Το νέας γενιάς C-HR θέλει να συνεχίσει την πετυχημένη εμπορική πορεία του τρέχοντος μοντέλου στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Διαβάστε 5 πράγματα που πρέπει να ξέρετε για το νέο Toyota C-HR. Πώς σας φαίνεται;
Το νέας γενιάς C-HR ή αλλιώς Coupe-High Rider παρουσιάστηκε στα τέλη του προηγούμενη μήνα και θέλει να συνεχίσει την άκρως επιτυχημένη πορεία του προγόνου του που κατάφερε να καθιερωθεί και να βρεθεί ψηλά στις προτιμήσεις του ελληνικού κοινού από την πρώτη στιγμή που έγινε διαθέσιμο στην χώρα μας. H Toyota, όπως έκανε και στην πρώτη γενιά, δεν δίστασε ριζοσπαστικοποιήσει ακόμη περισσότερο την εμφάνιση του εκπροσώπου της στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV (μαζί πλέον με τη νέα Corolla Cross) αλλά και να αναβαθμίσει το μοντέλο σε όλους ανεξαιρέτως τους τομείς, ώστε να μπει με την πρώτη ματιά στις καρδιές των Ελλήνων και Ευρωπαίων καταναλωτών. Ας δούμε ποια είναι τα 5 πράγματα που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό:
1. Έχει φουτουριστική εμφάνιση λες και είναι concept car
To πρώτης γενιάς C-HR δίχασε τους φίλους της Toyota λόγω του νεωτερικού σχεδιασμού του, όμως τώρα, λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να υποστηρίξουν πως η σχεδίαση του μικρομεσαίου SUV δεν βρισκόταν χρόνια μπροστά. Το νέο C-HR συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε το προηγούμενο, έχει περίπου τις ίδιες διαστάσεις και υιοθετεί πολλά από τα στοιχεία που είδαμε το νέο Prologue concept, όπως λεπτά και φουτουριστικά φωτιστικά σώματα και πιο επιβλητική γρίλια. Στο πλάι, η Toyota επέλεγε να διατηρήσει τον ίδιο σχήμα αλλά αυτή την φορά οι χειρολαβές είναι κρυμμένες και πιο μοντέρνες τόσο στις μπροστινές όσο και στις πίσω θύρες. Σημαντικές είναι οι αλλαγές στο πίσω μέρος, αφού τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα C αποτελούν παρελθόν και αντικαθίστανται πλέον με μια πλατιά γραμμή από φωτιστικά σώματα, ενώ επίσης διά της απουσίας της λάμπει και η μεγάλη αεροτομή «φτερούγα».
2. Η πανοραμική οροφή είναι σημείο κλειδί
H Toyota, για να μειώσει το βάρος του αυτοκινήτου, έχει χρησιμοποιήσει νέο τύπο χάλυβα υψηλής αντοχής και έχει τοποθετήσει μια πανοραμική οροφή ειδικής σχεδίασης που μειώνει την υπέρυθρη ακτινοβολία. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να διατηρείται υψηλή θερμοκρασία μέσα στο εσωτερικό τον χειμώνα και να μην υπερθερμαίνεται η καμπίνα τους καλοκαιρινούς μήνες, κάνοντας έτσι περιττή την τοποθέτηση σκιάστρων ή φιμέ κρυστάλλων. Η Toyota αναφέρει επίσης πως η πανοραμική οροφή μειώνει το βάρος του αυτοκινήτου κατά 5 κιλά και βελτιώνει το περιθώριο που έχουν οι πίσω επιβάτες πάνω από τα κεφάλια τους κατά 3 εκατοστά.
3. Το εσωτερικό του είναι μια κλάση ανώτερο από το προηγούμενο
Το επίπεδο τεχνολογίας που υπάρχει μέσα στις καμπίνες των αυτοκινήτων αυξάνεται με γοργούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια και αυτό είχε ως αποτέλεσμα το εσωτερικό του πρώτης γενιάς C-HR να είναι ελαφρώς «ξεπερασμένο» σε σχέση με τον ανταγωνισμό του αλλά και σε σχέση με τα πιο καινούρια μοντέλα της Toyota όπως η Corolla Cross. Αυτή η πραγματικότητα αλλάζει άρδην με τη νέα γενιά καθώς το C-HR λαμβάνει τώρα νέο τιμόνι, περισσότερα μαλακά υλικά σε ταμπλό και θύρες και premium προσέγγιση και κυρίως, εξοπλίζεται με 12,3 ιντσών πίνακα οργάνων (στάνταρ στις πλούσιες εκδόσεις) και μεγάλη ορθογώνια οθόνη αφής (8 ή 12,3 ιντσών προαιρετικά) που ανταποκρίνεται πιο άμεσα στις εντολές του χρήστη. H Toyota ανακοινώνει επίσης πως έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλώσιμα και animal-free υλικά σε περισσότερα από 100 σημεία στην καμπίνα, ενώ τονίζει πως θα γίνει διαθέσιμο με την αναβαθμισμένη ομπρέλα Toyota Safety Sense που μεταξύ άλλων διαθέτει τη λειτουργία «Acceleration Suppresion» που επιβραδύνει το αυτοκίνητο αν πατήσεις απότομα γκάζι και μπροστά υπάρχει όχημα προκειμένη να υπάρχει μια πιο ομαλή οδήγηση, ή το σύστημα Proactive Driving Assist (PDA) που επίσης ενισχύει την ανάκτηση ενέργειας ανάλογα με την κίνηση του μπροστινού οχήματος.
4. Πάλι υβριδικό αλλά με περισσότερη ισχύ
Το νέας γενιάς C-HR δεν θα μπορούσε να μην συνεχίσει στο μονοπάτι του υβριδισμού, όμως σε σχέση με πριν, τροφοδοτείται με αναβαθμισμένα υβριδικά σύνολα. Συγκεκριμένα, ενώ η πρώτη γενιά συνδυαζόταν με δύο υβριδικές επιλογές στα 122 και 184 άλογα με βάση έναν 1.800άρη και έναν 2λιτρο θερμικό κινητήρα αντίστοιχα, το νέο C-HR λαμβάνει την full hybrid έκδοση των 140 ίππων (ξανά με 1.800άρι μοτέρ) που είδαμε στην ανανεωμένη Corolla αλλά και μια δεύτερη με ισχύ στα 198 άλογα (με 2λιτρο μοτέρ), η οποία θα μπορεί να συνδυαστεί πλέον και με σύστημα τετρακίνησης χάρη σε έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα που κινεί τους πίσω τροχούς. Νέα προσθήκη είναι η Plug-in υβριδική έκδοση δάνειο από το καινούριο Prius, το οποίο αποδίδει 223 άλογα και προσφέρει αυτονομία 70 χιλιομέτρων.
5. Αναβαθμισμένη η οδηγική εμπειρία
Κάθε πτυχή της απόδοσης του νέου Toyota C-HR στον δρόμο έχει αναλυθεί ώστε το αυτοκίνητο να γίνει πιο ευκίνητο και ευέλικτο σε σχέση με πριν. Τα νέα κινητήρια σύνολα έχουν καλιμπραριστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να πετυχαίνουν άμεση επιτάχυνση και το αυτοκίνητο να αποκρίνεται άμεσα στις διαταγές του οδηγού. Η ανάρτηση, τα φρένα και το τιμόνι έχουν επίσης αναβαθμιστεί, ώστε να επιτυγχάνεται ιδανική ισορροπία μεταξύ άνεσης, απόκρισης του γκαζιού και κρατημάτων στις στροφές.