Νέο Type R: «Ακυρο» στα ηλεκτρικά με τριπλή μπούκα, turbo & μπλοκέ!
H Honda δεν κάνει πίσω σε τίποτε όταν πρόκειται για το Type-R, με την ηλεκτρική και υβριδική τεχνολογία να μην ακουμπάει πουθενά το θρυλικό μοντέλο.
Ποια ηλεκτρικά; Εδώ έχει VTEC Turbo βενζινάρα!
Η μάχη των καυτών μικρομεσαίων άνω των 300 ίππων συνεχίζεται παρά την ηλεκτροκίνηση και την επιδρομή των υβριδικών. Και για την Honda, το επόμενο Type R, δεν επηρεάζεται πουθενά, ούτε από μόδες, ούτε από τον ανταγωνισμό. Δεν είναι καλύτερα;
Θα περίμενε κανείς πως στο άνω άκρο επιδόσεων και απόδοσης της μικρομεσαίας κατηγορίας, πάνω από τα μικρά GTi, στα «απόλυτα μικρομεσαία», οι νέες τεχνολογίες να κάνουν την εμφάνισή τους, στην κούρσα για την επικράτηση, τουλάχιστον σε αριθμούς.
Όμως για την Honda οι αριθμοί δεν έχουν νόημα. Νόημα έχει η ουσία. Και έτσι στο λανσάρισμα του νέου Type R, η μάρκα δεν μπήκε στον κόπο να ανακοινώσει καν την ισχύ του κινητήρα στην παρουσίαση του νέου Civic Type R. Θα είναι σίγουρα πάνω από 320 άλογα, που είχε η περασμένη γενιά, όμως το πόσο παραπάνω, δεν είναι ακόμη επιβεβαιωμένο, αν και έχει διαρρεύσει μια ιαπωνική μπροσούρα που θέλει το Civic Type R να είναι 330 άλογα). Και ποιος νοιάζεται;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Γιατί αυτό που έχει σημασία είναι ότι το νέο κορυφαίο μοντέλο στη γκάμα του Civic, είναι μηχανικό, συμβατικό, και απόλυτο. Το δίλιτρο VTEC Turbo μοτέρ έχει νέα τουρμπίνα, είναι όμως εξέλιξη του προηγούμενου, που σημαίνει πως επιπλέον του turbo, έχει την τάση να στροφάρει και ψηλά. Ούτε υβριδικά βοηθήματα που θα αύξαναν την απόδοση (σίγουρα σε αριθμούς), ούτε μπαταριούλες, ούτε άλλα κόλπα για να φουσκώσουν τα νούμερα. Ένα μοτέρ, βενζίνης, εμπρός. Εξάλλου η Honda δείχνει πως δεν την ενδιαφέρουν οι αριθμοί.
Δεν την ενδιαφέρει ούτε ο ανταγωνισμός. Θα μπορούσε στη νέα γενιά του Civic, το Type R να αποκτήσει τετρακίνηση, όπως ο ανταγωνισμός από την Mercedes-AMG A-Class που στα ίδια άλογα έχει έναν Haldex για να περνάει κίνηση και στον πίσω άξονα.
Όμως οι Ιάπωνες έχουν στο νου τους το Type R, όχι τον ανταγωνισμό. Και έτσι, ακόμη και το 2022, μιλάμε για ένα προσθιοκίνητο μοντέλο, με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό για να περνάει τα 330 άλογα στην άσφαλτο. Πόσο εύκολο θα ήταν για την Honda να περάσει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και να πετύχει με ένα σμπάρο δυό τριγώνια, και τετρακίνηση (ειδικά στα «χαρτιά»), και μεγαλύτερη ισχύ (και ροπή), και πάλι, ειδικά στα «χαρτιά».
Το νέο Type R συνοδεύεται από μία τριπλή μπούκα πίσω στο κέντρο, μια «ξεδιάντροπη» υπενθύμιση πως «το αυτοκίνητο εμπρός καίει βενζίνη», απέναντι στη μάστιγα της ενοχοποίησης της απόληξης της εξάτμισης, που έχει εξαφανιστεί τα τελευταία χρόνια.
Ναι, το 2022, και με την ηλεκτροκίνηση σε πλήρη ανάπτυξη, απέναντι σε κάθε παραδοσιακό. Τι λέτε; Είναι το νέο Type R ο τελευταίος των Μοϊκανών; Και τελικά κάνει καλά η Honda που δεν ενδίδει στην υβριδική τεχνολογία και το κρατάει «αγνό»;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »