ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Νέο Subaru Legacy

4.535 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2019)

Η Subaru παρουσίασε τη νέα γενιά έβδομη γενιά του Legacy που σηματοδοτεί την επιστροφή στους turbo κινητήρες και την ενσωμάτωση πολλών τεχνολογιών για την τέρψη των επιβατών.

Το κουβάρι της αποκάλυψης της αμερικανικής εκδοχής του νέου Subaru Legacy ξετυλίχθηκε σήμερα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Σικάγο, εκεί όπου επέλεξε να το παρουσιάσει στο κοινό μετά από αρκετά teaser. Το μεσαίο σεντάν της ιαπωνικής φίρμας έχει αλλαγές σε μηχανικό και εμφανισιακό επίπεδο ωστόσο, οι προβολείς πέφτουν στην επιστροφή του Legacy στα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα μετά το 2012. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή...

Σε ό,τι αφορά το αισθητικό κομμάτι, το νέο Legacy υιοθετεί τα πιο πρόσφατα σχεδιαστικά πρότυπα της Subaru και δέχεται πλήθος δανείων από το μικρότερο Impreza. Μπροστά βλέπει κανείς την γνώριμη εξαγωνική γρίλια, που φιλοξενεί το λογότυπο της μάρκας ψηλά στο κέντρο, και πλαισιώνεται από τα επιθετικής σχεδίασης φωτιστικά σώματα, ενώ χαμηλότερα συναντάται ένας αεραγωγός που μοιάζει φυσική συνέχεια των τμημάτων στα οποία εδρεύουν οι προβολείς ομίχλης λόγω της ίδιας απόχρωσης των πλαστικών. Έπιπλέον, παρατηρούμε μερικές σχετικά μυώδεις νευρώσεις στο καπό, ενώ απαλές γραμμές διέπουν το πλαϊνό μέρος του ιαπωνικού σεντάν. Περνώντας στο πίσω μέρος, ο τρίτος όγκος χαρακτηρίζεται από τα νέα φώτα, τις δύο απολήξεις της εξάτμισης και την έντονη -σχεδόν ορθή- γωνία που σχηματίζεται στην πόρτα του χώρου αποσκευών.
 

Σε μηχανικό επίπεδο, η νέα γενιά του Legacy βασίζεται στην πλατφόρμα Subaru Global Platform που προσφέρει, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των ανθρώπων της μάρκας, υψηλότερα επίπεδα στρεπτικής ακαμψίας, ενώ συνδράμει στην μείωση του θορύβου που περνά στην καμπίνα στον αυτοκινητόδρομο κατά 3 dB. Παράλληλα, το κέντρο βάρους του σεντάν έχει χαμηλώσει, κάτι που συνεπάγεται σε καλύτερη οδική συμπεριφορά και μικρότερες κλίσεις στις στροφές, ενώ για την καλύτερη διαχείριση της κίνησης του μοντέλου η μάρκα έχει επιστρατεύσει το EyeSight με όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού: διατήρηση λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα κ.α.

Περνώντας στα ενδότερα του νέου Legacy, οι άνθρωποι της Subaru το έχουν εφοδιάσει με όλα τα απαραίτητα -ίσως και λίγα παραπάνω- τεχνολογικά καλούδια. Ο λόγος για την τεράστια, κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής 11,6 ιντσών του συστήματος infotainment που κλέβει τα βλέματα στην καμπίνα και είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση όλων των λειτουργιών ενημέρωσης και διασκέδασης, καθώς επίσης και για τον κλιματισμό. Σημειώνουμε πως, αυτή η επιλογή είναι προαιρετική ενώ για εκείνους που δεν θα την προτιμήσουν υπάρχει η λύση με τις δύο οθόνες μεγέθους 7 ιντσών. Σε κάθε περίπτωση, το Legacy χαρακτηρίζεται από καλά επίπεδα διασυνδεσιμότητας όντας συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto ενώ έχει 4 θύρες USB, δύο «πρίζες» 12V και aux. Από εκεί και έπειτα, η διάταξη είναι γνώριμη, με επίπεδες επιφάνειες και αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα που τονίζουν τον πρακτικό χαρακτήρα του σεντάν.

Το καλύτερο, το κρατήσαμε για το τέλος αφού, η μεγάλη αλλαγή σε αυτή τη νέα γενιά του Subaru Legacy είναι η επιστροφή του στους τούρμπο κινητήρες. Συγκεκριμένα, η παλέτα των μηχανικών συνόλων του Legacy απαρτίζεται από τον υπερτροφοδοτούμενο boxer τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,4 λτ. με απόδοση 260 ίππων και έναν 2,5-λιτρο ατμοσφαιρικό boxer με 182 άλογα. Και στις δύο περιπτώσεις, υπεύθυνο για τη μετάδοση της κίνησης θα είναι ένα αυτόματο CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσων.

Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως, το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Subaru Legacy υπολογίζεται το ερχόμενο φθινόπωρο για την αμερικανική αγορά ενώ δεν υπάρχουν πληροφορίες προς το παρόν για το πέρασμά του στην Ευρώπη.

Autotriti.gr
VW