Ένα σημαντικό αριθμό ορόσημο στα περίπου 90 χρόνια λειτουργίας του έφτασε το εργοστάσιο κατασκευής κινητήρων της Nissan στην Yokohama της Ιαπωνίας, αφού πλέον έχει κατασκευάσει περισσότερα από 40 εκατομμύρια μοτέρ.
Το εν λόγω εργοστάσιο ξεκίνησε την λειτουργία του το 1935, δύο χρόνια μετά την ίδρυση της Nissan. Κατασκεύασε τον 10εκατομμυριοστό κινητήρα του το 1976, τον 20εκατομμυριοστό του το 1986 και τον 30εκατομμυριοστό του το 1997. Φτάνοντας το ορόσημο των 40 εκατομμυρίων την ίδια χρονιά που η Nissan γιορτάζει την 90η επέτειό της κάνει αυτό το επίτευγμα ακόμη πιο ξεχωριστό.
Ιστορικοί κινητήρες... γεννήθηκαν στο εν λόγω εργοστάσιο
Πολλοί κινητήρες που κατασκευάζονται στο το εργοστάσιο της Yokohama έχουν αφήσει το στίγμα τους στην ιστορία του αυτοκινήτου. Αυτοί περιλαμβάνουν τον L20ET του 1979, ο οποίος ήταν ο πρώτος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας επιβατικών αυτοκινήτων της Ιαπωνίας και ο VG του 1983, ο πρώτος κινητήρας V6 μαζικής παραγωγής της χώρας. Το εργοστάσιο της Yokohama κατασκευάζει τώρα τον κινητήρα VR38DETT, ο οποίος συναρμολογείται στο χέρι από έμπειρους και εξειδικευμένους τεχνίτες takumi για το Nissan GT-R. Από το 2007 παράγει τον VC Turbo, τον πρώτο κινητήρα μαζικής παραγωγής στον κόσμο που διαθέτει τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης.
Από το 2010 κατασκευάζει και ηλεκτροκινητήρες
Μετά το λανάρισμα του πλήρως ηλεκτρικού LEAF το 2010, το εργοστάσιο παράγει επίσης ηλεκτροκινητήρες, συμπεριλαμβανομένων κινητήρων για οχήματα e-POWER όπως το Nissan Note. Μάλιστα η Nissan αναφέρει πως κατά το οικονομικό έτος 2022, οι ηλεκτροκινητήρες αντιπροσώπευαν περίπου το 40% της παραγωγής του εργοστασίου της Yokohama.
Θα κατασκευάζει πιλοτικά μπαταρίες στερεάς κατάστασης
Το εργοστάσιο της Yokohama, που πλησιάζει την 90η επέτειό του, εκτός από την παραγωγή κινητήρων και ηλεκτροκινητήρων, αποτελεί πιλοτική μονάδα για την ανάπτυξη τεχνολογίας παραγωγής κινητήρων με εφαρμογές σε παγκόσμιο επίπεδο. Τέλος, το επόμενο έτος, θα δημιουργηθεί μια πιλοτική γραμμή στο εργοστάσιο για την ανάπτυξη μπαταριών σε στερεά κατάσταση.