O 1.200άρης τουρμπάτος κινητήρας του ομίλου Stellantis δίνει το παρών σε πολλά από τα compact μοντέλα του ομίλου και πρόσφατα τον είδαμε να συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V. Τώρα, ο όμιλος Stellantis και η Opel φέρνει άλλη μια έκδοση του ίδιου κινητήρα, ο οποίος αυτή την φορά προσφέρει την ίδια ισχύ και την ίδια ροπή με το ήπια υβριδικό σύστημα αλλά σε αντίθεση με αυτό δεν λαμβάνει κάποια ηλεκτρική βοήθεια. Συγκεκριμένα, η ισχύς του ανέρχεται σε 136 άλογα και 230 Nm ροπής και συνδυάζεται αποκλειστικά με 6άρι μηχανικό κιβώτιο που στέλνει την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
Ο νέος 1.200άρης turbo των 136 ίππων κοστίζει στην Ελλάδα από 28.300 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Elegance, από 28.800 ευρώ στην Black Edition, από 29.300 στην σπορτίφ GS Line και από 30.300 στην κορυφαία έκδοση Ultimate.
Θυμίζουμε επίσης πως το Mokka προσφέρεται από 25.300 ευρώ με το 1.200άρη μοτέρ των 100 ίππων και από 30.300 ευρώ με το ίδιο μοτέρ στην έκδοση των 130 ίππων (αλλά με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο). Στο diesel, ο 1,5 λίτρων κινητήρας κοστίζει 27.300 ευρώ.
Πιο οικονομικό και με αυτόματο κιβώτιο το ήπια υβριδικό σύνολο
Αξίζει να σημειώσουμε πως το ήπια υβριδικό σύνολο του ομίλου Stellantis που έχει κάνει το ντεμπούτο του στα Peugeot προσφέρει καλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου γίνεται κυρίως στον αστικό ιστό, αφού, όταν η 48V μπαταρία του συστήματος είναι φορτισμένη, το αυτοκίνητο μπορεί να εκκινήσει ή να κάνει μικρές μανούβρες χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το μικρό ηλεκτροκινητήρα του. Ο ήπια υβριδικός 1.200άρης συνδυάζεται επίσης με πιο σοφιστικέ 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο σχεδιάστηκε ειδικά για το υβριδικό αυτό σύστημα. Μέσα σε αυτό στεγάζονται ο μικρός ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 28 ίππων και 55 Nm ροπής, η ECU και ο μετατροπέας.