Η Toyota δημιούργησε μια νέα σπουδή με βάση το C-HR, θέλοντας να εξετάσει την πιθανότητα μιας ισχυρότερης υβριδικής έκδοσης για το Crossover της. Οι σχεδιαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν ενσωμάτωσαν επιπρόσθετα στοιχεία στο υβριδικό concept, προτιμώντας να αρκεστούν σε εικαστικές αλλαγές, δηλαδή την εισαγωγή νέων συνδυασμών χρωμάτων και χρωματικών λεπτομερειών.
Πιο συγκεκριμένα, τα πλαστικά στοιχεία στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, αλλά και στο πλάι (γρίλια, μαρσπιέ, αεροδυναμικός διαχύτης) είναι πλέον μαύρου στιλπνού χρώματος, έχοντας σε κάποια σημεία λεπτομέρειες σε Burning Orange πορτοκαλί. Έπειτα, οι ζάντες 20 ιντσών, τα φωτιστικά σώματα και τα πλαίσια των θυρών είναι φινιρισμένα με σκούρο χρώμιο, ενώ τα κύρια στοιχεία αντίθεσης με το προαναφερθέν πορτοκαλί χρώμα βρίσκονται στις εμπρός κολόνες, τους καθρέπτες και το εσωτερικό των προβολέων.
Περνώντας στο εσωτερικό, συναντούμε παρόμοια εικόνα για το πρωτότυπο C-HR με έντονες αντιθέσεις μεταξύ μαύρου και πορτοκαλί χρώματος, με προεξάρχον στοιχείο τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα με τις κυψελοειδείς ραφές. Στο υπόλοιπο σύνολο της καμπίνας δεν αλλάζει κάτι σε σχέση με το μοντέλο που κυκλοφορεί στην αγορά.
Τέλος, στο πεδίο της ισχύος του υβριδικού συνόλου του C-HR η ιαπωνική φίρμα δεν μας έδωσε καμία πληροφορία, λέγοντας μόνο ότι θα προσφέρεται με μεγαλύτερη ιπποδύναμη και καλύτερες επιδόσεις από την υπάρχουσα έκδοση Hybrid με τον 1.800άρη κινητήρα των 122 ίππων. Περισσότερες πληροφορίες αναμένονται στις αρχές του 2018, όπου αναμένεται να λανσαριστούν νέα υβριδικά μοντέλα από τη μάρκα.
Το CHR ειναι κατηγορια απο μονο του και δεν συγκρινεται με τιποτα αλλο κυκλοφορει! Απ' οτι φαινεται πηραν το μηνυμα οι Ιαπωνες και θα εχουμε ΚΑΙ δυνατες υβριδικες εκδοσεις σε ολα τους τα μοντελα στο αμεσο μελλον!
Ειχα παει να το δω και εγω απο κοντα, για την βενζινοκινητη εκδοση πιο πολυ και οχι την υβριδικη.
Ενω το αμαξωμα ειναι ωραιο, αν και λιγο κλειστοφοβικο για τους πισω επιβατες θα ηθελα δυνατοτερους κινητηρες απο την toyota. 1.2Τ με 116 αλογα αν θυμαμαι καλα η βενζινοκινητη,θα επρεπε να υπαρχει και ενα turbo μοτερ με 150-160 αλογα.
Πρωτοποριακή και ενδιαφέρουσα σχεδίαση, συνδυασμένη με την αξιοπιστία της toyota!
Όλα καλά μέχρι εδώ, οι κινητήρες όμως απλά αδιάφοροι. Οδήγησα το υβριδικό και το αμάξι δεν περπατάει, μόνο βογκάει. Θα μου πεις, έτσι είναι οι υβριδικοί, θορυβώδεις. Ναι αλλά σε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, περιμένεις και μια εναλλακτική πρόταση από 150 ίππους και πάνω. Μην ξεχνάμε ότι, όλοι οι άμεσοι ανταγωνιστές την δίνουν αυτή την επιλογή.
πήγα το είδα το καμάρωσα ....... και αποφάσισα ότι δεν μου κάνει, αν είσαι μόνος ή με την σύντροφο σου όλα καλά αν όμως έχεις φίλους ή γονείς που πρέπει να κάτσουν πίσω καλύτερα ξέχασε το καλύτερα.
Το CHR ειναι κατηγορια απο μονο του και δεν συγκρινεται με τιποτα αλλο κυκλοφορει! Απ' οτι φαινεται πηραν το μηνυμα οι Ιαπωνες και θα εχουμε ΚΑΙ δυνατες υβριδικες εκδοσεις σε ολα τους τα μοντελα στο αμεσο μελλον!
Ειχα παει να το δω και εγω απο κοντα, για την βενζινοκινητη εκδοση πιο πολυ και οχι την υβριδικη. Ενω το αμαξωμα ειναι ωραιο, αν και λιγο κλειστοφοβικο για τους πισω επιβατες θα ηθελα δυνατοτερους κινητηρες απο την toyota. 1.2Τ με 116 αλογα αν θυμαμαι καλα η βενζινοκινητη,θα επρεπε να υπαρχει και ενα turbo μοτερ με 150-160 αλογα.
Πρωτοποριακή και ενδιαφέρουσα σχεδίαση, συνδυασμένη με την αξιοπιστία της toyota! Όλα καλά μέχρι εδώ, οι κινητήρες όμως απλά αδιάφοροι. Οδήγησα το υβριδικό και το αμάξι δεν περπατάει, μόνο βογκάει. Θα μου πεις, έτσι είναι οι υβριδικοί, θορυβώδεις. Ναι αλλά σε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, περιμένεις και μια εναλλακτική πρόταση από 150 ίππους και πάνω. Μην ξεχνάμε ότι, όλοι οι άμεσοι ανταγωνιστές την δίνουν αυτή την επιλογή.
Ωραίο, μοντέρνο, αξιόπιστο αλλά.... προτιμώ Kuga...
πήγα το είδα το καμάρωσα ....... και αποφάσισα ότι δεν μου κάνει, αν είσαι μόνος ή με την σύντροφο σου όλα καλά αν όμως έχεις φίλους ή γονείς που πρέπει να κάτσουν πίσω καλύτερα ξέχασε το καλύτερα.