Το C-HR γουστάρεις να το οδηγείς νιώθοντας τους εμπρός τροχούς να γραπώνουν την άσφαλτο σε πιο στριφτερές διαδρομές.
Στο δρόμο: What else?
218.714 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2020)
Ότι το C-HR είναι από τα πιο απολαυστικά SUV στην οδήγηση το ξέραμε. Ότι θα μπορούσε να δεχθεί κάποιες πινελιές στην ανανέωσή του, που θα βελτίωναν περαιτέρω την οδική του συμπεριφορά ήτο αναμενόμενο. Καταρχάς, μπαίνοντας στο κάθισμα του οδηγού στο C-HR κάθεσαι ψηλά, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την περιφερειακή ορατότητα. Βρίσκεις εύκολα την επιθυμητή θέση οδήγησης και έχεις μέσα στα χέρια σου το καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση τιμόνι που σε συνδυασμό με τα πλεονεκτήματα της νεότερης πλατφόρμας TNGA των Ιαπώνων επιτρέπει στο C-HR να κινείται σβέλτα. Η ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά, διπλά ψαλίδια πίσω), στην οποία έκαναν fine-tuning οι μηχανικοί της Toyota, είναι σφικτή σε αίσθηση χωρίς όμως να αντιδρά υπερβολικά στις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Παράλληλα, συμπεριφέρεται υποδειγματικά στις στροφές περιορίζοντας σε λογικά επίπεδα κλίσεις, ταλαντώσεις και σπασμωδικές αντιδράσεις ακόμα και όταν ο οδηγός το παρακάνει, εκεί που θα αναλάβουν τα ηλεκτρονικά. Έπειτα, το χαμηλό κέντρο βάρους παίζει το ρόλο του στην ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση του ιαπωνικού Crossover, αποδεικνύοντας ότι το C-HR «διψάει» για περισσότερα άλογα.
Σε κάθε περίπτωση, το C-HR έχει αυτό το «κάτι» που σε τραβάει να το οδηγείς σε κάθε διαδρομή απολαμβάνοντας την υψηλή ποιότητα κύλισης, τα χαμηλά επίπεδα θορύβου και τη σιγουριά που προσφέρει η σουίτα Toyota Safety Sense. Οι πιο «ανήσυχοι» θα εκτιμήσουν τη συμπεριφορά του σε πιο σβέλτες διαδρομές με στροφές, ιδιαίτερα στα κατεβάσματα με ενεργοποιημένο το σύστημα iMT που κάνει rev-matching (συγχρονισμός των στροφών στην αλλαγή σχέσης για να μην «κλωτσάει»). Από την άλλη δεν θα αφήσει παραπονεμένους εκείνους που θέλουν να βγουν εκτός δρόμου, αν και ο συνδυασμός, ασφάλτινα ελαστικά και 154 χλστ. απόστασης από το έδαφος, θα περιορίσουν τις αποδράσεις σε πατημένους χωματόδρομους. Μιλώντας για αστική μετακίνηση, το C-HR είναι ευέλικτο στην πόλη ενώ αν θέλουμε να του προσάψουμε ένα μείον, αυτό είναι η περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω και πλάι, ως απόρροια του κουπέ σχήματος.