ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με 218 άλογα το Nissan Juke Nismo RS είναι η ιαπωνική πρόκληση στα 207 γερμανικά άλογα του Opel Corsa OPC.

Με 218 άλογα το Nissan Juke Nismo RS είναι η ιαπωνική πρόκληση στα 207 γερμανικά άλογα του Opel Corsa OPC.

Nismo RS ή OPC;

(24/3/2015)

Με 218 άλογα το Nissan Juke Nismo RS είναι η ιαπωνική πρόκληση στα 207 γερμανικά άλογα του Opel Corsa OPC.

To τμήμα OPC (Opel Perfomance Center) «περιποιήθηκε» κατάλληλα το νέο Corsa για να παρουσιάσει το διάδοχο της «καυτής» του έκδοσης. Τα φώτα πέφτουν φυσικά στον 1,6 λτ. turbo κινητήρα, που αποδίδει 207 άλογα εξασφαλίζοντας δυναμικές επιδόσεις. Η σχεδίαση του μοντέλου έχει προσαρμοστεί στα τονισμένα δυναμικά του χαρακτηριστικά.
Από την άλλη το αγωνιστικό τμήμα της Nissan, Nismo (Nissan Motorsport), εξέλιξε την σπορ έκδοση του Juke. O επίσης 1,6 λτ. turbo κινητήρας του αποδίδει 218 άλογα, ενώ είναι διαθέσιμη και τετρακίνητη έκδοση! Εμφανισιακά το Nismo RS ξεχωρίζει από μακριά «φορτωμένο» με το απαραίτητο αεροδυναμικό κουστούμι του.
Επιδόσεις• To Opel Corsa OPC είναι ταχύτερο στο 0-100 μιας και θέλει 6,8ΆΆ, ενώ έχει τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα.• Το Nissan Juke Nismo RS κάνει το 0-100 σε 7,0ΆΆ και έχει 220 χλμ./ώρα τελική (όντας 100 κιλά βαρύτερο).• Το Nissan Juke Nismo RS έχει πιο χαμηλή κατανάλωση με 7,2 λτ./100 χλμ (οι εκπομπές CO2 είναι 165 γρ./χλμ).• Το Opel Corsa OPC «καίει» 7,5 λτ./100 χλμ (με εκπομπές CO2 στα 174 γρ./χλμ).Η τιμή για το Juke Nismo RS είναι 25.950 ευρώ (29.450 ευρώ το τετρακίνητο). Το Corsa OPC αναμένεται σε αυτά περίπου τα λεφτά, χωρίς φυσικά επιλογή για τετρακίνηση. Αμφότερα διαθέτουν σπορ καμπίνες με μπάκετ καθίσματα, ενισχύσεις στο αμάξωμα, μεγαλύτερα φρένα, σκληρότερες αναρτήσεις. Μπλοκέ διαφορικό προσφέρεται τόσο στο OPC, όσο και στο δικίνητο Nismo RS. 
Mε δεδομένο τον GTI χαρακτήρα και τα παραπλήσια τεχνικά τους χαρακτηριστικά το δίλημμα δεν αργεί να μπει: Μπορεί ένα σπορ «στημένο» crossover σαν το Nissan Juke Nismo RS να κοντράρει ένα κλασικό μικρό GTI σαν το Opel Corsa OPC; Ένα νέο κεφάλαιο στην αιώνια κόντρα μεταξύ Ιαπωνίας και Γερμανίας μόλις ξεκίνησε;Eσείς τι λέτε;Παντελής Πατέλος

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
LEASING DUCATO-ETRANSIT