2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οι σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας επέλεξαν να υιοθετήσουν τα γνωστά σχεδιαστικά πρότυπα και για το νέο VW Polo.
Νέο VW Polo στο δρόμο
12.975 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2017)
Το νέο VW Polo έκανε την εμφάνισή του στο δρόμο κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης όντας ελάχιστα καμουφλαρισμένο.
Νέες κατασκοπευτικές εικόνες του VW Polo ήρθαν στο φως της δημοσιότητας λίγους μήνες μετά τις πρώτες φωτογραφίες που έδειχναν το μοντέλο χωρίς ίχνος καμουφλάζ στη μακρινή Ν. Αφρική. Οι νέες φωτογραφίες αποκαλύπτουν σχεδόν όλες τις λεπτομέρειες του αμαξώματος, ενώ λίγα είναι εκείνα που έχουν αφεθεί στη φαντασία
Στο πεδίο της εξωτερικής σχεδίασης δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις από τα γνωστά πρότυπα της γερμανικής φίρμας. Η μεγαλύτερη αλλαγή έχει να κάνει με το μέγεθος του μοντέλου, το οποίο εμφανίζεται αυξημένο, ακολουθώντας την τάση που επικρατεί στην μικρή κατηγορία. Η μεγέθυνση έγινε εφικτή χάρη στη νέα πλατφόρμα MQB, στην οποία στηρίζεται και το νέο Ibiza, το οποίο και οδηγήσαμε πριν λίγες μέρες. Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει στην εταιρεία να μεγαλώσει τις εσωτερικές διαστάσεις του μοντέλου ώστε να βελτιώσει τους χώρους της καμπίνας, ενώ ταυτόχρονα θα το κάνει και ελαφρύτερο.
Συνολικά το αμάξωμα φαίνεται να είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις, χάρη στη νέα πλατφόρμα MQB του ομίλου.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο πεδίο της εξωτερικής σχεδίασης δεν παρατηρούνται σημαντικές διαφοροποιήσεις από τα γνωστά πρότυπα της γερμανικής φίρμας. Η μεγαλύτερη αλλαγή έχει να κάνει με το μέγεθος του μοντέλου, το οποίο εμφανίζεται αυξημένο, ακολουθώντας την τάση που επικρατεί στην μικρή κατηγορία. Η μεγέθυνση έγινε εφικτή χάρη στη νέα πλατφόρμα MQB, στην οποία στηρίζεται και το νέο Ibiza, το οποίο και οδηγήσαμε πριν λίγες μέρες. Η νέα πλατφόρμα επιτρέπει στην εταιρεία να μεγαλώσει τις εσωτερικές διαστάσεις του μοντέλου ώστε να βελτιώσει τους χώρους της καμπίνας, ενώ ταυτόχρονα θα το κάνει και ελαφρύτερο.
Όσον αφορά την παλέτα των μηχανικών συνόλων που θα εξοπλίζουν το νέο VW Polo, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα απαρτίζεται από 12 κινητήρες, δηλαδή δύο λιγότερους σε σχέση με την υπάρχουσα γκάμα. Πιο συγκεκριμένα, το νέο μοντέλο θα περιλαμβάνει τρικύλινδρα (1.0 TSI) και τετρακύλινδρα (1.5 TSI & 1.6 TDI) σύνολα συν ένα υβριδικό. Η κορυφαία έκδοση GTI θα χρησιμοποιεί τον 2.0 TSI με απόδοση άνω των 200 ίππων. Φαίνεται ότι η VW δε σκοπεύει να βγάλει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και είναι κατανοητό. Το υβριδικό σύνολο θα έλξει τους πελάτες που θέλουν κάποιας μορφής ηλεκτροκίνηση από το Polo συν ότι η VW έχει ξεχωριστά σχέδια για τα ηλεκτροκίνητα που έχουν στόχο το 2020 και στηρίζονται σε ξεχωριστή πλατφόρμα.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως σύμφωνα με τις πηγές μας το νέο Polo θα κάνει το ντεμπούτο του τον προσεχή Σεπτέμβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη, ενώ η παραγωγή του θα ξεκινήσει τον Ιούνιο στο εργοστάστιο της φίρμας στη Navarra της Ισπανίας. Το μοντέλο αναμένεται δε να παρουσιαστεί από τη γερμανική μάρκα στις αρχές του καλοκαιριού, ενώ το ντεμπούτο του στην ελληνική αγορά τοποθετείται χρονικά πριν το τέλος του 2017.
Οχι απλως μια απο τα ιδια αλλα και ασχημο. Θα συνοδευεται δε απο τα γνωστα προβληματα αξιοπιστιας? Απογοητευση...
Και τι σχέση εχει με το concept που λέτε και ξαναλετε οτι θα ηταν ουαου τόσο καιρό;;; τι διάφορες εχει με το προηγούμενο; ΚΑΜΜΙΑ.
Ετοιμο για τα καλλιστεία ασχήμιας το πανάσχημο κουτί,αλλά θα πουλήσει στους χαζούς.
Αρχισε η αναζητηση για τα υποψηφια κοροιδα και παλι που θα πληρωσουν για την φωτοτυπια των γερμανων. Ασχημο ιδιο συνηθισμενο αρχαιο και προβληματικο,ο υπνος προσωποποιημενος απο την vw!!
Πιο αδιάφορο και ασχημότερο από ποτέ! Απ' το κακό στο χειρότερο...
Ελπίζω να είναι ψέματα γιατί αν δεν είναι,θα μιλάμε για το πιο κακόγουστο Polo εδώ και δεκαετίες.Του 97 το μοντέλο είναι πιο όμορφο!! Βλέπω το Ibiza να πουλάει σαν τρελό και το Polo να μένει στη σκιά... Όσο και αν υποστηρίζω τα γερμανικά αυτό είναι μια..πατάτα!
Έριξαν πολλή δουλειά οι σχεδιαστές..
Πάλι τόλμησαν οι Γερμανοί στη σχεδίαση. Ευτυχώς που υπάρχουν οι Ιταλοί και οι Γάλλοι και βλέπουμε κάτι διαφορετικό.
Σε αλλους αρεσει σε αλλου δεν αρεσει τι να κανουμε ετσι παει,σε εμενα αρεσει,η μονη απορι μου είναι η πραγματικη καταναλωση του 1.5 tsi αν και στοιχημτιζω 9 πολη εκτος 7
Είναι λάθος τα 2000 κυβικά για την GTi έκδοση, την ίδια ώρα που ο ανταγωνισμός (Corsa OPC, Fiesta ST, Clio 200 EDC, κτλ.) στα ίδια άλογα βγαίνουν με 1600 κυβικά! Δε λέω, όσο πιο πολύ κυβικά, τόσο το καλύτερο. Άλλα και του ανταγωνισμού τα 1600άρια τα βγάζουν μια χαρά τα 200 αλογάκια! Ας βάζανε τουλάχιστον τον 1800άρη τούρμπο που έχει το Polo Gti facelift με τα 192 άλογα και 320 Nm ροπής! Μια χαρά θα σηκώνει τα 200 άλογα και θα συμφέρει κυρίως σε θέματα φορολογίας (ειδικά εδώ Ελλάδα)!