Το VW Microbus φαίνεται πως θα αποτελέσει το 2020, το δεύτερο μοντέλο του Group που θα στηριχθεί στην πλατφόρμα MEB, η οποία απευθύνεται σε ηλεκτρικά οχήματα.
Νέο VW Microbus το 2020
Η VW πρόκειται να αναβιώσει το εμβληματικό Microbus, μετενσαρκώνοντάς το σε ένα ηλεκτρικό MPV όχημα, με χώρο για 7 επιβάτες, αυτονομία 500 χλμ. και υπερσύγχρονες τεχνολογίες συνδεσιμότητας και αυτόνομης οδήγησης.
Το νέο VW Microbus σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από ανώνυμες πηγές στο εσωτερικό της εταιρείας, θα είναι ένα ηλεκτρικό MPV που θα προσφέρει χώρο για επτά επιβάτες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Λίγες ημέρες μετά, σε συνέντευξή του ο επικεφαλής εξέλιξης των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών της VW, Dr Volkmar Tanneberger, είχε δηλώσει σχετικά: «Θα δείτε ένα αυτοκίνητο που μοιάζει πολύ με αυτό (το BUDD-e) και το οποίο στηρίζεται στην πλατφόρμα MEB, να βρίσκει το δρόμο του για την παραγωγή». Στη συνέχεια το στέλεχος της εταιρείας αποκάλυψε πως θα μπορούσε να λανσαριστεί γύρω στο 2020.
Το Microbus, λοιπόν, φαίνεται πως θα αποτελέσει το δεύτερο μοντέλο του Group που θα στηριχθεί στην πλατφόρμα MEB, η οποία απευθύνεται σε ηλεκτρικά οχήματα. Το πρώτο μοντέλο της σειράς θα εμφανιστεί το 2019 και θα είναι ένα hatchback όχημα, προπομπό του οποίου αποτελεί το I.D. Concept.
Το νέο VW Microbus σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από ανώνυμες πηγές στο εσωτερικό της εταιρείας, θα είναι ένα ηλεκτρικό MPV που θα προσφέρει χώρο για επτά επιβάτες. Η αρθρωτή πλατφόρμα ΜΕΒ θα μακρύνει, ενώ φαρδύτερα θα είναι και τα μετατρόχια σε σχέση πάντα με το I.D.
Το επερχόμενο μοντέλο των Γερμανών θα διαθέτει φυσικά ό,τι νεότερο σε τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης και συνδεσιμότητας του οχήματος, όπως δηλαδή και ο προάγγελος του Budd-E. Οι μπαταρίες θα βρίσκονται στα πάτωμα, βελτιώνοντας την ευρυχωρία, αλλά και συμβάλλοντας στην επίτευξη ενός χαμηλού κέντρου βάρους.
Το Microbus θα κινείται λογικά από το ίδιο ηλεκτρικό μοτέρ των 170 ίππων που θα υπάρχει και στο Ι.D. Θα βρίσκεται στον πίσω άξονα και θα κινεί τους εκεί τροχούς, ενώ ενδέχεται να υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις, οι οποίες θα διαθέτουν και έναν 2ο μικρό ηλεκτρικό κινητήρα στον εμπρός άξονα. Τέλος, η μεγάλη επιφάνεια του πατώματος θα επιτρέψει στη VW να βάλει τέτοιες μπαταρίες, που θα προσδώσουν στο Microbus αυτονομία μέχρι και 500 χλμ.
Πριν γίνουν όλα αυτά, όμως, η VW μας δίνει μια πρόγευση ενός ακόμα I.D. Concept που θα κάνει ντεμπούτο το Γενάρη στο Ντιτρόιτ. Αν και ακόμα δεν είναι επίσημο, φανταζόμαστε πως θα αποτελέσει το μοντέλο – προπομπό του Microbus που θα περάσει στην παραγωγή.