Το επόμενο Aygo θα μείνει πιστό στην βενζίνη αλλά θα βασιστεί σε νέο δάπεδο και θα υιοθετήσει crossover χαρακτηριστικά, όπως μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και πιο περιπετειώδη εμφάνιση.
Tις δοκιμές του στη Νότια Ευρώπη κάνει το νέας γενιάς Toyota Αygo, που σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα μπει στην παραγωγή στα τέλη του 2021, ως το μικρό αδελφάκι του Yaris στην κατηγορία των μίνι.
Το Aygo είναι το μόνο από τα τρία «αδέλφια» (κατασκευάζεται μαζί με το Citroen C1 και Peugeot 108) που θα λάβει αντικαταστάτη, αφού οι γαλλικές εταιρείες δεν θεωρούν πως η ανάπτυξη ενός νέου μίνι αυτοκινήτου θα ήταν αρκετά κερδοφόρα. Αυτό σημαίνει πως η Toyota θα «χτίσει» τη νέα γενιά πάνω στην δική της πλατφόρμα και συγκεκριμένα πάνω σε στο δάπεδο του νέου Yaris, αφού κάνει πρώτα τις απαραίτητες τροποποιήσεις.
Ηatchback αλλά και crossover
Το πρωτότυπο αυτοκίνητο που δοκιμάζεται αυτή την περίοδο, αν και σύμφωνα με μαρτυρίες καλύπτεται από άκρη σε άκρη με καμουφλάζ, λέγεται πως θα έχει σημαντικές ομοιότητες με το Aygo X Prologue Concept που έκανε ντεμπούτο νωρίτερα μέσα στο 2021. Το μοντέλο παραγωγής φημολογείται πως θα έχει hatchback αμάξωμα, ωστόσο θα υιοθετεί πολλά crossover στοιχεία, όπως πλαστικά προστατευτικά πάνω στο σώμα του αυτοκινήτου και αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Μόνο σε βενζίνη, ίσως έρθει και υβριδικό
Όσον αφορά στο κινητήριο σύνολο, ο εκπρόσωπος της Toyota στην μίνι κατηγορία φαίνεται πως θα επιμείνει στην βενζίνη, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, χωρίς να έχει στην γκάμα του κάποιο ηλεκτρικό σύνολο, έτσι ώστε να παραμείνει προσιτό. Όπως όλα δείχνουν, θα προσφέρεται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα της τωρινής γενιάς σε αναβαθμισμένη έκδοση αλλά και με μια νέα υβριδική έκδοση στα πρότυπα του νέου Yaris. Για diesel ούτε λόγος, καθώς οι κινητήρες πετρελαίου βρίσκονται εδώ και χρόνια εκτός συζήτησης στα μοντέλα της Toyota.
Πότε θα το δούμε
To νέο Aygo θα σχεδιαστεί εξ ολοκλήρου στα γραφεία της Toyota στο Βέλγιο, θα κατασκευαστεί στην Τσεχία και θα αποκαλυφθεί στις αρχές του 2022. Με τα Peugeot 108 και Citroen C1 να μην λαμβάνουν κάποιο διάδοχο, η ιαπωνική μάρκα θα αναλάβει τον πλήρη έλεγχο του εργοστασίου του Kolín.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Το μίνι που θα κλέψει καρδιές;
- Πάνω σε νέο δάπεδο
- Μόνο σε βενζίνη (τουλάχιστον στην αρχή)
- Ηatchback με crossover στοιχεία
Θα κάνει καλά η Toyota που θα το διαθέσει σε βενζίνη και για να κρατήσει χαμηλά το κόστος αγοράς ή θα μείνει στο ράφι επειδή δεν θα είναι ηλεκτροκίνητο; Eσύ τι λες;