Aυτές είναι οι 4 εταιρείες-άξονες που θα λειτουργούν αυτόνομα και έχουν σκοπό την αύξηση της κερδοφορίας της φίρμας.
Τον τρόπο λειτουργίας της αλλάζει η Renault με σκοπό αυτός να γίνει πιο απλός και να έρθουν καλύτερα αποτελέσματα. Η μάρκα αποφάσισε να χωρίζει τις εργασίες της σε τέσσερις μεγάλους άξονες, την Renault, την Dacia, την Alpine και την New Mobility που θα αφορά νέους τρόπους ατομικής και ομαδικής κινητικότητας.
Κάθε άξονας θα λειτουργεί αυτόνομα και τα έχει τον δικό του διευθύνων σύμβουλο, με τον Luca De Meo να αναλαμβάνει την καθοδήγηση της Renault, τον Denis Le Vot την Dacia, τον Cyril Abiteboul την Αlpine και την Clotilde Delbos την Νew Mobility.
«Η εταιρεία πρέπει να αλλάξει την λειτουργία της και να αναζητήσει, αντί για όγκο πωλήσεων, την κερδοφορία. Η οργάνωση γύρω από τέσσερις μεγάλους άξονες θα καταστήσει δυνατή την εργασία με έναν απλούστερο τρόπο, περισσότερο προσανατολισμένο στις αγορές και τους πελάτες, με ομαδικό πνεύμα, για την αναζήτηση του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος. Είναι ένας τρόπος για την ανάκαμψη του Ομίλου», δήλωσε το νέο αφεντικό της Renault, Luca de Meo.
Ο De Meo πιστεύει μάλιστα ότι η μάρκα Renault πρέπει να μειώσει την παραγωγή μικρών και φθηνών επιβατικών αυτοκινήτων (κάτι στο οποίο ειδικεύεται η Dacia), σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα. «Η προσοχή της Renault πρέπει να είναι στραμμένη σε πιο ακριβά αυτοκίνητα» συμπλήρωσε ο ίδιος σε συνέντευξη στο περιοδικό Le Point την προηγούμενη εβδομάδα.