Δεν πρέπει να συγχέεται αυτός ο κινητήρας με την έκδοση των 100 ίππων. Εδώ έχουμε ουσιαστικά ένα παράγωγο του κινητήρα των 1,33 λίτρων που εξοπλίζει το Qashqai και το τεχνολογικό υπόβαθρό του είναι πιο καλλιεργημένο. Διαθέτει, για παράδειγμα, άμεσο ψεκασμό και διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, συν ειδικές επιστρώσεις στους κυλίνδρους (ευχαριστούμε GT-R!), ειδικής σχεδίασης κεφαλή, κεντρικά τοποθετημένο μπεκ ψεκασμού, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate ενώ μέχρι και φίλτρο σωματιδίων περιλαμβάνει το μενού.
Στην πράξη, ο οδηγός θα δυσκολευτεί κατΆαρχάς να αντιληφθεί ότι πρόκειται για τρικύλινδρο μπλοκ καθώς η λειτουργία είναι ήρεμη και απαλλαγμένη από δονήσεις. Η δύναμη απλώνεται και γεμίζει ωραία όλο το φάσμα του στροφόμετρου. Ξεκινά δυναμικά από τις χαμηλές στροφές, έχει πολύ πλούσιες, σχεδόν εκρηκτικές για το μέγεθός του, μεσαίες και διατηρεί μπόλικο ενδιαφέρον και στις υψηλές. Οι επιδόσεις φέρνουν με αξιώσεις το Micra σε ένα κομμάτι της κατηγορίας όπου πριν δεν μπορούσε να παίξει, εκεί κοντά στους 120 ίππους δηλαδή. Μόνο η σχετικά μακριά 6η κόβει λίγο τις ορέξεις και σκιάζει κάπως τη «μεγάλη» ρεπρίζ 80-120 με την τελευταία σχέση. Η κατανάλωση πάντως βγαίνει ευνοημένη κι έτσι αφήνεσαι σε ένα σβέλτο ρυθμό χωρίς τύψεις.