ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γιατί χρειαζόμαστε νέες μάρκες και νέες σειρές μοντέλων για το πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση;

Γιατί χρειαζόμαστε νέες μάρκες και νέες σειρές μοντέλων για το πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση;

Νέοι ηλεκτρικοί «παίκτες»

5.142 Επισκέψεις στο άρθρο (15/1/2017)

Πως βρέθηκε η αυτοκινητοβιομηχανία να «γεννά» νέες μάρκες κάθε τόσο, που λανσάρουν αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Γιατί από εκεί που δεν υπήρχε καινούργια μάρκα για 100 χρόνια, βρεθήκαμε με τόσες νέες; Και γιατί οι κατασκευαστές λανσάρουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με νέα σήματα, σε νέες γκάμες;

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι το μέλλον. Με την Γερμανία, την πρώτη χώρα παραγωγό αυτοκινήτων να έχει ήδη σχέδια που απαγορεύουν τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε μόλις 20 χρόνια, είναι εμφανές ότι η αυτοκίνηση περνάει σε νέα φάση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η τεχνολογία όμως δεν είναι ακόμη τελείως ώριμη. Από τη μία έχουμε ισχυρότατους ηλεκτροκινητήρες που προσδίδουν εκρηκτικές επιδόσεις στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, όμως οι μπαταρίες πάσχουν. Όχι τόσο σε χωρητικότητα, αφού ήδη σήμερα πολλά ηλεκτρικά μοντέλα υπόσχονται αυτονομίες μέχρι και 500 χιλιομέτρων. Πάσχουν στον χρόνο φόρτισης.

Έτσι οι κατασκευαστές προκειμένου να μπουν στην ηλεκτροκίνηση νωρίς, πρέπει να συμβιβαστούν με ότι υπάρχει σήμερα και να κάνουν το επόμενο βήμα. Όμως δεν θέλουν να πάρουν το ρίσκο. Η BMW, για παράδειγμα ξεκίνησε τη Σειρά i με στόχο να περιορίσει εκεί τα νέα της ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Όταν η βενζίνη πεθάνει, δε σημαίνει ότι θα πεθάνει και η 3άρα, ή η 5άρα. Απλά θα έχει ωριμάσει τόσο η τεχνολογία ώστε η BMW δεν θα χρειαστεί να ρισκάρει το καλό όνομα αυτών των μοντέλων της.

Στην ίδια λογική θα ξεκινήσει και η VW με την σειρά ΙD που παρουσίασε στο Παρίσι, ενώ και η Mercedes θα κάνει το ίδιο. Aλλοι κατασκευαστές, πάλι, πάνε πιο μακρυά. Η κινεζική Geely, μητρική της Volvo, έχει άλλα σχέδια. Λάνσαρε ήδη μία νέα μάρκα, την Lynk με στόχο να παράγει ηλεκτρικά μοντέλα για την Ευρώπη. Στα πρότυπα της Volvo, η Lynk είναι μια κινεζική μάρκα που σχεδιάζει και εξελίσσει μοντέλα στην Ευρώπη, με στόχο να λανσάρει την τεχνολογία στην αγορά. Έτσι οι κλυδωνισμοί, οι αστοχίες και οποιαδήποτε θέση στον ανταγωνισμό δεν θα έχει επίπτωση στη Volvo, μέχρις ότου όταν η κατάσταση το επιτρέψει, η τεχνολογία να μεταγγιστεί σε όλες τις μάρκες του ομίλου.

Φυσικά οι νέες ηλεκτροκίνητες μάρκες θα προσφέρουν και αυξημένο αριθμό παραγωγής και πωλήσεων ώστε να κάνουν τα πρότζεκτ βιώσιμα. Την ίδια στιγμή, φυσικά, υπάρχουν και οι νέοι παίκτες, όπως η Tesla, η Fisker και σύντομα και η Faraday, που μπορούν να μπουν στην αυτοκινητοβιομηχανία που τόσο καιρό ήταν «κλειστή» για τρίτους λόγω των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Εσείς όμως πως το βλέπετε; Είναι οι νέες μάρκες καλοδεχούμενες; Είναι οι νέες γκάμες μοντέλων ο καλύτερος τρόπος για να μπείτε και εσείς στη νέα τεχνολογία; Τι νομίζετε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
FALKEN VS CONTINENTAL