Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η παραγωγή της Chevrolet Corvette Stingray κάμπριο θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Η Chevrolet λέει ότι η νέα «Vette» κατασκευάστηκε πρώτα και κύρια ως κάμπριο.

Με κλειστή τη σκληρή οροφή.

Η οροφή μπορεί να αναπτυχθεί ή να μαζευτεί σε ταχύτητες έως 48 χλμ./ώρα και χρειάζεται 16 δευτερόλεπτα.

Ντεμπούτο για τη νέα Corvette Stingray κάμπριο

2.185 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2019)

Δυόμισι περίπου μήνες μετά την αποκάλυψη της κουπέ Chevrolet Corvette Stingray, η μάρκα προχώρησε και στην επίσημη αποκάλυψη της κάμπριο έκδοσης.


Όπως ανακοίνωσε η αμερικανική μάρκα η παραγωγή της Chevrolet Corvette Stingray κάμπριο θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2020 και θα πωληθεί τόσο σε αριστεροτίμονη έκδοση όσο και σε δεξιοτίμονη, με το βασικό μοντέλο να είναι περίπου 7.500 δολάρια (περίπου 6.850 ευρώ) πιο ακριβό σε σχέση με την 1LT Stingray κουπέ.
 
Η Chevrolet λέει ότι η νέα «Vette» κατασκευάστηκε πρώτα και κύρια ως κάμπριο και διατηρεί σε πολύ μεγάλο βαθμό την ικανότητα και την ισχυρή δομή της κουπέ. «Ο στόχος μας από την αρχή ήταν να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες δεν θα έπρεπε να θυσιάσουν τη λειτουργικότητα, την απόδοση ή την άνεση κατά την επιλογή της hardtop κάμπριο Corvette», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Josh Holder, διευθυντής προγράμματος για την Corvette.
 
Μένοντας στην σκληρή ανοιγοκλειόμενη οροφή που είναι και η βασική διαφορά του νέου μοντέλου, σύμφωνα με τη φίρμα αυτή μπορεί να αναπτυχθεί ή να μαζευτεί σε ταχύτητες έως 48 χλμ./ώρα και χρειάζεται 16 δευτερόλεπτα. Το σύστημα οροφής βασίζεται σε έξι μικρά ηλεκτρικά μοτέρ σε αντίθεση με τα υδραυλικά συστήματα που χρησιμοποιούσε η Chevrolet στο παρελθόν και η αλλαγή αυτή λέγεται ότι αυξάνει την αξιοπιστία.
 
Τέλος σε ότι αφορά το κομμάτι του κινητήρα, όπως η κουπέ έτσι και η κάμπριο παίρνει ισχύ από ένα ατμοσφαιρικό V8 6,2 λίτρων κινητήρα, ο οποίος προσφέρει 490 ίππους, ενώ με το προαιρετικό πακέτο Z51 Performance ανεβαίνει στους 495 ίππους και 637 Nm ροπής. Η ισχύς αυτή διαχειρίζεται αποκλειστικά από ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, με την κίνηση να πηγαίνει στον πίσω άξονα.

Toyota
SEAT XENOIASTOI