Το θέμα «ολοκληρωμένος οδηγός ράλλυ» είναι μεγάλο και αφορά στο συνολικό πακέτο που αντιπροσωπεύει ο οδηγός. Ακριβώς στην ολοκλήρωση ενός τέτοιου πακέτου βρισκόμαστε τώρα και είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η περίπτωση για το πως θα εξελιχθεί. Φυσικά μιλάμε για τον Κάλε Ροβάνπερα!
Η περίπτωση του νεαρού Φινλανδού Κάλε Ροβάνπερα είναι ακριβώς αυτό που στη γλώσσα των σχεδιαστών / αναλυτών / μελετητών επί χρηματοοικονομικών / επιχειρησιακών και όχι μόνο σχεδίων αποκαλείται «μελέτη περίπτωσης» / case study.
O oύτε καλά καλά 21 ετών ακόμη οδηγός σημείωσε ακόμη μια επιτυχία σε παγκόσμιο επίπεδο. Τερμάτισε στην 3η θέση στο ασφάλτινο ράλλυ Βελγίου εμπρός από τον Οζιέ και τον Τάνακ. Όσα προβλήματα και να αντιμετώπισαν οι δύο τελευταίοι η ιστορία θα γράψει και θα μείνει ότι ο νεαρός βρέθηκε εμπρός τους.
Μπορεί ο Οζιέ να βαδίζει ολοταχώς και με πίστη προς την κατάκτηση ενός ακόμη Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Οδηγών αλλά αξίζει τον κόπο να μείνουμε στην μετά Οζιέ εποχή.
Ξέραμε ανέκαθεν ότι λίγοι ήταν οι οδηγοί παντός εδάφους. Πολύ παλιότερα υπήρχαν οι λεγόμενοι «σπεσιαλίστες», οδηγοί που επικρατούσαν σε ιδιαίτερες συνθήκες. ¶λλος είχε το όνομα του μέτρ στον πάγο, άλλος στο χώμα και λίγοι στην άσφαλτο, ως επί το πλείστον Γάλλοι και Ιταλοί.
Λίγοι ήταν αυτοί που κατείχαν ικανότητες επί παντός εδάφους και φυσικά λιγότεροι από αυτούς ήταν καταγόμενοι από τις χώρες του Βορρά, τις σκανδιναβικές ή τη Φινλανδία. Και αυτοί ανέβηκαν στο παγκόσμιο στερέωμα και μεσουράνησαν.
Τώρα βλέπουμε τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πακέτου στο πρόσωπο του Ροβάνπερα. Πραγματική «μελέτη περίπτωσης» και αξίζει τον κόπο.
Με τα φώτα όλα της δημοσιότητας στραμμένα επάνω του ο νεαρός καλείται να σηκώσει μεγάλο φορτίο. Έχει τους μέντορες μαζί του και πρώτον από όλους τον πατέρα του που διακρινόταν πάντα για τους χαμηλούς τόνους και το ήθος του. Έχει μαζί του την Toyota που τον εμπιστεύεται. Έχει μαζί του τόσο τους ειδικούς της ομάδας του Τίμο Γιούκι που στηρίζει την προσπάθειά του από την αρχή σχεδόν αλλά και ολόκληρη την πατρίδα του.
Παρόλα αυτά το βάρος είναι μεγάλο. Μεγάλες οι ευθύνες στους νεανικούς ώμους και υποθέτουμε ότι και το άγχος να ανταποκριθεί στις ολοένα αυξανόμενες προσδοκίες που στηρίζονται στο πρόσωπό του είναι μεγάλο.
Τα λάθη είναι φυσικό να γίνουν τώρα που οι ευθύνες μεγαλώνουν. Όλοι οι μεγάλοι οδηγοί έκαναν λάθη, είναι αδύνατο να αποφύγει κανείς κάτι τέτοιο. Κλασική περίπτωση ο ¶ρι Βάτανεν. Μέτρ των εξόδων και καταστροφέας πολλών αυτοκινήτων. Όμως ήταν και θα παραμείνει πάντα στην ιστορία και στις καρδιές όλων ώς ένας από τους κορυφαίους όλων των εποχών είτε οδηγούσε με τον τρόπο που εκείνος ήξερε τα Escort, είτε έδινε φτερά στα 205T16 είτε έδινε μαθήματα οδήγησης στο PikeΆs Peak.
O νεαρός Κάλε Ροβάνπερα έχει το χρόνο με το μέρος του. Και αυτός, ο χρόνος, θα δείξει τι μέλλει γενέσθαι! Αναμένουμε στις επόμενες μέρες να τον δούμε στα δικά μας απαιτητικά και σκληρά χώματα, στο δικό μας Ακρόπολις που πάντοτε επέβαλε και συνεχίζει να επιβάλει τους δικούς του ιδιαίτερους όρους παιγνιδιού! Ραντεβού στα βουνά μας στο τριήμερο 10-12 Σεπτεμβρίου 2021!