Το Nissan Juke διαθέτει τον ισχυρότερο κινητήρα, τον 1.500άρη dCi της Renault, με 110 άλογα και 260 Nm ροπής και είναι το μόνο που συνδυάζεται με 6άρι κιβώτιο, το οποίο εκμεταλλεύεται στο έπακρο τη διαθέσιμη ροπή του κινητήρα και χαρίζει τις πιο σβέλτες επιδόσεις, τόσο σε ρεπρίζ, όσο και σε επιτάχυνση από στάση, με την κατανάλωση να κυμαίνεται σε ικανοποιητικά πλαίσια (6,4 λτ./100 χλμ.).
Ο ίδιος κινητήρας βρίσκει εφαρμογή και στο Captur, στην εκδοχή όμως των 90 ίππων με 220 Nm ροπής. Σε αυτή την περίπτωση οι επιδόσεις δεν είναι σίγουρα το φόρτε του, ωστόσο αποδεικνύεται ο πιο οικονομικός με διαφορά, αφού έχει μέση κατανάλωση στα 5,4 λτ./100 χλμ.
Τέλος το Arona αφοδιάζεται με τον γνωστό 1,6 TDI του γκρουπ αποδίδοντας 95 ίππους με 250 Nm ροπής, τα οποία ωστόσο αν και διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ., το μοτέρ παρουσιάζει μια απροθυμία να ανεβάσει στροφές από χαμηλά με αποτέλεσμα σε ελαφρώς ανηφορικά κομμάτια να κομπιάζει αν βρίσκεται κάτω από τις 2.000 σ.α.λ. Η μέση κατανάλωσή του βρίσκεται λίγο πάνω από τα 6,5 λτ./100 χλμ.