνδυάζονται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων, είτε με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως το νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα στην επικείμενη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σεούλ, στις 30 Μαρτίου 2017, ενώ οι πωλήσεις του παγκοσμίως, όπως και στην Ελλάδα, θα ξεκινήσουν μετά το καλοκαίρι.
Οκ ειμαι φαν των Κορεατων αλλα το να χρησιμοποιουν ενα μνημειο με παγκοσμια ακτινοβολια για λογους μαρκετινγκ δεν με βρισεκι συμφωνο απο τη στιγμη που το αυτοκινητο σε τιποτα δεν θυμιζει τον Παρθενωνα!