Λίγο μετά την παρουσίαση του ολοκαίνουριoυ 8ης γενιάς Golf, η VW εργάζεται τώρα πυρετωδώς για το καλωσόρισμα της GTI έκδοσης του μικρομεσαίου που, σύμφωνα με πηγές από το στρατόπεδο της φίρμας, δεν θα αργήσει να γίνει.
Σήμερα, η γερμανική Autobild αποκάλυψε τι πρέπει να περιμένουμε σε 5 συγκεκριμένους τομείς του επερχόμενου αυτού αυτοκινήτου επιδόσεων. Ξεκινώντας φυσικά από την «καρδιά», στο μηχανοστάσιο θα βρίσκεται ένας 4κύλινδρος 2λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που στην «απλή» έκδοση GTI θα αποδίδει 245 άλογα και στην GTI TCR έως και 300 ίππους.
Σειρά παίρνει ο τομέας της εμφάνισης. Τα πράγματα δεν θα αλλάξουν ριζικά αλλά σίγουρα η VW θα κάνει το GTI να ξεχωρίζει στον δρόμο. Ο εμπρός προφυλακτήρας θα εξοπλιστεί με έναν μεγάλο κυψελωτό αεραγωγό που θα καλύπτει όλο το μήκος του προβόλου ενώ πιθανότατα θα κάνουν την εμφάνισή τους DRL φώτα. Aλλες αλλαγές περιλαμβάνουν την προσθήκη πλαϊνών ποδιών, κόκκινων λεπτομερειών στην γρίλια, δύο απολήξεις στην εξάτμιση και μιας αεροτομής στο τέλος της οροφής.
Το σύστημα ψυχαγωγίας θα μεταφερθεί αυτούσιο στο Golf GTI όπως είναι άλλωστε πολύ λογικό. Ωστόσο, το infotainment θα έχει κάποιες επιπλέον λειτουργίες όπως χρονομετρητή γύρων σε πίστα, ένδειξη για τις δυνάμεις G κ.α.
Η Volkswagen υπόσχεται πως το Golf GTI δεν θα είναι πιο ακριβό στην νέα του γενιά. Στην Ελλάδα, το μοντέλο κοστίζει από 37.550 ευρώ. Όσον αφορά το εμπορικό του λανσάρισμα, πως το 8ης γενιάς Golf GTI θα είναι έτοιμο για τις αντιπροσωπείες στα μέσα του 2020.