Το ETCR, το πρώτο πρωτάθλημα ηλεκτρικών αυτοκινήτων τουρισμού, παρουσίασε επίσημα η WSC Technology χθες με το CUPRA e-Racer να κάνει ντεμπούτο μπροστά στους θεατές του τελικού TCR Ευρώπης.
Με το e-Racer, η CUPRA έχει κάνει πρωτοποριακό έργο, κατασκευάζοντας το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού που ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές συμμετοχής στο νέο Πρωτάθλημα ETCR που ξεκινάει το 2020. Τους τελευταίους μήνες, η ομάδα της CUPRA ισχυρίζεται πως έχει πραγματοποιήσει εξαντλητικές δοκιμές, επιβεβαιώνοντας την αξιοπιστία και τις αγωνιστικές δυνατότητες του νέου αυτοκινήτου.
Παρά το γεγονός ότι ζυγίζει 400 κιλά περισσότερο σε σύγκριση με το συμβατικό CUPRA TCR, το e-Racer διαθέτει, σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση της μάρκας εξαιρετικές επιδόσεις, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και 0 έως 200 χλμ./ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα. Οι κινητήρες μονάδες του e-Racer βρίσκονται πάνω από τον πίσω άξονα και αποδίδουν μέχρι 680 ίππους, ήτοι 330 ίππους περισσότερους από την βενζικονίνητη έκδοση CUPRA TCR, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει επιπλέον και σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Ο Jaime Puig, Διευθυντής της CUPRA Racing, δήλωσε «Είμαστε τόσο περήφανοι που είμαστε πρωτοπόροι στην ανάπτυξη νέων εμπειριών γύρω από το παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Οι ηλεκτρικοί αγώνες ήταν κάτι από το μακρινό μέλλον, αλλά τους φέραμε πλέον πιο κοντά. Μία από τις κύριες προκλήσεις ενός ηλετρικού αυτοκινήτου είναι να βρεθεί ισορροπία μεταξύ μέγιστης ισχύος και διάρκειας, αλλά αυτό το καθιστά τόσο συναπραστικό».
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διοργάνωση και το ημερολόγιο της σεζόν του νέου πρωταθλήματος ETCR θα παρουσιαστούν εν ευθέτω χρόνω. Τέλος, σημειώνουμε ότι, η CUPRA γιόρτασε παράλληλα και την κατάκτηση του πρωταθλήματος TCR Europe με οδηγό τον Mikel Azcona.