Το νέο VW T-Cross μπαίνει στη μάχη της hot κατηγορίας των μικρών SUV, στο πλευρό του «αδελφού» T-Roc. Τι διαφορές έχουν μεταξύ τους το βρήκαμε. Τι καταφέρνει, όμως, το T-Cross απέναντι στον ανταγωνισμό; Δες με μια ματιά σε πίνακα, πόσο κοστίζουν όλα.
Πριν λίγες μέρες θέσαμε αντιμέτωπα τα 2 μικρά SUV της VW για να δούμε τις μεταξύ τους διαφορές (Δες εδώ με ένα κλικ). Κι αφού αναλύσαμε τα περί διαστάσεων, χώρων, κινητήρων και τιμών, ήρθε η ώρα να δούμε πως τα πάει το «φρέσκο» SUVάκι των Γερμανών απέναντι στηνπλούσια από ανταγωνιστές κατηγορία που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα γαλλικής καταγωγής Peugeot 2008, Citroen C3 Aircross, Opel Crossland X και Renault Captur, το «αδελφό» SEAT Arona και τα Kia Stonic, Hyundai Kona, Ford Ecosport.
Όσον αφορά στις διαστάσεις, το T-Cross έχει μήκος 4,11 μέτρα και μπαίνει στο κάτω άκρο της κατηγορίας, αν και το μεταξόνιο των 2.560 χλστ. το τοποθετεί στο μέσο, σε ό,τι έχει να κάνει με τους χώρους. Αρα σε επίπεδο ευρυχωρίας εντός της καμπίνας, όπως στα περισσότερα μικρά SUV, έτσι και στο T-Cross χωράνε άνετα 4 ενήλικοι επιβάτες και με υποχωρήσεις πέντε. Για το χώρο αποσκευών τώρα, έχει όγκο 347 λτ., αριθμό όχι και άσχημο για τα δεδομένα της κλάσης, αλλά αρκετά μακριά από τα 410 λτ. των C3 Aircross και Crossland X, με τα οποία το σύγκριναν και οι άνθρωποι της μάρκας στην ελληνική παρουσίαση.
Στους κινητήρες τώρα, το T-Cross έχει τον 1.000άρη TSI με 95 και 115 άλογα και έναν diesel 1,6 λτ. με 95 ίππους. Οι υπόλοιποι της παρέας έχουν κινητήρες βενζίνης 0,9, 1,0, 1,2 και 1,3 λτ. με ισχύ από 90 έως και 150 άλογα (Renault Captur) και ντίζελ 1,5 και 1,6 λτ. έως και 136 άλογα, στην περίπτωση των «Κορεατών» Stonic και Kona. Υπάρχουν φυσικά και κάποιες εξαιρέσεις με ατμοσφαιρικά σύνολα, όπως τα Peugeot 2008 και Opel Crossland X με τον 1.200άρη PureTech των 82 και 83 ίππων αντίστοιχα, ή και το 1.600άρι turbo Hyundai Kona με 177 ίππους, οι οποίες ωστόσο δεν αποτελούν ιδιαίτερα εμπορικές επιλογές, λόγω των turbo τάσεων της εποχής στην πρώτη περίπτωση και του downsizing στη δεύτερη.
Για το τέλος αφήσαμε το πιο σημαντικό: την τιμή! Το T-Cross στην αρχική έκδοση Life ξεκινά από τις 17.400 ευρώ. Βέβαια, το βασικό πακέτο περιλαμβάνει πλούσιο εξοπλισμό: ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, LED φώτα ημέρας, infotainment με 8άρα οθόνη αφής, χώρο για ασύρματη φόρτιση, ράγες οροφής, σύστημα αναγνώρισης πεζών και ποδηλάτων, σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, σύστημα ελέγχου τυφλών σημείων και σύστημα διατήρησης λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα Blind Assist κ.α.
Για να έχετε καλύτερη εικόνα, όμως, συγκεντρώσαμε τις τιμές όλων των εκδόσεων από τους ανταγωνιστές του νέου VW T-Cross, ακόμα και αυτών που ξεφεύγουν λόγω ισχύος από την άμεση σύγκριση.
Καλή τιμή το vw,αλλά με λίγο πιο λίγα λεφτά κιόλας εγώ θα πήγαινα σε Kona ή stonic με 5 και 7 χρόνια εγγύηση.τοσα καινούρια μοντέλα αμφιβάλω για την αξιοπιστία τους
Καλή τιμή το vw,αλλά με λίγο πιο λίγα λεφτά κιόλας εγώ θα πήγαινα σε Kona ή stonic με 5 και 7 χρόνια εγγύηση.τοσα καινούρια μοντέλα αμφιβάλω για την αξιοπιστία τους
δίπλα σε κάθε όχημα να γράψετε και την εγγύηση που δίνει η εταιρία. και όπως κάθε φορά δεν υπάρχει κανένα suzuki..
Δεν υπαρχουν λεφτα για πεταμα.🚘👊