Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης άνοιξε και επίσημα τις πύλες του και μαζί του έφερε το νέο Toyota RAV4, το οποίο έρχεται να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο έχοντας στη φαρέτρα του νέα σχεδίαση και κινητήρες, όντας παράλληλα βασισμένο σε καινούργια πλατφόρμα.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το νέο ιαπωνικό SUV έχει υιοθετήσει νέο πιο τραχύ σχεδιασμό, ο οποίος συμπληρώνεται από έντονες γωνίες, θυμίζοντάς μας σε μεγάλο βαθμό το FT-AC concept που είχαμε δει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Αντζελες. Στο εμπρόσθιο μέρος τα LED φωτιστικά σώματα έχουν πάρει θέσει στις άκρες, ενώ λίγο παρακάτω παρατηρούμε την φαρδιά κυψελοειδή γρίλια και τις έντονες γωνίες που έχει ο προφυλακτήρας, οι οποίες περικλείουν τους στρογγυλούς προβολείς ομίχλης.
Πηγαίνοντας προς τα πίσω παρατηρούμε τα προστατευτικά πλαίσια που έχουν πάρει θέση στις καμάρες των φτερών, ενώ το πίσω μέρος θα λέγαμε πως είναι πιο συμβατικό, έχοντας ωστόσο δύο απολήξεις της εξάτμισης, αλλά και μία ενσωματωμένη αεροτομή στο πάνω μέρος του πορτμπαγκάζ.
Στο εσωτερικό βλέπουμε το τριάκτινο τιμόνι με τα ενσωματωμένα μπουτόν να είναι στη διάθεση του οδηγού, όμως την προσοχή τραβάει η επίπεδη οθόνη που έχει πάρει θέση στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, όπου φιλοξενεί το σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας. Πιο κάτω βλέπουμε ένα ζευγάρι αεραγωγών, όπως και το σύστημα κλιματισμού αλλά και τον επιλογέα ταχυτήτων.
Από κει και πέρα η φίρμα αναφέρει πως όλα τα RAV4 έχουν οκτώ αερόσακους και το Toyota Safety Sense (TSS) ως μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, προσφέροντας στον οδηγό αρκετά συστήματα υποστήριξης, ενώ γίνεται λόγος πως μέσω της πλατφόρμας TNGA (Toyota New Global Architecture), οι διαστάσεις του σε σχέση με τον προκάτοχό του έχουν αυξηθεί, μετρώντας 4.600 χλστ μήκος και 1.855 πλάτος.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, όταν το νέο μοντέλο θα έρθει στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2019, θα έχει τον 2.0 λίτρων κινητήρα βενζίνης που θα συνδυάζεται με αυτόματο και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ υπαρκτή θα είναι και μία υβριδική έκδοση που θα συνδυάζει τον νέο 2,5 λίτρων κινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, όπου στην αγορά της Αμερικής προσφέρεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων CVT. Επιπλέον στην αμερικανική αγορά για αυτούς που επιθυμούν ένα πιο σπορ και δυναμικό RAV4 η Toyota προσφέρει το εξίσου υβριδικό XSE, με τους πελάτες να μπορούν να επιλέξουν δύο εκδόσεις την Limited και την Adventure.
Το Toyota RAV θα είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ και τον Καναδά στα τέλη του 2018, με τα υβριδικά μοντέλα να ακολουθούν στις αρχές του 2019. Τέλος όπως προαναφέραμε το μοντέλο αναμένεται να έρθει στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο του 2019.