- Παρουσίαση του Nissan Kicks Urban Shadow στην έκθεση SEMA της Αμερικής
- Η NISMO το χαμήλωσε και έβαλε μεγαλύτερες ζάντες κάνοντας το πιο... GTi
- Με τη νέα ανάρτηση κερδίζει πόντους στο δρόμο, αλλά χάνει στο off-road
- Παραμένει ο 2λιτρος με τα 141 άλογα κάτω από το καπό, χωρίς βελτιώσεις
Παρουσίαση του Nissan Kicks Urban Shadow στην έκθεση SEMA της Αμερικής
Καθώς βρίσκεται σε εξέλιξη αυτές τις μέρες η φετινή έκθεση αυτοκινήτου SEMA στο Las Vegas, πολλές μάρκες και βελτιωτικοί οίκοι παρουσιάζουν στο κοινό τα ιδιαίτερα μοντέλα τους. Ένα από αυτά είναι το Nissan Kicks Urban Shadow, που μαζί με το «Beach Patrol» συμπληρώνει την δυάδα πρωτότυπων του μικρού SUV της Nissan, που ακούει στο όνομα Kicks.
Η NISMO το χαμήλωσε και έβαλε μεγαλύτερες ζάντες κάνοντας το πιο... GTi
To Urban Shadow έρχεται με εξωτερικές αλλαγές που απευθύνονται στον κόσμο της βελτίωσης, μιας και αμέσως παρατηρούμε το αμάξωμα το οποίο «κάθεται» αισθητά πιο κοντά στο έδαφος σε σχέση με το εργοστασιακό που στέκεται στα 21 εκατοστά. Σε αντίθεση το «Beach Patrol» έχει κρατήσει τις off-road ικανότητές του, καθώς είναι εμπνευσμένο από τα διασωστικά οχήματα που χρησιμοποιούνταν για περιπολία στις παραλίες.
Με τη νέα ανάρτηση κερδίζει πόντους στο δρόμο, αλλά χάνει στο off-road
Το χαμήλωμα του Urban Shadow οφείλεται σε ένα σετ αναρτήσεων της NISMO που στα άκρα τους βρίσκονται οι ζάντες 18 ιντσών Nismo LM-RS6. Τα ελαστικά που έχει επιλέξει η ιαπωνική μάρκα είναι Yokohama Advan Apex. Το ιδιαίτερο χρώμα στο αμάξωμα με τα διάφορα σχέδια, έρχονται να συμπληρώσουν το άγριο look του αυτοκινήτου. Τέλος, στην οροφή έχει τοποθετηθεί ως αξεσουάρ ένα ποδήλατο πάνω σε βάση, σε μια προσπάθεια να φανεί πως το μικρό SUV της Nissan διατηρεί τον περιπετειώδη και πολυχρηστικό χαρακτήρα του.
Παραμένει ο 2λιτρος με τα 141 άλογα κάτω από το καπό, χωρίς βελτιώσεις
Κλείνονντας, κάτω από το καπό παραμένει ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 2 λτ. που συναντάμε στο εργοστασιακό Kicks, με απόδοση 141 άλογα και 19 κιλά ροπής. Προκειμένου να ταιριάζει με το σπορτίφ σύνολο, στο πίσω μέρος «φοράει» ένα διπλό τελικό εξάτμισης της NISMO, το οποίο πέρα από την εμφάνιση δεν επηρεάζει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής.