Με 218 άλογα το Nissan Juke Nismo RS είναι η ιαπωνική πρόκληση στα 207 γερμανικά άλογα του Opel Corsa OPC.
Nismo RS ή OPC;
(24/3/2015)
Με 218 άλογα το Nissan Juke Nismo RS είναι η ιαπωνική πρόκληση στα 207 γερμανικά άλογα του Opel Corsa OPC.
To τμήμα OPC (Opel Perfomance Center) «περιποιήθηκε» κατάλληλα το νέο Corsa για να παρουσιάσει το διάδοχο της «καυτής» του έκδοσης. Τα φώτα πέφτουν φυσικά στον 1,6 λτ. turbo κινητήρα, που αποδίδει 207 άλογα εξασφαλίζοντας δυναμικές επιδόσεις. Η σχεδίαση του μοντέλου έχει προσαρμοστεί στα τονισμένα δυναμικά του χαρακτηριστικά.
Από την άλλη το αγωνιστικό τμήμα της Nissan, Nismo (Nissan Motorsport), εξέλιξε την σπορ έκδοση του Juke. O επίσης 1,6 λτ. turbo κινητήρας του αποδίδει 218 άλογα, ενώ είναι διαθέσιμη και τετρακίνητη έκδοση! Εμφανισιακά το Nismo RS ξεχωρίζει από μακριά «φορτωμένο» με το απαραίτητο αεροδυναμικό κουστούμι του.
Επιδόσεις• To Opel Corsa OPC είναι ταχύτερο στο 0-100 μιας και θέλει 6,8ΆΆ, ενώ έχει τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα.• Το Nissan Juke Nismo RS κάνει το 0-100 σε 7,0ΆΆ και έχει 220 χλμ./ώρα τελική (όντας 100 κιλά βαρύτερο).• Το Nissan Juke Nismo RS έχει πιο χαμηλή κατανάλωση με 7,2 λτ./100 χλμ (οι εκπομπές CO2 είναι 165 γρ./χλμ).• Το Opel Corsa OPC «καίει» 7,5 λτ./100 χλμ (με εκπομπές CO2 στα 174 γρ./χλμ).Η τιμή για το Juke Nismo RS είναι 25.950 ευρώ (29.450 ευρώ το τετρακίνητο). Το Corsa OPC αναμένεται σε αυτά περίπου τα λεφτά, χωρίς φυσικά επιλογή για τετρακίνηση. Αμφότερα διαθέτουν σπορ καμπίνες με μπάκετ καθίσματα, ενισχύσεις στο αμάξωμα, μεγαλύτερα φρένα, σκληρότερες αναρτήσεις. Μπλοκέ διαφορικό προσφέρεται τόσο στο OPC, όσο και στο δικίνητο Nismo RS.
Mε δεδομένο τον GTI χαρακτήρα και τα παραπλήσια τεχνικά τους χαρακτηριστικά το δίλημμα δεν αργεί να μπει: Μπορεί ένα σπορ «στημένο» crossover σαν το Nissan Juke Nismo RS να κοντράρει ένα κλασικό μικρό GTI σαν το Opel Corsa OPC; Ένα νέο κεφάλαιο στην αιώνια κόντρα μεταξύ Ιαπωνίας και Γερμανίας μόλις ξεκίνησε;Eσείς τι λέτε;Παντελής Πατέλος
Οταν μιλαμε για ταχυτητα και επιδοσεις, μιλαμε για Ιαπωνια..βλεπω πολλους Γερμανοφιλους να κλαινε, ειτε αυτοι ειναι VAGιτες, ειτε OPCαδες, ειτε δεν ξερω κι εγω τι..
Δε νομίζω πως χρειάζεται καν να τεθεί θέμα επιλογής....συγκρίνεται το Juke Nismo RS με ένα προβληματικό κουβά με ρόδες? Τα Opel κατέχουν από τις πρώτες θέσεις στις λίστες των ζημιάρικων οχημάτων, μα πανάκριβα δε service...είμαι από τους τυχερούς που οδήγησαν το Juke......Απλά...άλλη φάση.....Nismo for ever.
Δεν είναι δα κ τόσο δύσκολη επιλογή. Δεν είναι σε καμία περίπτωση κουβάς το κορσάκι-τουμπανάκι, αλλά σαν Opel, έχει κληρονομία, όχι από τις καλύτερες...
Muscle Juke λοιπόν, είναι πολύ ιδιαίτερο, και απ'εξω (σουλούπι) αλλά κ μέσα (μοτέρ, αναρτήσεις, κτλ).
Τώρα που οι Γιαπωνέζοι "ανακάλυψαν" το downsize + turbo, έχουμε ακόμα πιο πολλές επιλογές. Καιρός ήταν...
Ούτε το ένα ούτε το άλλο!Όποιος θέλει σπορ κατασκευή όλη τη σημασία της έννοιας η επιλογή είναι μονόδρομος. Ford Fiesta st δαγκωτό! Ολα τα άλλα σε αυτή την κατηγορία κατ'εμ'ε ειναι ημίμετρα.
Δυσκολο το βλεπω να φτανει το τζου-μποξ το κορσα.
Με 100 κιλα παραπανω, ψηλοτερο...και εκκεντρικα ασχημο...
Ασχετη συγκριση...back to the drawing board...
Το νέο Opel Corsa OPC, ως νέος και ως OPCάκιας! Πιο τέλειο από αυτό δεν υπάρχει, από τα δύο. Καυτό μέσα-έξω, πιο γρήγορο στο 0-100, πιο ωραίο από το Juke Nismo RS, και σε αυτό το μπλε OPC χρώμα τα σπάει. Και το Juke είναι δυναμικό και ωραίο αλλά σαν το OPC τίποτα!
Άσχετη σύγκριση και λόγω κατηγορίας αλλά και στο ότι το Juke είναι καινούργιο αυτοκίνητο ενώ το Corsa όπως έχω ξαναγράψει ένα αέναο facelift. Για να μην ξεχνιόμαστε Corsa D (2006–2014).
Δεν καταλαβαίνω γιατί να συγκρίνει κάποιος ένα αυτοκίνητο που ανήκει στην κατηγορία των μικρών με ένα Crossover....Ακόμα και στην περίπτωση των εκδόσεων OPC και Nismo όπου αποτελούν τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων αυτών...
Δεν νομίζω να έχει το ίδιο κράτημα το Juke με το Corsa...όσο χαμηλωμένο και αν είναι...και άλλα ακόμα...
Η καρδιά λέει opel opc, ενώ η λογική nissan juke.Πάντως το nissan juke για εμένα είναι κακάσχημο όχημα, βέβαια περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
nissan juke ,για να μην εχετε κολλήτο το μάστορα , (βλεπε γερμανικα αυτοκινητα) καθως και to ξεχωριστο στιλ του juke
Στην Ελλάδα, με τους δρόμους που έχουμε, μάλλον προτιμότερο είναι το Juke...
Οταν μιλαμε για ταχυτητα και επιδοσεις, μιλαμε για Ιαπωνια..βλεπω πολλους Γερμανοφιλους να κλαινε, ειτε αυτοι ειναι VAGιτες, ειτε OPCαδες, ειτε δεν ξερω κι εγω τι..
Δε νομίζω πως χρειάζεται καν να τεθεί θέμα επιλογής....συγκρίνεται το Juke Nismo RS με ένα προβληματικό κουβά με ρόδες? Τα Opel κατέχουν από τις πρώτες θέσεις στις λίστες των ζημιάρικων οχημάτων, μα πανάκριβα δε service...είμαι από τους τυχερούς που οδήγησαν το Juke......Απλά...άλλη φάση.....Nismo for ever.
Opel στο μααστορα δαγκωτο.. χαχαχαχαχ
OPEL CORSA OPC, χωρίς δεύτερη σκέψη!
Δεν είναι δα κ τόσο δύσκολη επιλογή. Δεν είναι σε καμία περίπτωση κουβάς το κορσάκι-τουμπανάκι, αλλά σαν Opel, έχει κληρονομία, όχι από τις καλύτερες... Muscle Juke λοιπόν, είναι πολύ ιδιαίτερο, και απ'εξω (σουλούπι) αλλά κ μέσα (μοτέρ, αναρτήσεις, κτλ). Τώρα που οι Γιαπωνέζοι "ανακάλυψαν" το downsize + turbo, έχουμε ακόμα πιο πολλές επιλογές. Καιρός ήταν...
Ούτε το ένα ούτε το άλλο!Όποιος θέλει σπορ κατασκευή όλη τη σημασία της έννοιας η επιλογή είναι μονόδρομος. Ford Fiesta st δαγκωτό! Ολα τα άλλα σε αυτή την κατηγορία κατ'εμ'ε ειναι ημίμετρα.
OPC δαγκωτό
Nismo rs me kleista ta matia!
Δεν πρόκειται για σύγκριση, αλλά με περίπου ίδια λεφτά και ανάλογη ιπποδύναμη, είναι λογικό να σκέφτεσαι το ένα και το άλλο μοντέλο.
Δυσκολο το βλεπω να φτανει το τζου-μποξ το κορσα. Με 100 κιλα παραπανω, ψηλοτερο...και εκκεντρικα ασχημο... Ασχετη συγκριση...back to the drawing board...
Το νέο Opel Corsa OPC, ως νέος και ως OPCάκιας! Πιο τέλειο από αυτό δεν υπάρχει, από τα δύο. Καυτό μέσα-έξω, πιο γρήγορο στο 0-100, πιο ωραίο από το Juke Nismo RS, και σε αυτό το μπλε OPC χρώμα τα σπάει. Και το Juke είναι δυναμικό και ωραίο αλλά σαν το OPC τίποτα!
Άσχετη σύγκριση και λόγω κατηγορίας αλλά και στο ότι το Juke είναι καινούργιο αυτοκίνητο ενώ το Corsa όπως έχω ξαναγράψει ένα αέναο facelift. Για να μην ξεχνιόμαστε Corsa D (2006–2014).
Δεν καταλαβαίνω γιατί να συγκρίνει κάποιος ένα αυτοκίνητο που ανήκει στην κατηγορία των μικρών με ένα Crossover....Ακόμα και στην περίπτωση των εκδόσεων OPC και Nismo όπου αποτελούν τις κορυφαίες εκδόσεις των μοντέλων αυτών... Δεν νομίζω να έχει το ίδιο κράτημα το Juke με το Corsa...όσο χαμηλωμένο και αν είναι...και άλλα ακόμα...