To plug-in υβριδικό RAV4 έχει τέσσερα oδηγικά modes.
Νέο Toyota RAV4 PHEV
33.789 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2020)
Η plug-in υβριδική έκδοση του RAV4 είναι πλέον γεγονός με την Τοyota να ανακοινώνει κατανάλωση 1λτ./100χλμ, ισχύ 306 ίππων και τέλος, πως το σπρίντ μέχρι τα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόλις 6 δευτερόλεπτα.
Την plug-in υβριδική έκδοση του RAV4 φέρνει στην Ευρώπη η Toyota, δέκα μήνες περίπου αφότου η φίρμα το παρουσίασε στο πλαίσιο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες.
Το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης του μοντέλου συνδυάζει μία μπαταρία ιόντων λιθίου 18.1 kWh, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και τον 2,5 λίτρων κινητήρα βενζίνης κύκλου Atkinson που βρίσκουμε και στο κανονικό RAV4. Αυτός ο συνδυασμός προσφέρει ισχύ 306 ίππων, που το φέρνει στην κορυφή της γκάμας, με το σπριντ στο 0-100 χλμ./ώρα να γίνεται σε 6 δευτερόλεπτα.
Παράλληλα η ιαπωνική μάρκα αναφέρει πως βάσει του WLTP οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα είναι 22 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο ενώ η Τοyota υπόσχεται κατανάλωση 1λτ./100 χλμ.. Αναφορικά με την αυτονομία κίνησης αποκλειστικά με ρεύμα, οι Ιάπωνες υποστηρίζουν πως ανέρχεται σε 75 χιλιόμετρα, μετρημένα και αυτά σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να «πιάσει» το μοντέλο κινούμενο αμιγώς ηλεκτρικά δεν ξεπερνάει τα 135 χλμ./ώρα.
Από κει και πέρα η κορυφαία έκδοση στη γκάμα του RAV4 είναι βασισμένη στην πλατφόρμα GA-K, ενώ η Toyota διατηρεί αναλλοίωτα τα off-road χαρακτηριστικά τα οποία προέρχονται από το σύστημα τετρακίνησης AWD-i που είναι μέρος του στάνταρ εξοπλισμού.
To plug-in υβριδικό RAV4 έχει τέσσερα oδηγικά modes. Το πρώτο mode ΕV κινεί το αυτοκίνητο αμιγώς ηλεκτρικά μέχρι να τελειώσει η αυτονομία, όπου μπαίνει αυτόματα σε HV mode, δηλαδή σε καθαρά υβριδική λειτουργία, ιδιαίτερά χρήσιμη για την κίνηση μέσα στις πόλεις. Το τρίτο mode είναι το Auto EV/HV που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιήσει το υβριδικό σύστημα αυτόματα όποτε χρειάζεται, πχ σε στιγμές γρήγορης επιτάχυνσης. Τέλος, το τέταρτο mode Charging, βοηθά στην επαναφόρτιση της μπαταρίας, αντλώντας ενέργεια από τον κινητήρα βενζίνης.
Aνακοινώσεις για το εμπορικό του λανσάρισμα και τις τιμές του αναμένονται σύντομα.
....Ποτε επιτελους θα σταματησει αυτη η παρωδια με τα υβριδικα? Σου υποσχονται οικονομια στην βενζινη και απο την αλλη σου ζητουν να πληρωσεις προκαταβολικα τα καυσιμα σχεδον 20 ετων, με την αυξημενη τιμη. Συν οτι παιρνεις ενα παραμορφωμενο αυτοκινητο, με υπερβολικα αυξημενο βαρος, διαφορετικη οδηγικη συμπεριφορα κλπ.
Προκειται για το μοναδικο plugin hybrid που ειναι πραγματικα χρησιμο με μπαταρια 18kw (14,5 διαθεσιμα). Η αληθινη του ηλεκτρικη αυτονομια ειναι γυρω στα 60-65 χλμ, ενω τα υπολοιπα οτι κι αν υποσχονται, κινουνται στα 20-30χλμ. ειδικα BMW και VOLVO δυσκολευονται να πιασουν τα 20χλμ. αφου εχουν μπαταριες κατω απο 10kw. βεβαια τα 300 αλογα που υποσχονται ολα αυτα ειναι για 10χλμ με πληρως φορτισμενη μπαταρια, αρα μονο στα χαρτια. τα PHEV γενικως παρουσιαζονται σαν πανακεια αλλα εχουν ΟΛΑ τα μειονεκτηματα των βενζινοκινητων και των ηλεκτρικων! ειναι πολυ βαρια, πολυ περιπλοκα, δυσκολα και ακριβα στο σερβις, πολλα συστηματα για να χαλασουν, σκληρες αναρτησεις (βαρος) , μικρα πορτπαγκαζ μικρη ηλεκτρικη αυτονομια, νορμαλ προς υψηλη καταναλωση βενζινης και πολυ ακριβα. Αν χρειαζεσαι οικογεινειακο αυτοκινητο σε τετοιο μεγεθος με τετοια λεφτα, πηγαινε κατευθειαν σε Tesla ή σε diesel SUV και οχι σε ημιμετρα.
Ανοίκει στο γκρουπ των plug-in SUV 300 ίππων, που είναι κάμποσα από δαύτα, τα περισσότερα 2λιτρα+ηλεκτροκινητήρα, αλλά υπάρχουν κ 1,6άρια + ηλεκτροκινητήρα.
Μας έχετε παρουσιάσει στα premium το DS7 CROSSBACK E-TENSE, το αντίστοιχο 3008 Hybrid, όπως κ «το αδερφάκι» του, Opel X Hybrid4. (Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει κ C5 aircross με λίγο μικρότερη ιπποδύναμη)
Για τις γεμάτες τσέπες, υπάρχει κ η BMW X3 xDrive30e με αντίστοιχη ιπποδύναμη (300).
Και τώρα βλέπουμε κ το ικανότατο 2,5λιτρο RAV. Ποικιλία να υπάρχει!
Βέβαια ο κυβισμός του δε βοηθά την Ελληνική αγορά.
@YannisA. Προφανως δεν εχεις κανει σερβις σε Toyota/Lexus... Σε σχεση με τον ανταγωνισμο, εχει το φθηνοτερο σερβις απ ολους! Και μιας και κλεινω φετος 15ετις υβριδικων συνολων, αρνητικα δεν εχω βρει πουθενα!
....Ποτε επιτελους θα σταματησει αυτη η παρωδια με τα υβριδικα? Σου υποσχονται οικονομια στην βενζινη και απο την αλλη σου ζητουν να πληρωσεις προκαταβολικα τα καυσιμα σχεδον 20 ετων, με την αυξημενη τιμη. Συν οτι παιρνεις ενα παραμορφωμενο αυτοκινητο, με υπερβολικα αυξημενο βαρος, διαφορετικη οδηγικη συμπεριφορα κλπ.
Προκειται για το μοναδικο plugin hybrid που ειναι πραγματικα χρησιμο με μπαταρια 18kw (14,5 διαθεσιμα). Η αληθινη του ηλεκτρικη αυτονομια ειναι γυρω στα 60-65 χλμ, ενω τα υπολοιπα οτι κι αν υποσχονται, κινουνται στα 20-30χλμ. ειδικα BMW και VOLVO δυσκολευονται να πιασουν τα 20χλμ. αφου εχουν μπαταριες κατω απο 10kw. βεβαια τα 300 αλογα που υποσχονται ολα αυτα ειναι για 10χλμ με πληρως φορτισμενη μπαταρια, αρα μονο στα χαρτια. τα PHEV γενικως παρουσιαζονται σαν πανακεια αλλα εχουν ΟΛΑ τα μειονεκτηματα των βενζινοκινητων και των ηλεκτρικων! ειναι πολυ βαρια, πολυ περιπλοκα, δυσκολα και ακριβα στο σερβις, πολλα συστηματα για να χαλασουν, σκληρες αναρτησεις (βαρος) , μικρα πορτπαγκαζ μικρη ηλεκτρικη αυτονομια, νορμαλ προς υψηλη καταναλωση βενζινης και πολυ ακριβα. Αν χρειαζεσαι οικογεινειακο αυτοκινητο σε τετοιο μεγεθος με τετοια λεφτα, πηγαινε κατευθειαν σε Tesla ή σε diesel SUV και οχι σε ημιμετρα.
Ανοίκει στο γκρουπ των plug-in SUV 300 ίππων, που είναι κάμποσα από δαύτα, τα περισσότερα 2λιτρα+ηλεκτροκινητήρα, αλλά υπάρχουν κ 1,6άρια + ηλεκτροκινητήρα. Μας έχετε παρουσιάσει στα premium το DS7 CROSSBACK E-TENSE, το αντίστοιχο 3008 Hybrid, όπως κ «το αδερφάκι» του, Opel X Hybrid4. (Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει κ C5 aircross με λίγο μικρότερη ιπποδύναμη) Για τις γεμάτες τσέπες, υπάρχει κ η BMW X3 xDrive30e με αντίστοιχη ιπποδύναμη (300). Και τώρα βλέπουμε κ το ικανότατο 2,5λιτρο RAV. Ποικιλία να υπάρχει! Βέβαια ο κυβισμός του δε βοηθά την Ελληνική αγορά.
@YannisA. Προφανως δεν εχεις κανει σερβις σε Toyota/Lexus... Σε σχεση με τον ανταγωνισμο, εχει το φθηνοτερο σερβις απ ολους! Και μιας και κλεινω φετος 15ετις υβριδικων συνολων, αρνητικα δεν εχω βρει πουθενα!