Ποιο κερδίζει τη μάχη της οικονομίας τελικά; Ντίζελ, βενζίνης ή υβριδικό; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;
Pulsar Vs Astra Vs Auris
54.170 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2017)
Οι 3 δρόμοι της οικονομίας! To πετρελαιοκίνητο Nissan Pulsar, το βενζινοκίνητο Opel Astra και το υβριδικό Toyota Auris παραδίδουν μαθήματα κορυφαίας οικονομίας στην κατανάλωση και ως άλλες σειρήνες καλούν τον αγοραστή να επιλέξει τον αντίστοιχο δικό του δρόμο…
Επιλέξαμε τα 3 μοντέλα της συγκριτικής παρουσίασης γιατί ανήκουν στην ίδια, μικρομεσαία, κατηγορία από πλευράς μεγέθους και έχουν κοινό στόχο: Την κορυφαία οικονομία κατανάλωσης και φυσικά το ελάχιστο δυνατό κόστος καυσίμου για τον χειριστή τους. Αυτό που τα διαφοροποιεί είναι το καύσιμο ή αν θέλετε η τεχνολογία που χρησιμοποιούν για να πετύχουν τις καλύτερες τιμές κατανάλωσης στην κατηγορία τους σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Έτσι το Nissan Pulsar εκπροσωπεί το diesel, το Opel Astra την βενζίνη, ενώ το Auris την υβριδική τεχνολογία συνδυάζοντας κινητήρα βενζίνης και ηλεκτροκινητήρα! Σύγκρουση κόσμων λοιπόν σε αυτό το συγκριτικό. Ποιος τα καταφέρνει καλύτερα;
Το 4ης γενιάς Astra εμφανίζεται πιο κομψό από ποτέ με αρκετό δυναμισμό και σωστές «αναλογίες», όντας ένα από τα ισορροπημένα σε σχεδιασμό μικρομεσαία της αγοράς σήμερα. Αρκετό δυναμισμό δείχνει και η ανανεωμένη γενιά του Toyota Ayris με το αιχμηρό μπροστινό μέρος και τα τονισμένα πίσω φανάρια. Το μπλε χρώμα στα σήματα εμπρός-πίσω ξεχωρίζει την υβριδική έκδοση μαζί με τα σχετικά λογότυπα φυσικά. Το Nissan Pulsar, που είναι το μακρύτερο και το ψηλότερο από τα τρία, παρά την σχήματος V μπροστινή γρίλια της Nissan, δείχνει τo πιο ουδέτερο σχεδιαστικά έχοντας «επενδύσει» περισσότερα στην λειτουργικότητα.
Μπράβο σας που καταχεριάζετε και τα τρία (είναι πολύ περισσότερα αυτών) για την απουσία ανάρτησης πίσω.Η διαφορά ανάμεσα στο κούτσουρο και τους πολλαπλούς είναι η μέρα με τη νύχτα!
Ας μου πει κάποιος γιατί να αγοράσει κάποιο από αυτά ..και σε τι αγοραστικό κοινό απευθύνονται;
Απευθύνονται σε οικογενειάρχες που σκέπτονται και το τελευταίο ευρω΄στην αγορά και στην συντήρηση..αποκλείεται το Αουρις, απεθύνεονται σε νεανικό κοινό που ζουν με το χαρτζιλίκι..αποκλείονται όλα...απευθύνονται σε γυναίκες; σε εταιρίες ενοικάσεως; ΡΕ σεις κανενα φτηνο προσιτό και αξιόπιστο ....να μας προτείνεται; πιέστε να κανουν οι εισαγωγείς καλυτερες τιμές, να πέσουν οι φόροι που καλύπτουν το 40 % της τιμής....Μιλάμε για καινουργια αυτοκίνητα..στα μεταχειρισμένα..λεω ΟΧΙ σαν τον ΜΕΤΑΞΑ Ελληνικά και Εισαγομενα γιατι έχω καει..τσουρουφλιστεί...εδώ καίγεσαι σε καινουργια που σου βγαζουν ακριβες ζημιές.....
Επειδή μιλάμε για οικονομία και επειδή είδα ότι μέσα στην σύγκριση βάλατε και πετρελαιοκίνητο. Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ότι και το Atsra excellence 1.6 Cdti με τα 136 hp δεν καίει πάνω από 4.6 lt/100km σε μικτό κύκλο, με 225 πέλμα και 17'' ζάντα όχι τίποτα μικρό. Όλα καλά με τα υβριδικά και αμαξάρα το Auris αλλά επειδή μιλάμε για οικονομία ίσως έπρεπε αντί για βενζίνη να είχατε το Astra σε πετρέλαιο.
Απάντηση: Έχει ενταχθεί πλέον στους τιμοκαταλόγους της Opel στην ελληνική αγορά η συγκεκριμένη έκδοση του Astra. Ως εκ τούτου θα υπάρξει και δοκιμή για το μοντέλο όταν θα είναι διαθέσιμο.
Μπράβο σας που καταχεριάζετε και τα τρία (είναι πολύ περισσότερα αυτών) για την απουσία ανάρτησης πίσω.Η διαφορά ανάμεσα στο κούτσουρο και τους πολλαπλούς είναι η μέρα με τη νύχτα!
Ας μου πει κάποιος γιατί να αγοράσει κάποιο από αυτά ..και σε τι αγοραστικό κοινό απευθύνονται; Απευθύνονται σε οικογενειάρχες που σκέπτονται και το τελευταίο ευρω΄στην αγορά και στην συντήρηση..αποκλείεται το Αουρις, απεθύνεονται σε νεανικό κοινό που ζουν με το χαρτζιλίκι..αποκλείονται όλα...απευθύνονται σε γυναίκες; σε εταιρίες ενοικάσεως; ΡΕ σεις κανενα φτηνο προσιτό και αξιόπιστο ....να μας προτείνεται; πιέστε να κανουν οι εισαγωγείς καλυτερες τιμές, να πέσουν οι φόροι που καλύπτουν το 40 % της τιμής....Μιλάμε για καινουργια αυτοκίνητα..στα μεταχειρισμένα..λεω ΟΧΙ σαν τον ΜΕΤΑΞΑ Ελληνικά και Εισαγομενα γιατι έχω καει..τσουρουφλιστεί...εδώ καίγεσαι σε καινουργια που σου βγαζουν ακριβες ζημιές.....
Μπράβο που ΔΕΝ θα επιλέγατε κανένα από τα τρία (είναι πολύ περισσότερα) για την απουσία της πίσω ανάρτησης!
Επειδή μιλάμε για οικονομία και επειδή είδα ότι μέσα στην σύγκριση βάλατε και πετρελαιοκίνητο. Καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ότι και το Atsra excellence 1.6 Cdti με τα 136 hp δεν καίει πάνω από 4.6 lt/100km σε μικτό κύκλο, με 225 πέλμα και 17'' ζάντα όχι τίποτα μικρό. Όλα καλά με τα υβριδικά και αμαξάρα το Auris αλλά επειδή μιλάμε για οικονομία ίσως έπρεπε αντί για βενζίνη να είχατε το Astra σε πετρέλαιο.
Θέλω να σας ρωτήσω για το Οπελ Αστρα 1.4 150 hp βενζινη ,πρόκειται να κάνετε κάποια δοκιμή; Ευχαριστώ
Απάντηση: Έχει ενταχθεί πλέον στους τιμοκαταλόγους της Opel στην ελληνική αγορά η συγκεκριμένη έκδοση του Astra. Ως εκ τούτου θα υπάρξει και δοκιμή για το μοντέλο όταν θα είναι διαθέσιμο.
http://www.newsauto.gr/opel-astra-aftokinito-tis-chronias-sti-n-afriki/