Η νέα αυτή έκδοση λανσάρεται για την αγορά της Ιαπωνίας, όπου το νέο hatchback συστήνεται με την ονομασία Corolla και σύμφωνα με την εταιρεία στη νέα του έκδοση θα πωλείται με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες, ενώ θα υπάρχει και μία υβριδική επιλογή.
Η υβριδική επιλογή αποτελείται από ένα τετρακύλινδρο κινητήρα 1,8 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 122 ίππους. Εκτός αυτού, υπάρχει και μία δεύτερη επιλογή, αυτή του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων που αποδίδει 116 άλογα και 185 Nm ροπής. Σε ό,τι αφορά στη μετάδοση της κίνησης αρχικά, και μέχρι τον Αύγουστο, το μοντέλο θα προσφέρεται αποκλειστικά με το αυτόματο CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλόμενων σχέσεων, ενώ από εκεί και έπειτα θα προστεθεί και χειροκίνητο κιβώτιο.
Αναφορικά με το εξωτερικό μέρος οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από οκτώ διαφορετικά χρώματα, ενώ σε ό,τι αφορά το εσωτερικό τα καθίσματα έχουν σχεδιαστεί δίνοντας περισσότερη έμφαση στο σπορ στοιχείο, με την Toyota να υπογραμμίζει πως προσφέρουν καλύτερη στήριξη κυρίως στο πλαϊνό μέρος. Από κει και πέρα το σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας έρχεται μέσω μίας οθόνης επτά ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό, όπως συμβαίνει και με τα ευρωπαϊκή έκδοση του μοντέλου.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως οι πωλήσεις του νέου Toyota Corolla Sport (Auris στην Ευρώπη) στην Ιαπωνία θα ξεκινήσουν στις αρχές του Ιουλίου, με τις τιμές του να ξεκινούν από 2.419.200 γεν (περίπου 19.000 ευρώ).
Πανεμορφο σπορ και με σαλονι αξιο του ονοματος του με πεντε δεκαετιες πετυχημενη ιστορια και κορυφαιες πωλησεις στον πλανητη μας....γεννημενος νικητης!
Εξαιρουμένων των φαναριών , εξωτερικά, είναι όμοιο με το auris της 1ης γενίας. Πραγματικά η toyota με έχει μπερδέψει....αλλού αμαξώματα με καμπύλες, αλλού με γωνίες και ακμές.....Μπάχαλο.
Όλες οι εταιρείες διακατέχονται από μία στυλιστική γραμμή, στην toyota , νομίζω ότι έχουν μπερδευτεί. Mήπως το C-HR (που είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ) τους βγήκε κατά λάθος ????
Πρεπει άμεσα να αλλαξουν σχεδιαστες οι Ιαπωνες. Τα πιο ασχημα αυτοκινητα στον κοσμο. Σώζονται λογω αξιοπιστιας μονο.τωρα το να λεει sport και να ειναι 122 αλογα ειναι απλα για γελια
Πανεμορφο σπορ και με σαλονι αξιο του ονοματος του με πεντε δεκαετιες πετυχημενη ιστορια και κορυφαιες πωλησεις στον πλανητη μας....γεννημενος νικητης!
Toyota: ένας Εύκολος τρόπος να ξεχάσεις τα συνεργεία και να ξέρεις ότι το αυτοκίνητό σου θα είναι εκεί σε κάθε σου ανάγκη.
Εξαιρουμένων των φαναριών , εξωτερικά, είναι όμοιο με το auris της 1ης γενίας. Πραγματικά η toyota με έχει μπερδέψει....αλλού αμαξώματα με καμπύλες, αλλού με γωνίες και ακμές.....Μπάχαλο. Όλες οι εταιρείες διακατέχονται από μία στυλιστική γραμμή, στην toyota , νομίζω ότι έχουν μπερδευτεί. Mήπως το C-HR (που είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ) τους βγήκε κατά λάθος ????
Πρεπει άμεσα να αλλαξουν σχεδιαστες οι Ιαπωνες. Τα πιο ασχημα αυτοκινητα στον κοσμο. Σώζονται λογω αξιοπιστιας μονο.τωρα το να λεει sport και να ειναι 122 αλογα ειναι απλα για γελια
...ας έρχεται και στην Ευρώπη με το όνομα corolla και όχι auris...