Οι διαφορές σε σχέση με το στάνταρ μοντέλο δεν είναι πολλές, ωστόσο είναι υπαρκτές. Οι Κορεάτες σχεδιαστές δίνουν στο Sonata N Line μία νέα γρίλια που περιλαμβάνει μεγαλύτερες γωνιακές εισόδους αέρα, αλλά και τρεις λεπτούς ορθογώνιους αεραγωγούς ακριβώς κάτω από τη μάσκα. Κατά μήκος των πλευρών το μοντέλο χαρακτηρίζεται από πλευρικές ποδιές, αλλά και νέους τροχούς 19 ιντσών.
Από κει και πέρα στο πίσω μέρος δύο ζευγάρια απολήξεων εξάτμισης είναι εγκατεστημένα στις άκρες, ενώ ανάμεσά τους υπάρχει ένας διακριτικός αεροδυναμικός διαχύτης. Παράλληλα το υπάρχον σπόιλερ του Sonata που γεφυρώνει τα πίσω φωτιστικά σώματα σκουραίνει για να βοηθήσει το μοντέλο N Line να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα.
Στο εσωτερικό τα μεταλλικά στοιχεία λαμβάνουν σκούρο φινίρισμα, ενώ υπάρχει και μία κόκκινη φωτεινή ραφή. Οι πλάτες των καθισμάτων φέρουν ανάγλυφο το λογότυπο N και φυσικά, υπάρχει και το σήμα N Line στο εξωτερικό.
Σχετικά με το κομμάτι του κινητήρα και των επιδόσεων η Hyundai δεν κάνει καμία αναφορά επ` αυτού, καθώς το ντεμπούτο επικεντρώνεται αποκλειστικά στις αισθητικές αλλαγές του σπορ σεντάν. Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με αναφορές των ξένων μέσων όλες οι λεπτομέρειες για το Sonata N Line θα ανακοινωθούν στις 21 Οκτωβρίου, όπου και θα απαντηθεί κάθε απορία που υπάρχει αυτή τη στιγμή.
Να χεις δώσει ένα σκασμό χρήματα, να έχεις αποκτήσει ένα "διαστημόπλοιο" σε 4 τροχούς και να έχεις στα χέρια σου σ' αυτό το εμπνευσμένο (not) τιμόνι.