4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Nissan Micra με νέο 1.000άρη turbo 100 & 117 PS
10.791 Επισκέψεις στο άρθρο (7/3/2019)
Η Nissan εφοδιάζει το Micra με νέο 1.000άρη turbo βενζινοκινητήρα σε δύο εκδόσεις ισχύος με 100 και 117 άλογα. Σήμερα, γίνεται η επίσημη παρουσίασή του στους Έλληνες δημοσιογράφους και με αφορμή αυτή σας παρουσιάζουμε τις τιμές και τις εκδόσεις εξοπλισμού στις οποίες θα προσφέρεται.
Το Micra ενισχύει το «οπλοστάσιο» του, χάρη σε τρεις νέες επιλογές: έναν ολοκαίνουριο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα που έχει στη φαρέτρα του μια παγκόσμια τεχνολογική πρωτιά, το ντεμπούτο του αυτόματου κιβωτίου Xtronic, καθώς και με την άφιξη μιας πιο ισχυρής έκδοσης με χαμηλότερο ύψος, αναθεωρημένη ανάρτηση και πιο σπορτίφ σύστημα διεύθυνσης.
Ξεκινώντας από την παγκόσμια πρωτιά, οι τρεις κύλινδροι του μοτέρ έχουν επίστρωση Plasma αντί των χιτωνίων, μια τεχνολογία που σύμφωνα με τη μάρκα μπαίνει πρώτη φορά σε κινητήρα 1,0 λτ.. Η συγκεκριμένη τεχνολογία αναπτύχθηκε για το Nissan GT-R, ενώ στη συνέχεια διατέθηκε και στον νέο βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων του Qashqai. Το ιωπανικό στρατόπεδο υποστηρίζει πως η εν λόγω επίστρωση μειώνει την τριβή στον κύλινδρο και βελτιώνει τη διαχείριση της θερμότητας όπως επίσης και την καύση, μειώνοντας παράλληλα το βάρος και βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου, αλλά και τις εκπομπές CO2. Έπειτα, αξίζει να σημειώσουμε πως, οι δύο νέοι κινητήρες του μικρού της Nissan πλαισιώνουν την γκάμα του μοντέλου, που απαρτίζεται από τον υπάρχοντα πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων με 90 άλογα και τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη βενζίνης του 1.0 λίτρου και ισχύος 71 ίππων.
1.000άρης IG-T 100 ίππων
Ο ολοκαίνουργιος υπερτροφοδοτούμενος IG-T βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,0 λίτρου αποδίδει 100 ίππους, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων πέντε σχέσεων. Η τοποθέτησή του στο Nissan Micra σηματοδοτεί το ντεμπούτο του συγκεκριμένου κινητήρα σε όχημα της Συμμαχίας. Σε πλήρη συμμόρφωση με τους κανονισμούς Euro6d-Temp, ο νέος κινητήρας έρχεται να αντικαταστήσει το βενζινοκίνητο σύνολο 0,9 λτ. των 90 ίππων. Τα οφέλη από αυτή την αναβάθμιση σύμφωνα με τους ανθρώπους της μάρκας συνοψίζονται στη μεγαλύτερη κατά 10 άλογα ισχύ, στη μεγαλύτερη ροπή (+20 Nm), στις χαμηλότερες εκπομπές CO2 (-13 έως -15 γρ./χλμ. ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), αλλά και στην οικονομία καυσίμου (-0,6 έως -0,7 λτ. / 100 χλμ., ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), γεγονός που μεταφράζεται σε μειωμένο κόστος χρήσης.
Στον τομέα της μετάδοσης επιστρατεύεται για πρώτη φορά σε αυτή τη γενιά το αυτόματο κιβώτιο Xtronic.Το αυτόματο κιβώτιο Xtronic είναι μια προηγμένη μονάδα συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT), η οποία διαθέτει τεχνολογία D-step που υπόσχεται μια πιο εκλεπτυσμένη παροχή ισχύος σε σύγκριση με ένα συμβατικό CVT.
1.000άρης IG-T 117 ίππων
Η νέα ναυαρχίδα στη γκάμα του Nissan Micra είναι ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρου DIG-T με 117 άλογα, που συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Οι άνθρωποι της Nissan διατείνονται πως, δεν πρόκειται για μια βελτιωμένη και ισχυρότερη έκδοση του 100άρη, αλλά για έναν εντελώς διαφορετικό κινητήρα που έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Daimler παράλληλα με τον βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων που εφοδιάζει το Qashqai. Συγκρίνοντας τους δύο νέους κινητήρες (των 100 PS και των 117 PS), ο τελευταίος έχει αισθητά περισσότερη επιτάχυνση, η οποία συνεχίζεται σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. Υπάρχει προφανώς περισσότερη ισχύς, αλλά και περισσότερη ροπή με μέγιστη απόδοση σε χαμηλότερες στροφές (180 Nm στις 1.750 σ.α.λ. στον 117 PS, έναντι 160 Nm στις 2.750 σ.α.λ. στον 100 PS). Το αποτέλεσμα είναι η επίτευξη του 0-100 χλμ / ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα για τους 117 PS, το οποίο είναι ένα “γεμάτο” δευτερόλεπτο γρηγορότερα από το σύνολο των 100 PS (10,9 δευτερόλεπτα). Οι εκδόσεις που εξοπλίζονται με αυτόν τον κινητήρα, έχουν μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ., όπως επίσης και κάποιες έξτρα ρυθμίσεις στην ανάρτηση για πιο σπορτίφ χαρακτήρα.
Εκτός των δύο νέων κινητήρων, το Micra είναι διαθέσιμο με το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης NissanConnect που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δυνατότητα ενημερώσεων του χάρτη και του λογισμικού με τη μέθοδο Over The Air (OTA), Apple Carplay και Android Auto, χάρτες 3D, λειτουργία Find My Car, ακριβείς πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο από το TomTom κ.α.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ξεκινώντας από την παγκόσμια πρωτιά, οι τρεις κύλινδροι του μοτέρ έχουν επίστρωση Plasma αντί των χιτωνίων, μια τεχνολογία που σύμφωνα με τη μάρκα μπαίνει πρώτη φορά σε κινητήρα 1,0 λτ.. Η συγκεκριμένη τεχνολογία αναπτύχθηκε για το Nissan GT-R, ενώ στη συνέχεια διατέθηκε και στον νέο βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων του Qashqai. Το ιωπανικό στρατόπεδο υποστηρίζει πως η εν λόγω επίστρωση μειώνει την τριβή στον κύλινδρο και βελτιώνει τη διαχείριση της θερμότητας όπως επίσης και την καύση, μειώνοντας παράλληλα το βάρος και βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου, αλλά και τις εκπομπές CO2. Έπειτα, αξίζει να σημειώσουμε πως, οι δύο νέοι κινητήρες του μικρού της Nissan πλαισιώνουν την γκάμα του μοντέλου, που απαρτίζεται από τον υπάρχοντα πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων με 90 άλογα και τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη βενζίνης του 1.0 λίτρου και ισχύος 71 ίππων.
1.000άρης IG-T 100 ίππων
Ο ολοκαίνουργιος υπερτροφοδοτούμενος IG-T βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,0 λίτρου αποδίδει 100 ίππους, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων πέντε σχέσεων. Η τοποθέτησή του στο Nissan Micra σηματοδοτεί το ντεμπούτο του συγκεκριμένου κινητήρα σε όχημα της Συμμαχίας. Σε πλήρη συμμόρφωση με τους κανονισμούς Euro6d-Temp, ο νέος κινητήρας έρχεται να αντικαταστήσει το βενζινοκίνητο σύνολο 0,9 λτ. των 90 ίππων. Τα οφέλη από αυτή την αναβάθμιση σύμφωνα με τους ανθρώπους της μάρκας συνοψίζονται στη μεγαλύτερη κατά 10 άλογα ισχύ, στη μεγαλύτερη ροπή (+20 Nm), στις χαμηλότερες εκπομπές CO2 (-13 έως -15 γρ./χλμ. ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), αλλά και στην οικονομία καυσίμου (-0,6 έως -0,7 λτ. / 100 χλμ., ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), γεγονός που μεταφράζεται σε μειωμένο κόστος χρήσης.
Στον τομέα της μετάδοσης επιστρατεύεται για πρώτη φορά σε αυτή τη γενιά το αυτόματο κιβώτιο Xtronic.Το αυτόματο κιβώτιο Xtronic είναι μια προηγμένη μονάδα συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT), η οποία διαθέτει τεχνολογία D-step που υπόσχεται μια πιο εκλεπτυσμένη παροχή ισχύος σε σύγκριση με ένα συμβατικό CVT.
1.000άρης IG-T 117 ίππων
Η νέα ναυαρχίδα στη γκάμα του Nissan Micra είναι ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρου DIG-T με 117 άλογα, που συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Οι άνθρωποι της Nissan διατείνονται πως, δεν πρόκειται για μια βελτιωμένη και ισχυρότερη έκδοση του 100άρη, αλλά για έναν εντελώς διαφορετικό κινητήρα που έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Daimler παράλληλα με τον βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων που εφοδιάζει το Qashqai. Συγκρίνοντας τους δύο νέους κινητήρες (των 100 PS και των 117 PS), ο τελευταίος έχει αισθητά περισσότερη επιτάχυνση, η οποία συνεχίζεται σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. Υπάρχει προφανώς περισσότερη ισχύς, αλλά και περισσότερη ροπή με μέγιστη απόδοση σε χαμηλότερες στροφές (180 Nm στις 1.750 σ.α.λ. στον 117 PS, έναντι 160 Nm στις 2.750 σ.α.λ. στον 100 PS). Το αποτέλεσμα είναι η επίτευξη του 0-100 χλμ / ώρα σε 9,9 δευτερόλεπτα για τους 117 PS, το οποίο είναι ένα “γεμάτο” δευτερόλεπτο γρηγορότερα από το σύνολο των 100 PS (10,9 δευτερόλεπτα). Οι εκδόσεις που εξοπλίζονται με αυτόν τον κινητήρα, έχουν μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ., όπως επίσης και κάποιες έξτρα ρυθμίσεις στην ανάρτηση για πιο σπορτίφ χαρακτήρα.
Εκτός των δύο νέων κινητήρων, το Micra είναι διαθέσιμο με το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης NissanConnect που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δυνατότητα ενημερώσεων του χάρτη και του λογισμικού με τη μέθοδο Over The Air (OTA), Apple Carplay και Android Auto, χάρτες 3D, λειτουργία Find My Car, ακριβείς πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο από το TomTom κ.α.