ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης έφτασε και μαζί του έφερε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της Volkswagen, το ID.3.

Ντεμπούτο για το ηλεκτρικό VW ID.3

5.962 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2019)

Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης έφτασε και μαζί του έφερε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της Volkswagen, το ID.3 που έκανε το ντεμπούτο του με αυτονομία έως και 550 χιλιόμετρα και τιμή κάτω των 30.000 ευρώ στη Γερμανία.


Το χωρίς ρύπους μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και παίρνει ένα παραδοσιακό σχήμα hatchback με εύρος κίνησης έως και 550 χιλιόμετρα, ανάλογα με την επιλογή της μπαταρίας. Η παραγωγή του «πράσινου» οχήματος αρχίζει τον Νοέμβριο του τρέχοντος έτους και η Volkswagen ανακοινώνει ότι περισσότερα από 30.000 μοντέλα έχουν ήδη παραγγελθεί.
 
Μιλώντας για ένα ηλεκτρικό μοντέλο βασικό ρόλο έχει η μπαταρία, η οποία είναι επίπεδη και τοποθετημένη στο κάτω μέρος του σώματος για εξοικονόμηση χώρου, ενώ οι βοηθητικές μονάδες, όπως ο συμπιεστής του συστήματος κλιματισμού ή η κρεμαγέρα του συστήματος διεύθυνσης είναι στο μπροστά μέρος. Η μπαταρία σχηματίζει μια συμπαγή μονάδα μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, και το κιβώτιο ταχυτήτων μιας ταχύτητας. Να σημειωθεί πως ο τρόπος με τον οποίο είναι τοποθετημένα όλα τα παραπάνω καθορίζει το ελάχιστο βάρος του μοντέλου στα 1.719 κιλά, ενώ ο συντελεστής οπισθέλκουσας μετράται στα 0.267 cd.
 
Μένοντας στο κομμάτι της μπαταρίας, μόλις ξεκινήσει η παραγωγή του ID.3 οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν από τρεις διαφορετικές επιλογές. Τα βασικό μοντέλο έχει μια μπαταρία 45 kWh που προσφέρει αυτονομία 330 χιλιόμετρα, πιο πάνω υπάρχει η επιλογή της μπαταριάς 58 kWh με αυτονομία 420 χιλιόμετρων, η οποία είναι και η μοναδική επιλογή για την αρχική έκδοση ID.3 1ST. Η κορυφαία έκδοση είναι εξοπλισμένη με μπαταρία 77kWh που όπως προαναφέραμε καθιστά ικανό το μοντέλο να κινηθεί για 550 χιλιόμετρα μέχρι να χρειαστεί φόρτιση. Να σημειώσουμε πως με ένα γρήγορο φορτιστή 100 kW και με 30 λεπτά φόρτισης το γερμανικό ηλεκτρικό θα μπορεί να κινηθεί για 290 χλμ (WLTP).
 
Σε ότι αφορά τις επιδόσεις ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρει 204 ίππους και 310 Nm ροπής, ενώ αν και δε παρέχονται ακριβείς αριθμοί επιτάχυνσης, η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα.
 
Το νέο ID.3 έχει μήκος  4.261 χιλιοστά, πλάτος 1.809 χιλιοστά και ύψος 1.552 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιό του σταματά στα 2.765 χιλιοστά. Η VW αναφέρει πως ο κύκλος στροφής είναι μόλις 10,2 μέτρα κάτι που το καθιστά ικανό να κινηθεί με άνεση εντός πόλης. Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED, ενώ στην πιο ακριβή έκδοση (Plus) θα εξοπλίζεται με ζάντες 19 ιντσών (από 18 έως 20 ίντσες το σύνολο της γκάμας). Στην κορυφαία έκδοση  ID.3 1ST Max προσθέστε το head-up display, ένα ηχοσύστημα και πανοραμική οροφή.
 

Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από την απώλεια κεντρικού τούνελ και μπορούν να φιλοξενηθούν έως και πέντε επιβάτες, ενώ μία οθόνη αφής 10 ιντσών που εδρεύει στο κέντρο του ταμπλό δίπλα από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Τα πέντε καθίσματα του ID.3 1ST συνδυάζονται με ένα πορτμπαγκάζ 385 λίτρων πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων.
 
Όλα τα χειριστήρια - συμπεριλαμβανομένων και αυτών του ηλεκτρικά ρυθμιζόμενου πολλαπλών λειτουργιών τιμονιού - λειτουργούν με την αφή, μέσω μπουτόν ευαίσθητων σε αυτή. Μόνο τα ηλεκτρικά παράθυρα και τα αλάρμ εξακολουθούν να λειτουργούν με συμβατικούς διακόπτες. Τα παραπάνω συμπληρώνει ένας έξυπνος φυσικός φωνητικός έλεγχος. Οι οδηγοί ή οι εμπρός επιβάτες μπορούν να μιλήσουν στο ID.3 λέγοντας απλά «hello ID». Φωτεινά σήματα κάνουν σαφές σε ποιον απαντά κάθε στιγμή το ID.3. Χάρη στο App-Connect, η σύνδεση του ID.3 σε ένα smartphone γίνεται μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.
 
Οι λειτουργίες υποβοήθησης υποστηρίζονται από μια κάμερα πολλαπλών λειτουργιών στο παρμπρίζ, η οποία αναγνωρίζει και τα οδικά σήματα. Οι λειτουργίες άνεσης και ασφάλειας στο ID.3 περιλαμβάνουν εμπρός υποβοήθηση με σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης στις πόλεις και εντοπισμό πεζών (Front Assist with City Emergency Braking System and Pedestrian Monitoring), σύστημα πέδησης για αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων (Multicollision Brake), σύστημα διατήρησης λωρίδας (Lane Assist), σύστημα πλευρικής υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας (Side Assist Lane Change System), σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (Park Assist) που συμπεριλαμβάνει και σύστημα οπίσθιας κάμερας

Τέλος, διαθέτει σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί (Kessy Advanced) με φωτιζόμενες χειρολαβές στις πόρτες ενώ χάρη στο στάνταρ σύστημα ελέγχου απόστασης κατά τη στάθμευση (Park Distance Control), που έχει και δυνατότητα φρεναρίσματος κατά τη διάρκεια των ελιγμών. Το σύστημα φρενάρει το αυτοκίνητο μέχρι να ακινητοποιηθεί - όταν κάνει όπισθεν με ταχύτητα μεταξύ 1,5 χλμ./ώρα και 10 χλμ./ώρα και όταν κινείται προς τα εμπρός από τα 2,5 χλμ./ώρα έως τα 10 χλμ./ώρα. 

EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL