Μία κίνηση την οποία έχουμε ήδη δει να συμβαίνει από τις Tesla, BMW και άλλες εταιρείες στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας θα ακολουθήσει η Volkswagen. Όπως επικαλείται το Bloomberg σε δημοσίευμά του, ο Όμιλος Volkswagen επικαλούμενος περιορισμένη παραγωγική ικανότητα εντός Ευρώπης θα προχωρήσει στην εξαγωγή ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα στην «γηραιά ήπειρο».
Η αρχή θα γίνει με την ισπανική CUPRA, η οποία ανήκει στον Όμιλο VW και θα παράγει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό SUV, το Tavascan, σε ένα από τα εργοστάσια των κοινοπραξιών της στο Anhui, δήλωσε η VW. Κατασκευασμένο στην ίδια πλατφόρμα MEB με τα μοντέλα της ηλεκτρικής οικογένειας της VW, ID, το Tavascan πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2024. Είναι το δεύτερο μοντέλο της CUPRA που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB μετά το hatchback, Born.
Εξετάζει το πλάνο της η VW
Σύμφωνα πάντα με το Bloomberg, η VW επεξεργάζεται το πενταετές οικονομικό της σχέδιο για να αποφασίσει ποια νέα μοντέλα θα κατασκευαστούν σε ποια εργοστάσια και πόσα χρήματα θα επενδύσει σε αυτά τα εργοστάσια μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Αυτές οι αποφάσεις εξαρτώνται από την κυκλοφορία των πλατφορμών λογισμικού για τα επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα, που η εταιρεία αναγκάστηκε να καθυστερήσει.
Κλείνοντας, η Automotive News που καταπιάνεται με το συγκεκριμένο θέμα αναφέρει πως τα ηλεκτρικά μοντέλα που αποστέλλονται ήδη από τα κινεζικά εργοστάσια σε ευρωπαϊκούς εκθεσιακούς χώρους περιλαμβάνουν το Model 3 της Tesla, την iX3 της BMW και το Dacia Spring, ενώ υπογραμμίζει πως οι προβλέψεις της εταιρείας PwC κάνουν λόγο πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πουλήσουν 800.000 αυτοκίνητα που εισάγονται στην Ευρώπη από την Κίνα.
Στο… λαό από τη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας.
- Στην Κίνα θα κατασκευάζεται το CUPRA Tavascan.
- Εξετάζει το πλάνο τoυ ο Όμιλος VW και για άλλα μοντέλα.
- Την ίδια στρατηγική έχουν ακολουθήσει και άλλες εταιρείες.
Θα έπαιρνες ηλεκτρικό ή θες μόνο βενζίνη;