Το Renault Scenic E-Tech Electric αποκαλύφθηκε, όντας εξοπλισμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα, ισχύ έως 218 άλογα και αυτονομία για περισσότερα από 610 χιλιόμετρα!
Νέο οικογενειακό ηλεκτρικό
Η Renault προχώρησε ένα βήμα μακρύτερα στο δρόμο του πλήρη εξηλεκτρισμού της, χρησιμοποιώντας την Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου για να αποκαλύψει το νέο Scenic E-Tech. Το νέο οικογενειακό μοντέλο της γαλλικής φίρμας είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό και αναμένεται να απασχολήσει τις αγορές της Ευρώπης στις αρχές του 2024 όταν και θα είναι διαθέσιμο.
Μήκος στα 4.470 χιλιοστά
Το νέο Renault Scenic E-Tech Electric εξωτερικά δανείζεται στοιχεία από το Rafale. Χαρακτηρίζεται από τους διαιρεμένους προβολείς, με τα LED φώτα ημέρας να δεσπόζουν στις άκρες του προφυλακτήρα, ενώ οι λεπτές βασικές μονάδες φωτισμού βρίσκονται ψηλότερα. Οι φουτουριστικές ζάντες αλουμινίου έχουν μέγεθος έως και 20 ίντσες, ενώ στο πλάι παρατηρούμε και τις λαβές των θυρών που είναι μέσα στο αμάξωμα. Το πίσω μέρος είναι πιο απλό σε σχεδίαση, έχοντας ως highlight τα LED φωτιστικά σώματα σε σχηματισμό πλαγιαστού «Υ». Όσον αφορά τις διαστάσεις του νέου ηλεκτρικού οικογενειακού SUV, το μήκος του μετράται στα 4.470 χιλιοστά, το πλάτος του στα 1.864 χιλιοστά και το ύψος 1.571 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιό του θα εκτείνεται στα 2.785 χιλιοστά.
Δύο οθόνες στην καμπίνα και ανακυκλώσιμα υλικά
Η Renault αναφέρει πως η καμπίνα του Scenic E-Tech Electric είναι πρώτα απ' όλα εξαιρετικά πρακτική. Σε αυτό συνηγορούν οι αποθηκευτικοί χώροι που φτάνουν συνολικά τα 38,7 λίτρα. Μάλιστα το υποβραχιόνιο για τους πίσω επιβάτες περιλαμβάνει ποτηροθήκες, αποθηκευτικό χώρο, διπλές θύρες USB-C και ασύρματη φόρτιση. Σε ότι αφορά το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 545 λίτρα, αλλά όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα αυξάνεται στα 1.670 λίτρα.
Παραμένοντας στο εσωτερικό, το Scenic E-Tech Electric εξοπλίζεται από έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και μια οθόνη αφής 12 ιντσών για το OpenR Link infotainment που βασίζεται σε Android. εξοπλισμός περιλαμβάνει έως και 30 συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού, όπως και τέσσερα Multi-Sense modes (Comfort, Sport, Eco, and Perso), που επηρεάζουν επίσης και τον εσωτερικό φωτισμό. Ένα ακόμα αξιοσημειώτο χαρακτηριστικό είναι η πανοραμική γυάλινη οροφή Solarbay με τεχνολογία AmpliSky, που επιτρέπει στο τζάμι να γίνεται από πλήρως διαφανές σε αδιαφανές, χωρισμένο σε δύο τμήματα για τους εμπρός και τους πίσω επιβάτες. Επίσης, η Renault ισχυρίζεται ότι έως και το 24% των υλικών που χρησιμοποιούνται στο Scenic E-Tech ανακυκλώνονται, ενώ το 90% της μάζας του είναι ανακυκλώσιμο (συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας).
Σε δύο εκδόσεις ισχύος έως 218 άλογα
Φτάνοντας στο κομμάτι του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, το Renault Scenic E-Tech κατά το λανσάρισμα θα είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικές μπαταρίες και ισάριθμές ιπποδυνάμεις. Το βασικό Scenic E-Tech αντλεί ισχύ από ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 170 ίππων και 280 Nm ροπής, ενώ εξοπλίζεται με μπαταρία 60 kWh που επιτρέπει αυτονομία (WLTP) άνω των 418 χιλιομέτρων. Η πιο ισχυρή έκδοση λαμβάνει έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 218 ίππων και 300 Nm ροπής. Το μοτέρ αντλεί ενέργεια από μία μεγαλύτερη μπαταρία 87 kWh που αυξάνει την αυτονομία σε πάνω από 610 χιλιόμετρα.
Συνέχεια του άρθρου >>>