To νέο στρατηγικό πλάνο της Renault με όνομα «Renaulution» προβλέπει την επέκταση της γκάμας της Dacia με περισσότερα μοντέλα, κυρίως για την αγορά της Ρωσίας και την υπόλοιπη ανατολική Ευρώπη.
Σύμφωνα ωστόσο με δημοσιεύματα γαλλικών μέσων ενημέρωσης, τα τωρινά μοντέλα, όπως και αυτά που θα προστεθούν, θα έχουν στον πρόβολο τους ένα νέο έμβλημα. Το λογότυπο είναι τελείως διαφορετικό από το προηγούμενο καθώς συνδυάζει τα γράμματα D και C που βρίσκονται μέσα στο όνομα της φίρμας, με την γραμματοσειρά να μπορεί να χαρακτηριστεί φουτουριστική ενώ φαίνεται πως δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις γωνίες.
Η αλλαγή του εμβλήματος της φίρμας δεν έχει επιβεβαιωθεί μέχρι αυτή την στιγμή από κανένα επίσημο «στόμα» και υπάρχουν πολλοί που υποστηρίζουν πως μια τέτοια ριζική αλλαγή στο λογότυπο της φίρμας δεν θα την εξυπηρετούσε. Tα τελευταία χρόνια δεν είναι λίγες οι εταιρείες που έχουν παρουσιάσει τα νέα τους σήματα, ωστόσο οι αλλαγές που έχουν γίνει δεν ήταν σε καμιά περίπτωση τόσο δραματικές και ριζοσπαστικές.
Η Dacia πάντως εργάζεται πυρετωδώς για την επιτυχία των νέων, τρίτης γενιάς, Sandero, Sandero Stepway και Logan που παρουσιάστηκαν πριν λίγους μήνες και έφεραν μαζί τους ανανεωμένο ντιζάιν, πιο πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο και περισσότερη άνεση. Θα τα δούμε στο μέλλον με το νέο αυτό έμβλημα στην γρίλια τους; Αυτό θα το μάθουμε σύντομα.