Μετά από απουσία 15 ετών, η Toyota φέρνει ξανά στην Ευρώπη το Camry θέλοντας να δώσει νέο αέρα στην σεντάν κατηγορία και να αυξήσει τα υβριδικά μοντέλα που προσφέρει στην Γηραιά Ήπειρο σε 8. Γνωρίστε το Camry Hybrid.
Στην επίσημη παρουσίαση του Τοyota Camry για την Ευρώπη προχώρησε η ιαπωνική μάρκα λίγο χρονικό διάστημα αφότου είχε προηγηθεί η αποκάλυψη του Camry των αμερικάνικων προδιαγραφών.
Στην Γηραιά Ήπειρο το υβριδικό σεντάν θα είναι διαθέσιμο μόνο σε υβριδική έκδοση (Camry Hybrid), η οποία εξοπλίζεται από ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων προσφέροντας 218 ίππους και 221 Νm ροπής. Τα 0-100 γίνονται σε 8,3 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα με την οποία μπορεί να κινηθεί είναι 180 χλμ./ώρα.
Όπως υποστηρίζει η φίρμα η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 4,3 λτ/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) φτάνουν τα 98 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Το μοντέλο το οποίο βρίσκεται πλέον στην 8η γενιά του έρχεται με ένα συμβατικό σχεδιασμό σεντάν αυτοκινήτου. Στο εμπρόσθιο μέρος την προσοχή τραβά η ευρεία εμφάνιση του προφυλακτήρα, ενώ παράλληλα το μοντέλο χαρακτηρίζεται από μακρόστενα φωτιστικά σώματα τόσο μπροστά όσο και πίσω. Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με μία οθόνη αφής 8 ιντσών που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, ενώ διαθέσιμο είναι επίσης και το Head-Up Display.
Παράλληλα το Camry έρχεται με πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδηγού μέρος των οποίων είναι το Pre-Collision System, το ενεργό cruise control, ενώ μέρος του εξοπλισμού είναι και το Blind Spot Monitor.
Αναρωτιέμαι, σε ποιά άλλη χώρα κυνηγάνε μετά τόσης μανίας τα Ι.Χ. άνω των 2000 κυβικών! Κάτι, μου λέει, πως είμαστε, και σ αυτό, μοναδικοί