Ένας ατμοσφαιρικός 1.500άρης με ισχύ 120 άλογα και 148 Nm ροπής βρίσκεται κάτω από το καπό.
Νέα «βασική» έκδοση RS για το Toyota GR Yaris
42.001 Επισκέψεις στο άρθρο (8/6/2020)
Με την έκδοση RS, που ουσιαστικά αποτελεί την «βασική» έκδοση του GR Yaris, επεκτείνεται η γκάμα του ιαπωνικού hot-hatch. Παρά το άγριο ύφος του προσφέρει 120 ίππους με κίνηση στον εμπρόσθιο άξονα, εν αντιθέσει με το «πολεμικό» τετρακίνητο GR Yaris των 272 ίππων.
Tην πλήρη γκάμα εκδόσεων του νέου GR Yaris για την ιαπωνική αγορά παρουσίασε η Τοyota, εν αναμονή του εμπορικού λανσαρίσματος του μοντέλου που θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Το GR Yaris λοιπόν θα προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις στην Ιαπωνία, την RZ, την RC και την RS, ωστόσο η τελευταία, σε αντίθεση με τις άλλες δύο, δεν έχει κάτω από το καπό της τον, 1.600άρη τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 272 ίππων αλλά έναν ατμοσφαιρικό 1.500άρη Dynamic Force με ισχύ 120 άλογα και 148 Nm ροπής. Παράλληλα, η μόνη επιλογή στο κιβώτιο είναι η Direct Shift CVT μετάδοση που στέλνει την κίνηση αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς.
Η Toyota αναφέρει ότι η έκδοση RS «προσφέρει τις επιδόσεις της σειράς GR» σε ένα πιο εξευγενισμένο πακέτο, και όντως, με εξαίρεση το μοτέρ, το κιβώτιο και το διαφορικό, η RS έκδοση εξοπλίζεται με τα ίδια φρένα και την ίδια ανάρτηση, κρατώντας αναλλοίωτη την σπορ σχεδίασή του.
Όσον αφορά στις άλλες εκδόσεις, η RZ είναι ουσιαστικά η έκδοση που θα δούμε στην Γηραιά Ήπειρο ενώ η RC θα προσφερθεί επίσης μόνο στην Ιαπωνία. Η RC δεν έχει καμία διαφορά με την RZ στα μηχανικά μέρη αλλά έχει σαφώς πιο λιτό τεχνολογικό εξοπλισμό για να μειωθεί το βάρος έως και κατά 30 κιλά.
Η Τοyota έχει ανακοινώσει πως έχει ήδη λάβει 6.000 κρατήσεις για το νέο Yaris GR. Οι κρατήσεις στην Ιαπωνία συνεχίζονται και η μάρκα εμφανίζεται ικανοποιημένη για το ενδιαφέρον του κοινού, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως οι προ-παραγγελίες έχουν ξεκινήσει και σε ορισμένες χώρες της Ευρώπης.