Το τετρακύλινδρο μοτέρ SR20DET κατασκευάστηκε από τη Nissan μεταξύ 1989 και 2003 και έγινε ιδιαίτερα γνωστό από τα μοντέλα S13, S14 και S15 Silvia. Ενώ ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος μπορεί να μην είναι τόσο διάσημος ή γνωστός όσο ο RB26 της Nissan από το Skyline και άλλα μοντέλα, εντούτοις το SR20DET δεν απέχει πολύ.
Αυτός είναι και ο λόγος που η Nissan σε συνεργασία με την Mercury Japan, εταιρεία που δραστηριοποιείται στις βελτιώσεις και τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, συμφώνησαν για την εκ νέου παραγωγή ορισμένων ολοκαίνουργιων τετρακύλινδρων κινητήρων SR20DET. Η παραγωγή θα αρκεστεί σε μόλις 30 μονάδες, με τη μηνιαία παραγωγή να ορίζεται στους 3-4 κινητήρες.
Κόστος αγοράς περίπου στα 9.300 ευρώ
Λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία κατασκευής εξακολουθούν να μην έχουν οριστικοποιηθεί, αλλά οι κρατήσεις για τους νέους κινητήρες αναμένεται να ανοίξουν αργότερα αυτό το μήνα. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι κινητήρες δεν θα είναι φθηνοί, με τον καθένα να αναμένεται να επιβαρύνει τους πελάτες με 1.330.000 γιεν, που ισοδυναμεί με 9.300 ευρώ περίπου.
Προτεραιότητα οι ομάδες του μηχανοκίνητου αθλητισμού
Τέλος σημειώνεται πως από τους ενδιαφερόμενους για το νέο κινητήρα οι άνθρωποι και οι ομάδες του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα είναι αυτοί που θα έχουν προτεραιότητα έναντι των «απλών» πελατών.
Μεγάλη επιστροφή!
- Συνεργασία της Nissan με τη Mercury Japan βάζει και πάλι στην παραγωγή τον τετρακύλινδρο κινητήρα SR20DET.
- Περιορισμένη παραγωγή.
- Κόστος αγοράς περίπου στα 9.300 ευρώ!
Αξίζει τα λεφτά του;