ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To Isuzu D-Max τώρα και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση!

1.285 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2025)
To Isuzu D-Max τώρα και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση!
6 Φωτογραφίες »

Το ιαπωνικό αγροτικό απέκτησε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.
Δύο ηλεκτρικά μοτέρ, 4κίνητο και 190 άλογα.
Ωφέλιμο φορτίο άνω του ενός τόνου, ικανότητα ρυμούλκησης στα 3.500 κιλά.
Δεν αλλάζει σημαντικά μέσα και έξω από το πετρελαιοκίνητο.
Ξεκίνησε η παραγωγή, πρώτες παραδόσεις το τρίτο τρίμηνο του 2025.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Έφτασε το ηλεκτρικό Isuzu D-Max

Μετά την πρώτη εμφάνιση που είχε κάνει πριν από περίπου ένα χρόνο σε μορφή πρωτότυπου, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Isuzu D-Max παρουσιάστηκε επίσημα στο ευρωπαϊκό κοινό, στην Έκθεση Επαγγελματικών Αυτοκινήτων στο  Μπέρμιγχαμ, στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το δημοφιλές Pick-up έκανε την εμφάνισή του διαθέτοντας μόνιμη τετρακίνηση, ωφέλιμο φορτίο άνω του ενός τόνου και παρουσιαστικό ανάλογο της έκδοσης με diesel κινητήρα.

Δύο ηλεκτρικά μοτέρ, 4κίνητο και 190 άλογα

Ξεκινώντας από το σύστημα κίνησης, το νέο Isuzu D-Max EV εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, επιτυγχάνοντας μόνιμη τετρακίνηση. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 190 άλογα, ενώ η ροπή φτάνει τα 325 Nm. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 10,1 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει την τελική ταχύτητα η οποία ξεπερνά τα 130 χλμ./ώρα.

Η ισχύς παρέχεται από μια μπαταρία 66,9kWh, η οποία είναι επαρκής για αυτονομία 263 χιλιομέτρων (WLTP) με μία φόρτιση. Όταν χρειαστεί να αναπληρώσει την ενέργειά της, μπορεί να φορτιστεί σε έως και 50kW, γεμίζοντας από το 20 στο 80% σε περίπου μία ώρα.

Ωφέλιμο φορτίο άνω του ενός τόνου, ικανότητα ρυμούλκησης στα 3.500 κιλά

Η μπαταρία βρίσκεται κάτω από το πλαίσιο, επομένως η απόσταση του ηλεκτρικού «αγροτικού» από το έδαφος έχει μειωθεί λίγο, φτάνοντας τα 210 χιλιοστά, σε σύγκριση με 235 χιλιοστά που υπάρχουν στο D-Max με τον diesel κινητήρα. Παρά ταύτα, το Isuzu D-Max EV δεν χάνει την ικανότητά του στο off-road, καθώς μπορεί να περάσει από νερά βάθους έως και 600 χιλιοστών, ενώ η ιαπωνική φίρμα υπογραμμίζει πως οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής μετρούνται σε 30,5 και 24,2 μοίρες, αντίστοιχα.  

Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι έχει σχεδιαστεί για να μεταφέρει περισσότερα από 1.000 κιλά (1.010 κιλά για την ακρίβεια) στην καρότσα του και μπορεί να ρυμουλκήσει έως και 3.500 κιλά. Το D-Max EV ζυγίζει 2.350 κιλά.

Δεν αλλάζει σημαντικά μέσα και έξω από το πετρελαιοκίνητο

Από κει και πέρα, εξωτερικά και στην καμπίνα, το ηλεκτρικό D-Max ακολουθεί τη... συνταγή του πετρελαιοκίνητου. Η εντελώς κλειστή μάσκα του πρωτότυπου έχει αντικατασταθεί από μια πιο συμβατική μάσκα, συνδυαστικά  με διακριτικές μπλε λεπτομέρειες. Η τάπα του  ρεζερβουάρ καυσίμου έχει αντικατασταθεί με μια θύρα φόρτισης CCS, ενώ σήματα «EV» κοσμούν τα μπροστινά φτερά και την πίσω πόρτα.

Το Isuzu D-Max EV προς το παρόν αποκαλύφθηκε αποκλειστικά σε διπλοκάμπινη έκδοση. Οι διαστάσεις του έχουν ως εξής: μήκος 5.280 χιλιοστά, πλάτος 1.870 χιλιοστά και ύψος 1.810 χιλιοστά. Το μεταξόνιο εκτίνεται στα 3.125 χιλιοστά, ενώ το μετατρόχιο μετράται στα 1.570 χιλιοστά.

Στην καμπίνα, ο οδηγός μπορεί να βρει μεταξύ άλλων οθόνη αφής για το infotainment με δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με το smartphone, ψηφιακό πίνακα οργάνων, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω και θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
FORD
SERVICE 2ΕΤΙΑΣ